To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
IT.NORCOM [FORUM]
Wszystko o ... Badaniach Technicznych i Rejestracji Pojazdów

Pierwsza rejestracja - Rejestracja przyczepy lawety z zagranicy. Jest szansa?

ketiw38 - 23-01-2010, 00:26

Misior napisał/a:
rafantek napisał/a:
Reasumując nie bardzo wiem jaki właściwie masz problem.

tak jak juz wczesniej pisałem, niewiadomo na kogo jest zarejestrowana dokladnie i nikomu sie nie chce za tym chodzic, bo niewiadomo dla kogo finalnie pojdzie kasa za przyczepe i moze im nawet zgnic na placu a niesadze zeby komus z ulicy a zwlaszcza polakowi podali w WK kto jest wlascicielem.
A orientuje sie ktos jaki jest pi razy oko koszt rejestracji takiej lawety jako sam?
Mimo wszystko dzieki za wszelkie podpowiedzi i rozwiązania.
Dam znac jak uda mi sie cos zalatwic.

Powiadom Policję niemiecką, że na placu takim, a takim stoi prawdopodobnie kradziona laweta - czekaj na miejscu - jak ją zabiorą to znaczy kradziona - a jak ktoś podejdzie i będzie tłumaczył, że to jego to na pewno sprawdzą go - lub coś w tym stylu :evil:
Wtedy będziesz wiedział czy jest właściciel czy go nie ma :x

abcs - 23-01-2010, 11:33

:ok :lol:
Misior - 28-01-2010, 09:49

A powiedzcie mi jak w niemczech wyglada wyrabianie takich wtórników dokumentów? Moze uda mi sie kogos przekonac zeby to zrobili!
ketiw38 - 28-01-2010, 10:49

Nie jestem pewien, ale podobnie jak w polsce - idzie właściciel do Wk (niemieckiego) i wydają wtórnik :ok


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group