IT.NORCOM [FORUM] Strona Główna IT.NORCOM [FORUM]
Wszystko o ... Badaniach Technicznych i Rejestracji Pojazdów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

CEPiK 2.0 i system STACJA.SQL/NORCOM - czyli najważniejsze pytania i odpowiedzi ... [LINK]

NORCOM - procedury przyłączenia SKP do CEPiK-u 2.0 - czyli kilka ważnych informacji na ten temat ... [LINK]


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Norbert Jezierski
19-12-2006, 15:39
Hmmm, Jeep Grand Cherokee ....
Autor Wiadomość
Qnick 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 3719
Piwa: 59/26
Skąd: Śląsk Blisko Lasu
Wysłany: 08-02-2013, 16:01   

blakop napisał/a:
Jeep do końca lat 90-tych to właśnie dwa sztywne mosty. Reduktor w standardzie. A źle o automacie w terenie to może mówić tylko ten, kto go w terenie nie używał. O ile nie mówimy o jeździe wyczynowej, typowo sportowej nie ma lepszego rozwiązania niż automat. Jedyny problem - brak blokady mostów nawet jako opcji (fabrycznie).


Wszystko racja to samo mówił mi ten klient ponoć automat bardzo dobrze daje radę ale brak blokad doskwiera no i zawieszenie pada co rok :razz: i trzeba praktycznie wszystko wymieniać (mam na myśli tuleje) a to już jest trochę roboty żeby to porobić wszystko coby było dobrze. No i silnik 4.2 benzyna trochę pali ale zawsze jest gaz jako alternatywa :-D
_________________
"Uważam, że samochód to tylko chwilowe objawienie. Ja wierzę w konia."
Wilhelm II Hohenzollern
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
grzegorz70


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 1808
Piwa: 14/70
Skąd: łódź
Wysłany: 08-02-2013, 16:45   

Qnick napisał/a:
zawsze jest gaz jako alternatywa :-D

Gaz, to jest do zapalniczek. :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
michal_k


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 6522
Piwa: 189/26
Skąd: Małopolska
Wysłany: 08-02-2013, 18:39   

blakop napisał/a:
A powyżej 2000 roku to które auto jest terenowe?? Żadne...


UAZ - praktycznie w niezmienionej formie od 1972 do chwili obecnej :cool:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Qnick 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 3719
Piwa: 59/26
Skąd: Śląsk Blisko Lasu
Wysłany: 08-02-2013, 19:35   

grzegorz70 napisał/a:
Gaz, to jest do zapalniczek


Jakby Ci auto wciągało 15 do 20 litrów benzyny na każde 100 km to byś zmienił zdanie :lol:
I nie pisz że jak Cię stać na samochód to i na benzynę do niego bo to wiemy wszyscy :D
_________________
"Uważam, że samochód to tylko chwilowe objawienie. Ja wierzę w konia."
Wilhelm II Hohenzollern
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
blakop 


Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 13379
Piwa: 285/68
Skąd: D/NRW/DN
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 08-02-2013, 21:19   

No UAZ to prawda... Tu jednak trwałość części poraża... Auto jednokrotnego użytku hehe :)

Rzadko które fabryczne auto bez wymiany / tuningu podzespołów nadaje się w teren. Trudno mi powiedzieć - nigdy na fabrycznym zawieszeniu nie jeździłem. Wiadomo, że jak w teren ma być to dajesz alternatywne, wzmocnione podzespoły z jednoczesnym liftem - i w patrolu i w jeepie. Blokady do wszystkiego można założyć - kwestia ceny.

A silnik w grandzie w tamtych latach to optymalnie 4,7 lub 5,2 (4,2 chyba nie było)
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości. Miewam nieczyste intencje, łamię własne zasady... etc :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Qnick 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 3719
Piwa: 59/26
Skąd: Śląsk Blisko Lasu
Wysłany: 08-02-2013, 21:41   

blakop napisał/a:
A silnik w grandzie w tamtych latach to optymalnie 4,7 lub 5,2 (4,2 chyba nie było)


Może to 4,7 l było tak z głowy pisałem coś mi się z 4 litrami kojarzyło silnik chyba V8.
_________________
"Uważam, że samochód to tylko chwilowe objawienie. Ja wierzę w konia."
Wilhelm II Hohenzollern
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
blakop 


Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 13379
Piwa: 285/68
Skąd: D/NRW/DN
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 08-02-2013, 21:51   

Tak. W grandach była V8 - przeważnie. Bo oczywiście wariacji modelowych było mnogo.
Ale najbardziej legendarna była/jest jednostka 4.0 (układ R6) - przeniesiona w prostej linii z kutrów patrolowych :) Benzyna o charakterystyce użytkowej dizla, przy dbaniu i odpowiedniej obsłudze do przysłowiowego "nie zajechania". Bardzo wdzięczny i najbardziej pożądany motor w starszych jeepach (standardowo w cherokee).
Posiada niesamowitą właściwość przy poruszaniu się w terenie - potrafi spalić KAŻDĄ ilość podanego paliwa :evil:
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości. Miewam nieczyste intencje, łamię własne zasady... etc :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group