IT.NORCOM [FORUM] Strona Główna IT.NORCOM [FORUM]
Wszystko o ... Badaniach Technicznych i Rejestracji Pojazdów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

CEPiK 2.0 i system STACJA.SQL/NORCOM - czyli najważniejsze pytania i odpowiedzi ... [LINK]

NORCOM - procedury przyłączenia SKP do CEPiK-u 2.0 - czyli kilka ważnych informacji na ten temat ... [LINK]


Poprzedni temat «» Następny temat
HAK- ustalenie dmc przyczepy z hamulcem
Autor Wiadomość
Mecher



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 995
Piwa: 30/16
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 07-06-2017, 17:45   

Oczko napisał/a:
... a skąd taki katalog mam wziąć ?


Jeśli nie masz katalogu, możesz zadzwonić do autoryzowanego serwisu, można też skorzystać z różnych stron jak ta
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Oczko


Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 7
Postawił 4 piw(a)
Skąd: sypniewo
Wysłany: 08-06-2017, 13:53   

aboz napisał/a:
Oczko, podaj numer rejestracyjny tego pojazdu, to zweryfikujemy jego dane homologacyjne.

numer rejestracyjny Szwecki: ADP371
_________________
Prawo jest potrzebne kiedy w ludziach jest zła wola
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Paprock 



Pomógł: 57 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 5746
Piwa: 195/109
Skąd: Zdolny Śląsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 08-06-2017, 14:49   

Grubo! 8/
_________________
life to nie je bajka - life to je bitwa
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
aboz 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 3202
Piwa: 121/197
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-06-2017, 16:01   

Niestety nie znalazłem nic poza typem, a po nim mam kilkadziesiąt pojazdów z MMC przyczep od 0 do 3500 kg, w tym kilkanaście z wartością 2000 kg, kilka po 2500 i 2800 kg. Obstawiam błąd przy wydawaniu TZ. Jedyne co przychodzi mi do głowy to to co proponowali koledzy powyżej, czyli kontakt z producentem. Mają duży dział homologacji i są w stanie wiele znaleźć tyle tylko, że to kosztuje.
_________________
"Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi" - Stanisław Jerzy Lec
"Kto się powtarza, ten się nie przepoczwarza" - Agnieszka Osiecka
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Oczko
danielg539 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 6832
Piwa: 126/81
Skąd: lublin
Wysłany: 11-06-2017, 11:40   

Oczko napisał/a:
a
WIKIPEDIA podaje coś takiego

W 2009 roku wprowadzono nowe jednostki.Każdy Sprinter 316 CDI i 319 CDI może teraz ciągnąć 3,5-tonową przyczepę hamowaną, pod warunkiem zastosowania wzmocnionego haka holowniczego, DMC zestawu wzrosła bowiem do 7000 kg.



Jedno jest pewne, że pojazd o DMC 3500 kg nie może ciągnąć przyczepy o DMC 3500 kg gdy przyczepa posiada hamulec najazdowy i ten fakt może powodować, że przepisy krajowe mogą ograniczać masę przyczepy.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
awrukxxx 


Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 3
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-06-2017, 07:09   

Nie jest to przypadkiem Sprinter z bliźniakami z tyłu?
Mógł to być sprinter np 518. Najpierw mogło być F1=F2=5000 kg, F3 = 7000 kg.
Ktoś coś zmienił aby był na B i zrobił F1=F2=3500 kg, F3 zostawił na tabliczce 7000 kg.
Teraz wychodzi nagle, że Sprinter ma O1 = 3500 kg.
Takie kwiatki.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Jacdiag 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 6012
Piwa: 191/83
Skąd: EP
Wysłany: 17-06-2017, 09:59   

awrukxxx napisał/a:
wychodzi nagle, że Sprinter ma O1 = 3500 kg.

nie nagle, tylko ciągle zgodnie z zapisem:
O.1 - maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem (w kg),
i to było już wyjaśniane na pierwszej stronie tematu
_________________
Wszystkie drogi prowadzą do . . .
... trumny
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
rewers 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 56
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 30-06-2017, 09:23   

A tak na zakończenie tematu to:

Jestem w posiadaniu małego programiku dzięki, któremu można obliczyć maksymalną masę całkowitą przyczepy w zależności od wartości znamionowej urządzenia sprzęgającego. Jeśli ktoś reflektuję to program można pobrać tutaj: https://chomikuj.pl/EDWFR/Dokumenty
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
jast 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 672
Piwa: 23/30
Skąd: łódzkie
Wysłany: 30-06-2017, 11:03   

Ostrzeżenie: Ten plik zawiera wirusa lub inne szkodliwe oprogramowanie. U Was też tak wyświetla przy pobieraniu?
_________________
Polak wszystko potrafi, nawet po fabryce poprawi.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Paprock 



Pomógł: 57 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 5746
Piwa: 195/109
Skąd: Zdolny Śląsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 30-06-2017, 11:16   

rewers napisał/a:
Jestem w posiadaniu małego programiku dzięki, któremu można obliczyć maksymalną masę całkowitą przyczepy w zależności od wartości znamionowej urządzenia sprzęgającego.
- że co wyliczyć??? 8/ :medit:
-------------------------------------------------------------------------------------

Cytat:
61) maksymalna masa całkowita – największą masę pojazdu obciążonego osobami i ładunkiem, określoną przez producenta pojazdu;
_________________
life to nie je bajka - life to je bitwa
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
rewers 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 56
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 30-06-2017, 11:44   

Bez paniki plik nie jest niczym zawirusowany. Jeśli ktoś nie chce go ściągać niech nie ściąga, chociaż uważam, że warto. To co jest w pliku odzwierciedla np. ten artykuł: http://www.incar.pl/?informacje
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Prospector 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 366
Piwa: 25/14
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 30-06-2017, 14:44   

:x :x :razz: :razz:
Cytat:
Dla danego przykładu maksymalna masa przyczepy jest różnicą pozycji 3 oraz 4


Specjaliści widzę...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
michal_k


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 6522
Piwa: 189/26
Skąd: Małopolska
Wysłany: 30-06-2017, 14:46   

rewers napisał/a:
dzięki, któremu można obliczyć maksymalną masę całkowitą przyczepy w zależności od wartości znamionowej urządzenia sprzęgającego.


Nie idźcie Koledzy tą drogą :razz:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Paprock 



Pomógł: 57 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 5746
Piwa: 195/109
Skąd: Zdolny Śląsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 30-06-2017, 15:36   

http://www.norcom.com.pl/...opic.php?t=9604

http://www.norcom.com.pl/...pic.php?t=15783

http://www.norcom.com.pl/...pic.php?t=10510


I na deser: http://www.norcom.com.pl/...p=155165#155165
_________________
life to nie je bajka - life to je bitwa
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
cezary 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 725
Piwa: 7/1
Skąd: KIELCE
Wysłany: 30-06-2017, 16:06   

szanowni Panowie, ile razy w swoim życiu diagnosty spotkaliście się z sytuacją, że różnica F.3 - F.2 nie daje wyniku jaki powinno mieć O.1, mając te wszystkie dane? nie twierdzę, że tak być musi albo że trzeba tak wyliczać, zaznaczam że wypowiadam się odnośnie w temacie do 3,5 t
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group