IT.NORCOM [FORUM] Strona Główna IT.NORCOM [FORUM]
Wszystko o ... Badaniach Technicznych i Rejestracji Pojazdów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
HAK- ustalenie dmc przyczepy z hamulcem
Autor Wiadomość
Mecher



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 772
Piwa: 21/13
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 07-06-2017, 18:45   

Oczko napisał/a:
... a skąd taki katalog mam wziąć ?


Jeśli nie masz katalogu, możesz zadzwonić do autoryzowanego serwisu, można też skorzystać z różnych stron jak ta
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Oczko


Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 7
Postawił 4 piw(a)
Skąd: sypniewo
Wysłany: 08-06-2017, 14:53   

aboz napisał/a:
Oczko, podaj numer rejestracyjny tego pojazdu, to zweryfikujemy jego dane homologacyjne.

numer rejestracyjny Szwecki: ADP371
_________________
Prawo jest potrzebne kiedy w ludziach jest zła wola
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Paprock 



Pomógł: 44 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 4760
Piwa: 160/96
Skąd: Zdolny Śląsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 08-06-2017, 15:49   

Grubo! 8/
_________________
life to nie je bajka - life to je bitwa
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
aboz 



Pomógł: 18 razy
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 2912
Piwa: 98/185
Skąd: Kraków

Wysłany: 08-06-2017, 17:01   

Niestety nie znalazłem nic poza typem, a po nim mam kilkadziesiąt pojazdów z MMC przyczep od 0 do 3500 kg, w tym kilkanaście z wartością 2000 kg, kilka po 2500 i 2800 kg. Obstawiam błąd przy wydawaniu TZ. Jedyne co przychodzi mi do głowy to to co proponowali koledzy powyżej, czyli kontakt z producentem. Mają duży dział homologacji i są w stanie wiele znaleźć tyle tylko, że to kosztuje.
_________________
"Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi" - Stanisław Jerzy Lec
"Kto się powtarza, ten się nie przepoczwarza" - Agnieszka Osiecka
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Oczko
danielg539 



Pomógł: 49 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 6543
Piwa: 116/78
Skąd: lublin
Wysłany: 11-06-2017, 12:40   

Oczko napisał/a:
a
WIKIPEDIA podaje coś takiego

W 2009 roku wprowadzono nowe jednostki.Każdy Sprinter 316 CDI i 319 CDI może teraz ciągnąć 3,5-tonową przyczepę hamowaną, pod warunkiem zastosowania wzmocnionego haka holowniczego, DMC zestawu wzrosła bowiem do 7000 kg.



Jedno jest pewne, że pojazd o DMC 3500 kg nie może ciągnąć przyczepy o DMC 3500 kg gdy przyczepa posiada hamulec najazdowy i ten fakt może powodować, że przepisy krajowe mogą ograniczać masę przyczepy.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
awrukxxx 


Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 3
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-06-2017, 08:09   

Nie jest to przypadkiem Sprinter z bliźniakami z tyłu?
Mógł to być sprinter np 518. Najpierw mogło być F1=F2=5000 kg, F3 = 7000 kg.
Ktoś coś zmienił aby był na B i zrobił F1=F2=3500 kg, F3 zostawił na tabliczce 7000 kg.
Teraz wychodzi nagle, że Sprinter ma O1 = 3500 kg.
Takie kwiatki.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Jacdiag 



Pomógł: 70 razy
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 5867
Piwa: 186/83
Skąd: EP
Wysłany: 17-06-2017, 10:59   

awrukxxx napisał/a:
wychodzi nagle, że Sprinter ma O1 = 3500 kg.

nie nagle, tylko ciągle zgodnie z zapisem:
O.1 - maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem (w kg),
i to było już wyjaśniane na pierwszej stronie tematu
_________________
Wszystkie drogi prowadzą do . . .
... trumny
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group