IT.NORCOM [FORUM] Strona Główna IT.NORCOM [FORUM]
Wszystko o ... Badaniach Technicznych i Rejestracji Pojazdów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

[Poznań, 12/10/2017] - czyli SEMINARIUM szkoleniowe przygotowane przez firmę IT.NORCOM ... [LINK]


Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc HOFMANN GEOLINER 790
Autor Wiadomość
luk 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 725
Piwa: 12/15
Skąd: Tam i z Powrotem
Wysłany: 18-06-2017, 17:01   Pomoc HOFMANN GEOLINER 790

Witajcie . Czy ktoś z was ma podobne urządzenie lub takie same . Potrzebuje wiadomości dotyczących pomiaru geometrii pojazdu. Sęk w tym ze za kazdym razem wychodzą inne wartości . Odniesienie mam do innego sprzętu beissbarth. Nawet powtarzając pomiar na takim samym pojeździe wyniki rózną sie od siebie . Stanowisko jakie posiadam to kanał .

http://www.mototechnik.pl...OLINER-790.html
_________________
Niech Moc Będzie z Wami !!!!
Nie puszczone bąki unoszą się do mózgu, stąd biorą się posrane pomysły.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
     
danielg539 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 6689
Piwa: 121/80
Skąd: lublin
Wysłany: 19-06-2017, 07:39   

luk napisał/a:
Sęk w tym ze za kazdym razem wychodzą inne wartości .

Jakie są różnice?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
luk 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 725
Piwa: 12/15
Skąd: Tam i z Powrotem
Wysłany: 02-07-2017, 15:50   

Niekiedy dochodzą do 0,8" na kole zbieżność , gorzej tez wychodzi pomiar kątów pochylenia koła przód tył.
Zgłupieliśmy bo odzwierciedlenie jest na innym urządzeniu . Duża "robotę" w trakcie pomiaru i to już rozszyfrowaliśmy jest światło , po prostu musi byc w miarę stanowisko zaciemnione. Następną sprawą jest sam pomiar pojazdu czyli za co pojazd zostaje przepchany w celu kompensacji, pomiaru ( tez wychodzą inne wyniki) różne modele pojazdów .
_________________
Niech Moc Będzie z Wami !!!!
Nie puszczone bąki unoszą się do mózgu, stąd biorą się posrane pomysły.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
     
danielg539 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 6689
Piwa: 121/80
Skąd: lublin
Wysłany: 04-07-2017, 00:16   

luk napisał/a:
Niekiedy dochodzą do 0,8" na kole

Nie jest to jakaś powalająca różnica i podejrzewam, że mieści się ona w granicach tolerancji przyrządu.
Światło słoneczne padające bezpośrednio na głowicę przyrządu pomiarowego jest problemem i często jedynym wyjściem jest montaż rolet.
luk napisał/a:
Następną sprawą jest sam pomiar pojazdu czyli za co pojazd zostaje przepchany w celu kompensacji,

Zmiana wartości w tym wypadku wynika z ugięcia zawieszenia, co powoduje wzajemną zmianę położenia kół. Jeżeli pomiar wykonywany jest na podnośniku to najlepiej przetoczyć pojazd obracając jednym z tylnych kół. Jeżeli pomiar wykonywany jest na kanale dobrym rozwiązanie jest uruchomienie silnika i przejechanie odcinka niezbędnego do wykonania kompensacji.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Jacdiag 



Pomógł: 71 razy
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 5943
Piwa: 189/83
Skąd: EP
Wysłany: 04-07-2017, 10:59   

luk napisał/a:
do 0,8"

Jeżeli ten znak " odczytamy zgodnie z jego znaczeniem w zapisie wartości kąta - czyli sekundy kątowe (np. 1° 22' 33" ) to pomiar jest bardzo dokładny



tabelka z instrukcji GTL Truck

http://www.norcom.com.pl/...p?p=50632#50632
_________________
Wszystkie drogi prowadzą do . . .
... trumny
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group