IT.NORCOM [FORUM] Strona Główna IT.NORCOM [FORUM]
Wszystko o ... Badaniach Technicznych i Rejestracji Pojazdów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

CEPiK 2.0 i system STACJA.SQL/NORCOM - czyli najważniejsze pytania i odpowiedzi ... [LINK]

NORCOM - procedury przyłączenia SKP do CEPiK-u 2.0 - czyli kilka ważnych informacji na ten temat ... [LINK]


Poprzedni temat «» Następny temat
Test teoretyczny Warszawa 10.0118
Autor Wiadomość
Dzejcop 


Dołączył: 15 Gru 2017
Posty: 15
Piwa: 1/2
Skąd: Górs
Wysłany: 12-01-2018, 12:13   

Bardzo ważne jest być na bieżąco tak np. niedawno brak adnotacji gaz w DR było usterką drobną a teraz jest istotną i można duży błąd popełnić. W moim przypadku wydrukowałem sobie DZ.U poz.2022 i 776 w takim formacie jak są na egzaminie, przerobiłem z 3 razy pytania z vademecum szukając odpowiedzi w wydrukowanych materiałach, przejrzałem 2 razy zielona książkę głownie prawo o ruchu drogowym i ADR. Po takim przerobieniu materiału wiedziałem dokładnie gdzie coś szukać jak nie byłem pewny nawet wzrokowo wiedziałem gdzie co jest napisane. Na egzaminie było dużo pytań podobnych co w Vademecum. Co do ławek we Wrocławiu to jest trochę lipa ale szczególnie osobiście mi o aż tak nie przeszkadzało może pod koniec jak już emocje trochę opadły i pisałem opisówkę to blat mi uciekał, ale każdy z nas jest inny i dla kogoś może to być duży problem. Myślę że te ławki nie są takie złe w porównaniu do Poznania gdzie jeden ze zdających ze mną twierdził że jeden komplet segregatorów przypada na 2 zdających.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
keymil7


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2017
Posty: 12
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Lublin
Wysłany: 12-01-2018, 13:19   

Ja osobiście vademecum nie trzymałem nawet w rękach... Wg. mnie Ludzie którzy układają pytania też raczej z niego nie korzystają....Zgodzę się z tym co napisał Dzejkop że przerobił dzienniki ustaw żeby ewentualnie wiedzieć gdzie czego szukać... I na tym trzeba się skupiać
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Dzejcop 


Dołączył: 15 Gru 2017
Posty: 15
Piwa: 1/2
Skąd: Górs
Wysłany: 12-01-2018, 13:37   

Bardziej twórcy vademecum korzystają z tego co napisali twórcy testów. Po przerobieniu pytań z książki przynajmniej wiesz jakiego typu pytań możesz się spodziewać. U mnie kilka pytań było identyczne co przerobiłem ale wiele było całkowicie nowych i dzieki przerobieniu dzienników nie miałem problemów z odpowiedziami. Mój wynik to zero błędów w całym egzaminie. Mam nadzieje że praktyczny nie będzie taki ciężki.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
keymil7


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2017
Posty: 12
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Lublin
Wysłany: 12-01-2018, 14:38   

Jakich pytań mogłem się spodziewać to mi powiedzieli na kursie... :) Ja nie miałem 100% ale też za pierwszym razem zdałem...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Dzejcop 


Dołączył: 15 Gru 2017
Posty: 15
Piwa: 1/2
Skąd: Górs
Wysłany: 12-01-2018, 14:47   

Gratulacje!!! Umnie przed zajęciami wykładowca dawał test 30 pytań z poprzednich zajęć a do domu wysyła pytania z vademecum żeby sobie przestudiować. Byle praktyka poszła gładko.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
vaandee 



Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 127
Piwa: 6/13
Skąd: płock
Wysłany: 12-01-2018, 15:21   

Praktyka przebiega w innych warunkach i trochę luźniejszej atmosferze ale jeśli chodzi o zakres wiedzy to tu już trzeba poszerzyć ją o zakres działania urządzeń wykorzystywany na SKP zwłaszcza przyrząd do poamieru świateł, sonometr, przyrząd do pomiaru przepusczalności szyb...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Dzejcop 


Dołączył: 15 Gru 2017
Posty: 15
Piwa: 1/2
Skąd: Górs
Wysłany: 12-01-2018, 15:58   

Jak coś zapomnę to już sobie nie zajrzę do dzienników ustaw wiec niektóre rzeczy postaram się wykuć na blachę.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
grzes_98 


Dołączył: 10 Lis 2017
Posty: 9
Piwa: 7/3
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-01-2018, 18:41   

vaandee napisał/a:
przyrząd do pomiaru przepusczalności szyb...


Oświetlacz musi znajdować się na zewnątrz pojazdu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
keymil7


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2017
Posty: 12
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-01-2018, 08:04   

Dzejcop napisał/a:
Jak coś zapomnę to już sobie nie zajrzę do dzienników ustaw wiec niektóre rzeczy postaram się wykuć na blachę.


Jeżeli nie pracujesz na stacji to przed egzaminem lepiej się na jakąś udaj i poproś jakiegoś Diagnostę żeby Ci podpowiedział to i owo na temat sprzętu jakiego się używa na stacji... Taka rozmowa po Chłopsku motywuje, i na pewno nie zaszkodzi w ramach powtórki.. Powodzenia
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
markes30 



Pomógł: 62 razy
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 3587
Piwa: 165/268
Skąd: łódzkie
Wysłany: 13-01-2018, 08:39   

Jedna rozmowa nie wystarczy. Potrzeba kilku dni praktyki. Każde urządzenie trzeba przećwiczyć z instrukcją po 2-3 razy.
_________________
Jeśli moja odpowiedź okazała się przydatna – PROSZĘ wesprzyj Ogólnopolskie Stowarzyszenie Diagnostów Samochodowych. Będziemy zaszczyceni jeśli do nas dołączysz. http://osds.org.pl
rzeczoznawca - diagnosta
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Dzejcop 


Dołączył: 15 Gru 2017
Posty: 15
Piwa: 1/2
Skąd: Górs
Wysłany: 13-01-2018, 10:11   

Urządzenia nawet dość ogarniam brat pracuje na podstawowej to trochę miałem styczności. Planuje wybrać się na okręgową, aby trochę coś z ciężarówki zobaczyć budowę, tachografy, zwalniacze itp.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
soraj 


Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 8
Skąd: Radomsko
Wysłany: Wczoraj 22:06   Re: Test teoretyczny Warszawa 10.0118

grzes_98 napisał/a:
soraj napisał/a:
Witam.
Oto co pamietam z egzaminu, ogólnie chyba następnym razem wybiorę Wrocław, krzesła z rozkładanymi blatami wielkości mikro to w ogóle jakieś nieporozumienie.
To co ja mogę doradzić co pewnie wiele ale każdy mądry po fakcie to nauka od razu z dziennika ustaw a nie z Niezbędnika Diagnosty, który wałkowałem cały kurs i czas do egzaminu, to był wg mnie najwiekszy bład, wielu rzeczy tam nie ma a dwa, na egzaminie w skserowanych dziennikach ustaw wiele rzeczy jest gdzie indziej. Tyle dla następnych panów przygotowujących sie na egzamin...


Również w Warszawie zdawałem 8 listopada 2017 r. Krzesełka z rozkładanym blatem nie miały wpływu na mój wynik egzaminu oraz nauka z Niezbędnika Diagnosty który wałkowałem przez cały kurs i cały czas przed egzaminem. Zdałem wszystko za pierwszym razem kończąc swoją pracę 30 minut przed czasem. Kluczem do sukcesu jest nauka a źródło wiedzy nie ma najmniejszego znaczenia czy to jest niezbędnik diagnosty czy też vademecum diagnosty.Na egzaminie należy mieć wiedzę a nie dopiero jej szukać w trakcie.

[ Dodano: 11-01-2018, 22:37 ]
LPG


Rozumiem jest mozliwe zaliczenie za pierwszym, nie twierdze, że nie ale zamiast się gloryfikowac siebie możesz pomóc innym i np napisac post z rzeczowymi argumentami, np co wg Ciebie napislaem źle w opisówce na temat lpg, albo np odpowiedz na pytanie odnosnie skorodowanego nr silnika, pomożesz tym sposobem bardziej na prawde...
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group