Paprock Napisano 12 Luty 2015 Share Napisano 12 Luty 2015 Ale (mi) idzie o to, że jak sprawdziłeś organoleptycznie to i popraweczkę wykonuj organoleptycznie. Czy ktoś po przejechaniu płyty z wyświetlonym na czerwono wynikiem na popraweczce zakłada geometryczne przyrządy optyczne? Czy analizę oceniamy na nos? Emisja zanieczyszczeń przekroczona i na popraweczce w wydech sonda wsadzona, a nie organoleptyka. Subiektywnie to można hałas jedynie, no ale popraweczka to już przy użyciu ASA powinna być wykonana. Tak se przynajmniej myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 12 Luty 2015 Share Napisano 12 Luty 2015 Ale (mi) idzie o to, że jak sprawdziłeś organoleptycznie to i popraweczkę wykonuj organoleptycznie.A dlaczego, skorohałas jedynie' date=' no ale popraweczka to już przy użyciu ASA powinna być wykonana.[/quote']A jak właściciel zamontował niewłaściwe amortyzatory, bo tańsze... Jak to zweryfikujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 12 Luty 2015 Share Napisano 12 Luty 2015 A dlatego, że ASA mam do okresowego. No nie tylko. Natomiast nie widzę zasadności stosowania metod oceny z dodatkowego przy poprawkowym bądź co bądź dalej okresowym. Nie wspominając o tak zwanej "nadgorliwości". Pisałem wyżej, czy ktoś po czerwonych wzkaźnikach z przejazdu przez płytę na poprawcę stosuję optykę? ------------------------------------------------------------------------------------------------- bo tańsze... - nie mnie zasobność portfela oceniać, że skusiła cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 12 Luty 2015 Share Napisano 12 Luty 2015 Chodzi mi o to, że w ramach okresowego nie mamy obowiązku sprawdzenia amortyzatorów na urządzeniu tylko organoleptycznie. To dlaczego w tabeli opłat jest pozycja 2.9, która dotyczy ponownego sprawdzenia amortyzatorów. Czyżby to była opłata za to, że spojrzę czy nie jest ulany? Jest to jakaś niespójność przepisów. Natomiast przy badaniu dodatkowym po kolizji w Załączniku Nr.2 Dział I poz.1.2.1 musimy już sprawdzać na urządzeniu (poz. 2 Metody) i tu właśnie TDT wskazuje, że powinna być pobrana opłata. Tylko nie jest ona wyodrębniona w cenniku jako opłata dodatkowa (badanie dodatkowe), no bo pozycje cennika nie odpowiadają Rozporządzeniu 996. Może się mylę. Ja tej opłaty za amortyzatory nie pobieram, to tak dla wyjaśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 12 Luty 2015 Share Napisano 12 Luty 2015 ponownego sprawdzenia amortyzatorów A nie pomyślałeś, że, ponowne mogło mieć miejsce po N; w badaniu dodatkowym po kolizji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 12 Luty 2015 Share Napisano 12 Luty 2015 Czyżby to była opłata za to, że spojrzę czy nie jest ulany?Cennik mówi o sprawdzeniu działania amortyzatorów, więc kontrola organoleptyczna nie spełnia tego warunku.przy badaniu dodatkowym po kolizji w Załączniku Nr.2 Dział I poz.1.2.1 musimy już sprawdzać na urządzeniu (poz. 2 Metody) i tu właśnie TDT wskazuje' date=' że powinna być pobrana opłata.[/quote']Akurat w tej kwestii sprawa (przynajmniej dla mnie) jest jasna. Jest opłata za to BT, a jego zakres obejmuje sprawdzenie amortyzatorów na urządzeniu, więc skąd niby ta dodatkowa opłata. Poza tym jest ona ujęta w ponownym sprawdzeniu usterek, więc jak to się ma do DBT powypadkowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 12 Luty 2015 Share Napisano 12 Luty 2015 ponowne mogło mieć miejsce po N; No chyba, że tak. Bo w inny sposób to się kupy nie trzyma. Ale lp.2 zawsze odnosiła się do lp.1 a nie lp.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 12 Luty 2015 Share Napisano 12 Luty 2015 Cennik mówi o sprawdzeniu działania amortyzatorów, więc kontrola organoleptyczna nie spełnia tego warunku. - a jeżeli mowa o badaniu okresowym to jego zakres cicho siedzi w temacie działania amorów. Ot i takie kółeczko maślane. Janusz ja Cię proszę przepisz swój ostatni post bez cytatów specjalnie dla mnie zrozumiale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diagnostagdansk Napisano 16 Luty 2015 Autor Share Napisano 16 Luty 2015 Czy naczepy/ przyczepy powyżej 750 kg podlegają corocznym badaniom okresowym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 16 Luty 2015 Share Napisano 16 Luty 2015 Tak,za wyjątkiem rolniczych,które mają 2 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 16 Luty 2015 Share Napisano 16 Luty 2015 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 16 Luty 2015 Share Napisano 16 Luty 2015 Czy naczepy/ przyczepy powyżej 750 kg podlegają corocznym badaniom okresowym ? 5. Okresowe badanie techniczne pojazdu przeprowadza się corocznie, z zastrzeżeniem ust. 6–10. 6. Okresowe badanie techniczne samochodu osobowego, samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t, motocykla lub przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t przeprowadza się przed upływem 3 lat od dnia pierwszej rejestracji, następnie przed upływem 5 lat od dnia pierwszej rejestracji i nie później niż 2 lata od dnia przeprowadzenia poprzedniego badania technicznego, a następnie przed upływem kolejnego roku od dnia przeprowadzenia badania. Nie dotyczy to pojazdu przewożącego towary niebezpieczne, taksówki, pojazdu samochodowego konstrukcyjnie przeznaczonego do przewozu osób w liczbie od 5 do 9, wykorzystywanego do zarobkowego transportu drogowego osób, pojazdu marki „SAM”, pojazdu zasilanego gazem, pojazdu uprzywilejowanego oraz pojazdu używanego do nauki jazdy lub egzaminu państwowego, które podlegają corocznym badaniom technicznym. 7. Okresowe badanie techniczne ciągnika rolniczego, przyczepy rolniczej oraz motoroweru przeprowadza się przed upływem 3 lat od dnia pierwszej rejestracji, a następnie przed upływem każdych kolejnych 2 lat od dnia przeprowadzenia badania. 10. Przyczepa lekka i pojazd zabytkowy nie podlegają okresowym badaniom technicznym. W przypadku pojazdu zabytkowego, wykorzystywanego do zarobkowego transportu drogowego podlega on corocznym badaniom technicznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diagnostagdansk Napisano 19 Luty 2015 Autor Share Napisano 19 Luty 2015 Czy przyczepa przy badaniu hamulców na płycie za pomocą urządzenia włączanego między samochód a przyczepę mierzący siłę nacisku na dyszel musi być obciążona ? Czy auto wjeżdżając na płyty musi mieć ok 10 km/h ? Wiadomo że siła wywierana na dyszel nie może przekroczyć 10 % DMC Niestety instrukcja urządzenia Hak 400 plik wygasł a zamienne urządzenie które znalazłem w necie nie można pobrać PDF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nahero Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 mam ta instrukcje ale wlasnie wyjezdzam na egzamin wieczorem podesle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diagnostagdansk Napisano 19 Luty 2015 Autor Share Napisano 19 Luty 2015 Ja za godzinę jadę. Może ktoś inny pomoże ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekr Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Może się przyda - Instrukcja przyrządu HAK-400 IO_Sosnowski_HAK 400.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Może się przyda jak ją załączysz to może i komuś się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekr Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Próbowałem - ale coś nie poszło. Edytowałem post jeszcze raz i chyba już jest w załączniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Edytowałem post jeszcze raz i chyba już jest w załączniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Kochani "młodzi" użytkownicy forum!Apeluję!Po stokroć apeluję! Zanim zapytacie korzystajcie z opcji "SZUKAJ"!!!!!!!!! Zadajecie i prosicie o coś co jest na forum.Troszkę własnego zaangażowania.Ta instrukcja jest na forum i czeka na WAS! Dlaczego jej nie chcecie Czy jest ona gorsza od tej co podał Kolega piotrekr, Sami oceńcie. http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=182867#182867 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 20 Luty 2015 Share Napisano 20 Luty 2015 Wrzucam kilka instrukcji stanowiskowych przyrządów - typy mogą się różnic ale metodyka jest taka sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 20 Luty 2015 Share Napisano 20 Luty 2015 Wrzucam kilka instrukcji stanowiskowych przyrządów IVVO gdzie to wrzuciłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 20 Luty 2015 Share Napisano 20 Luty 2015 Najpierw trzeba wrzucić monetę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 20 Luty 2015 Share Napisano 20 Luty 2015 Debuge rządzi myślałem że post wyleciał - wrzucam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 20 Luty 2015 Share Napisano 20 Luty 2015 Najpierw trzeba wrzucić monetę proszę bardzo IVVO inspektorzy z TDT nie czepiali się przy HL26D że wykonujesz (ewentualne) regulacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.