Gentleman Napisano 2 Luty 2015 Share Napisano 2 Luty 2015 Taka sytuacja. Ustawiałem geometrię w Opel Vivaro i zbieżność tyłu w książce Autodaty 2006 0,30N+_20, w książce Autodaty 2012 0,30P+_20, na oprogramowaniu Beissbartha 0,30N+_20, a jak postawiłem samochód na przyrządy to mieścił się w środeczku 0,30P+_20. I jak tu teraz pracować Panowie? Też miewacie takie kwiatki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 2 Luty 2015 Share Napisano 2 Luty 2015 Tyl w Vivaro nie jest regulowany więc w czym problem? Wartości mogłaby zmienić sie jedynie w wyniku wypadku. Jesli pomiar jest symetryczny i trzyma się w zakresach to nalezy go uznać za prawidłowy. Negatyw na kołach tylnej osi to rzadki przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 3 Luty 2015 Share Napisano 3 Luty 2015 W książkach Autodaty z roku 2010, 2012 i 2013 jest napisane: 0°30'±20', natomiast w książce z roku 2008 jest napisane 0°30N±20', ale tak jak "Marek1" napisał - tył w Oplu Vivaro nie jest regulowany. Jutro jak nie zapomnę sprawdzę dane w innym źródle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 3 Luty 2015 Share Napisano 3 Luty 2015 Autodata nie jest nieomylna, w tamtym miesiącu zrobiliśmy auto gdzie wg Autodaty tył był nieuregulowany. O zmyłkach przy pochyleniach koła nie wspomnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 3 Luty 2015 Share Napisano 3 Luty 2015 wg Autodaty tył był nieuregulowany. O zmyłkach przy pochyleniach koła nie wspomnę Niestety trochę niedociągnięć jest. Możesz powiedzieć, co to za autko było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 3 Luty 2015 Share Napisano 3 Luty 2015 Pracuje na John Benn-ie w 3 D, też się zdarzają różnice między Autodatą a Bennem i to często. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gentleman Napisano 4 Luty 2015 Autor Share Napisano 4 Luty 2015 Wiem że nieregulowany tylko klientowi wypadałoby powiedzieć czy tył dobrze czy nie, bo jednak minuta na zbieżności to bardzo dużo. I nie lubię jak mi coś na wydruku na czerwono świeci;) Z kątami pochylenia kilkanaście razy miałem że autodata podaje nieregulowane a dało się ustawić. Zakładam że akurat ta pomyłka między P a N to po prostu literówka. Dane muszą mieć od producenta bo niby skąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 4 Luty 2015 Share Napisano 4 Luty 2015 minuta na zbieżności to bardzo dużo Minuta to bardzo mało, a stopień to bardzo dużo. Dane z Huntera: 0°30'±20. Zakładam że akurat ta pomyłka między P a N to po prostu literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 4 Luty 2015 Share Napisano 4 Luty 2015 Możesz powiedzieć, co to za autko było? Bodajże Ford Mondeo .A zmyłka z pochyleniami była przy VW Polo (wg. Autodaty nieregulowane) i przy Oplach(niby ma być regulowane). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qazwer Napisano 16 Grudzień 2019 Share Napisano 16 Grudzień 2019 Witam. Potrzebuję wartości zbieżność kół przednich do Opla Vivaro 2006r. W mojej autodacie niestety nie ma dlatego proszę o pomoc. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 16 Grudzień 2019 Share Napisano 16 Grudzień 2019 Zbieżność : 1N±1 (0°10N±10') Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qazwer Napisano 16 Grudzień 2019 Share Napisano 16 Grudzień 2019 Na minusie? Czyli tak samo jak w Trafficu wychodzą wartości. Dzięki duchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 17 Grudzień 2019 Share Napisano 17 Grudzień 2019 Powiększ Rozbieżność kół, przód Instrukcje napraw 0°10' ± 0°10' (°) » Pochylenie kół, przód (Bez możliwości regulacji) Maksymalna różnica pomiędzy lewą i prawą stroną 1°00' (°) » Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy, przód (Bez możliwości regulacji) Maksymalna różnica pomiędzy lewą i prawą stroną 1°00' (°) » Kąt pochylenia sworznia zwrotnicy (KPI), przód (Bez możliwości regulacji) Maksymalna różnica pomiędzy lewą i prawą stroną 1°00' (°) Zbieżność kół, tył(Bez możliwości regulacji) 0°30' ± 0°20' (°) Pochylenie kół, tył(Bez możliwości regulacji) -0°45' ± 0°20' (°) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qazwer Napisano 17 Grudzień 2019 Share Napisano 17 Grudzień 2019 Dzięki darkdog. Przy okazji co to za programik z danymi do wszystkich marek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 17 Grudzień 2019 Share Napisano 17 Grudzień 2019 ale to są programy płatne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.