Skocz do zawartości

Sprawdzenie szczelności obudowy


wrc69

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 89
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • IVVO

    14

  • biker100

    8

  • DARIO64

    7

  • Grzegorz Łódź

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

moje urządzenie rozwiąże wszystkie wasze problemy

Posiadane już rozwiązuje, bo jak sprawdzę, że instalacja jest szczelna i wszystkie elementy pokrywy nie są uszkodzone i kompletne to mam pewność, że wszystko działa jak należy.

Trzepie mnie jak Darka, na samą myśl o sposobie "wjechania" na SKP. Rozumiem, żeby było to coś co powinno spędzać sen z powiek, to niech tam. Ale kolejna głupota, mnożąca gadżety na SKP to delirium jak w banku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek D napisał/a:

kiedyś 600 zł

 

O ile dobrze pamiętam, wózek z EKS-y kosztował ponad dwa tysiące.

 

600 zł "przegląd" urządzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile kosztuje rzeczone urządzenie

Jeśli chodzi o to samo urządzenie to 10000zł, a dla PISKP-u i ich członków firma zaproponowała za 9000zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj negatywa:

7. Budowa instalacji powinna umożliwiać przeprowadzanie badań okresowych.
5. Kompletację instalacji oraz sposób jej połączenia i umieszczenia w pojeździe określa podmiot,

który uzyskał świadectwo homologacji na podstawie danych określonych

w świadectwie homologacji sposobu montażu instalacji przystosowującej pojazd do zasilania gazowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Pismo TDT między wierszami sugeruje: Oddajcie nam kontrolę SKP za 500zł ( 1 inspektor, 1 stacja)+ delegacja, ponieważ sprawdzenie poprawności wykonania badanie pojazdu z gazem jest tak trudne, że na pewno nie poradzicie sobie sami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecież już 8.Ile można spać :P;)

 

[ Dodano: 02-04-2015, 08:08 ]

Linku do tego 4 tfu tfu ,nie chcę widzieć.

Mówisz i masz :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki czy ktos skonstrułował to urzadzenie wczoraj miałem kontrole z TDT i doczepili sie jak sprawdzamy własnie szczelnosc i mamy takie cudo zrobic .Morze ktos ma jakis pomysł mam miesiac czasu i znowu przyjda i mam juz miec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rafi8406, było zapytać jak masz sprawdzić jakie "g" wytrzyma zbiornik podczas zderzenia. Ciekawe czy też polecili by Wam zrobić jakiś przyrząd :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znowu przyjda i mam juz miec

To jeszcze poproś, aby pokazali jak sprawdzić szczelność bez demontażu przewodów - jest to nie wykonalne w żadnym typie zbiornika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzieli ze nie musi byc atestu zeby samemu to skostrułowac jakis manometr itp wolałbym aby powiedzieli kupic to i to i po sprwie by było anie wymyslac jakies urzadzenie a jak bedzie nieszczelne to gosc powie prosze o ates od tego wynalazku i ciekawe co w tedy zacznie szarpanie .Ale jak to od spodu zablokowac uszczelnic miedzy tymi przewodami to jest ciekawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście uważam, że sprawdzanie kompletności obudowy, poprawności jej zamocowania oraz szczelności instalacji jest wystarczająca. Wszelkie manipulacje (o stworzonym zapisie przez kowali nie wspominając) są tak naprawdę śmieszne z praktycznego punktu widzenia. Dla teoretyka nie mającego pojęcia podniesienie tej kwestii jest walka niemal o życie. Nawet wprowadzenie obowiązkowego przyrządu nie zagwarantuje poprawnej weryfikacji w warunkach SKP, co za tym idzie będzie to zalegający pułkownik, którego nikt w praktyce nie będzie używał. Zakłady montujące instalacje i kompletujące obudowę ze zbiornikiem powinny być wyposażone w tego rodzaju przyrząd a nie SKP. Zakład ten wystawiając świadectwo homologacji mówi, że zamontowana obudowa jest szczelna, wykonana z właściwego materiału i jeżeli jest możliwość demontażu jej bez użycia narzędzi to ponowny montaż powinien być możliwy z zachowaniem odpowiedniej szczelności. Weryfikacja tego stanu na SKP (kompletność uszczelnień) jest widoczna nieuzbrojonym okiem i jeżeli instalacja jest szczelna to wszystko jest w porządku. Nie potrzeba nam dodatkowego przyrządu lub jakiegoś kombinowania z plasteliną... Zróbmy w końcu coś porządnie, a nie na zasadzie kolejnej sztuki dla sztuki, gdzie jedni udają, że sprawdzają a drudzy udają, że sprawdzili tych których sprawdzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.