Norbert Jezierski Napisano 24 Listopad 2005 Share Napisano 24 Listopad 2005 Poczytajcie sobie ... DIAGNOSTYKA WOJSKOWYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ POWYŻEJ 3,5 TONY Maciej SZUKALSKI ZESZYTY NAUKOWE WSOWLąd Nr 1 (131) 2004 ISSN 1731-8157 link do strony oryginalnej (*.doc) Szukalski.doc serwer NORCOM-u - załącznik w formacie PDF [137 kB] Szukalski.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 24 Listopad 2005 Share Napisano 24 Listopad 2005 Norbert skąd to wyciagłeś , jutro w pracy poczytam to porównam czym się różni diagnostyka pojazdów wojskowych od cywilnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 24 Listopad 2005 Autor Share Napisano 24 Listopad 2005 Ano widzisz - też staram się o Was dbać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 24 Listopad 2005 Share Napisano 24 Listopad 2005 Ale masz i swoje kanały dostępu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek :-) Napisano 24 Listopad 2005 Share Napisano 24 Listopad 2005 Jest to zlepek różnych przepisów które datują się na 2000r trocę odkurzone i przybajerowane cytatami z Podręcznika Diagnosty. Wystarczy zwrócić uwagę na przełom lat 1999/2000 kiedy to w wojsku powstawały SKP posiadające uprawnienia cywilne,ponieważ nie było wyjścia. Po wprowadzeniu rozporządzenia o stacjach, stacje wojskowe straciły prawo bytu. Musieliśmy się starać o uprawnienia cywilne. Ktoś zapyta dlaczego? A to dlatego iż WP nie posiadało takiej kasy aby można było wszystkie pojazdy przepuścić przez cywilne SKP i zapłacić. Wiadomo , że pojazdy mogą za pierwszym razem nie zaliczyć przeglądu, a kolejny tego samego auta to już szkoda w mieniu. Nie podoba mi się algorytm ponieważ jak można sprawdzać działanie hamulców i amortyzatorów bez uprzedniego sprawdzenia ciśnienia wogumieniu - bezsens i niezgodne z DTR urządzeń BHE-5C, RH-30E, TUZ-1. Po prosty trochę pomieszane. W wojskowych pojazdach mechanicznych nie ma obowiązku montażu i stosowania tachografów - to po co kazali je demontować ze Starów 200 i Jelczy skoro nie dotyczy wojska? Dziwne, a jak z utobusami przecież każdy ma i są legalizowane na chwilę obecną. Mozna jeszcze przytaczać inne nieścisłości ale nie na tym rzecz polega. Samochody cywilne i wojskowe poruszają się po wspólnych drogach i przepisy powinny mieć jednakowe. Takie jest moje zdanie. Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 24 Listopad 2005 Autor Share Napisano 24 Listopad 2005 Ale masz i swoje kanały dostępu www.google.pl Czasem coś mi wpadnie - wartościowego albo i nie - tudno ocenić bez wnikliwej analizy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 25 Listopad 2005 Share Napisano 25 Listopad 2005 Dołączam się do opini kolegi darek , jezeli jakiś pan to pisze to niech to robi z głową i sensem słyszy ,że gdzieś dzwoni ,ale nie wie w którym kościele . Zlepek nieścisłości - i z tego mają się uczyć studeńci - znam wielu takich ludzi co pisze takie brednie- z takimi musimy pracować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarolud Napisano 15 Czerwiec 2007 Share Napisano 15 Czerwiec 2007 Dołączam się do opini kolegi darek , jezeli jakiś pan to pisze to niech to robi z głową i sensem słyszy ,że gdzieś dzwoni ,ale nie wie w którym kościele . Zlepek nieścisłości - i z tego mają się uczyć studeńci - znam wielu takich ludzi co pisze takie brednie- z takimi musimy pracować Dla ścisłości .... wcale nie musimy. 15 ddc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.