tutus Napisano 26 Listopad 2005 Share Napisano 26 Listopad 2005 Witam Wszystkich. Ostatni czasy jest bardzo dużo wymian starych dowodów rejestracyjnych na nowe. Wiąże się to oczywiście z uzupełnieniem danych w dowodzie rej. Mamy kilka Urzędów Rejestracji Pojazdów które wymagają adnotacji na zaświadczeniu o Przeprowadzeniu Badania Technicznego numeru, daty wydania protokołu przez DT sprawności butli na gaz. Na marginesie takie adnotacje powinny byś również odnotowane podczas badania technicznego w rejestrze. A skąd taki kaprys? zapraszam do załącznika GAZ.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 26 Listopad 2005 Share Napisano 26 Listopad 2005 Program Stacja sam generuje ten wpis na drugiej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 26 Listopad 2005 Share Napisano 26 Listopad 2005 tutus, Proszę o wpisywanie postów w odpowiednich działach. Przeniosłem Twój post do działu GAZ. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutus Napisano 26 Listopad 2005 Autor Share Napisano 26 Listopad 2005 sorki za wpis do złego działu. My mamy program Patronat. A o takich wpisach okoliczne stacje u nas zapominały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 26 Listopad 2005 Share Napisano 26 Listopad 2005 sorki za wpis do złego działu No problem, każdy z nas się uczył, a administracja forum po prostu czuwa . My mamy program Patronat. A o takich wpisach okoliczne stacje u nas zapominały Nie każdy program jest po prostu taki sam, nasz ma opcję automatycznego wpisu takich danych (i nie tylko takich). Może czas zmienić program ??? Ale słodzę adminowi. Niech żyje lizusostwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutus Napisano 26 Listopad 2005 Autor Share Napisano 26 Listopad 2005 A wszystko wiaze się z kasą. Tamten mamy za darmo bo jesteśmy pod patronatem ITS. Narazie nie narzekamy. Bezpłatne aktualizacje i materiały pomocnicze dla stacji ( dzienniki ustaw, pomoc techniczna na telefon itd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 26 Listopad 2005 Share Napisano 26 Listopad 2005 Tamten mamy za darmo bo jesteśmy pod patronatem ITS. Za darmo to nic nie jest ... U nas to samo nie przekroczyłoby 30 % ceny płaconej ITS-owi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutus Napisano 26 Listopad 2005 Autor Share Napisano 26 Listopad 2005 hmm, godne uwagi i zastanowienia się. Tylko jak przekonać zarząd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 26 Listopad 2005 Share Napisano 26 Listopad 2005 Tylko jak przekonać zarząd? Analizą kosztów programu its-u i norcomu. Po its bierze dużo za sam patronat i wtedy program jest "gratis". Bezpłatne aktualizacje i materiały pomocnicze dla stacji ( dzienniki ustaw, pomoc techniczna na telefon itd) A to wszystko jest na forum za free... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 26 Listopad 2005 Share Napisano 26 Listopad 2005 Program - max 814,- netto dla OSKP full wypas, Dz.U. - nie sądzę, żeby kosztowały więcej niż 100,- rocznie, pomoc techniczna dot. sprzętu i oprogramowania - nielimitowana, strony WWW i FORUM - bezpłatne i na całkiem, całkiem przyzwoitym poziomie Dorzucamy konto e-mail w domenie diagnosta.pl i parę pomniejszych drobiazgów ... Czyli - ok. 1000,- zł netto rocznie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutus Napisano 26 Listopad 2005 Autor Share Napisano 26 Listopad 2005 Zostało tylko przekonać kierownictwo. No i jeszcze mały drobiazg- byłby to już trzeci program do prowadzenia rejestrów. A samą wersje Demo sam z chęcią zobacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abc Napisano 26 Listopad 2005 Share Napisano 26 Listopad 2005 i pamietaj o jednym teraz ITS juz nie wydaje certyfikatów dla SKP dzisiaj należy uzyskać poświadczenie zgodności w TDT - a to juz nie to samo świadczą o tym tematy na tym forum i rzeczywistość pozdrawiam a przy wyborze oprogramowania każdy niech decyduje sam i według własnego kryterium, no chyba że budżetówka to troche inne zasady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 26 Listopad 2005 Share Napisano 26 Listopad 2005 Aaaaaa, dla jasności sytuacji - wszelkie przekładki danych z innych programów do naszego - są BEZPŁATNE !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz Napisano 26 Listopad 2005 Share Napisano 26 Listopad 2005 interesujące to wszystko bo my mamy tez wszystko z ITS łacznie z katalogami dostępnych przez internet... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 27 Listopad 2005 Share Napisano 27 Listopad 2005 interesujące to wszystko bo my mamy tez wszystko z ITS łacznie z katalogami dostępnych przez internet... A tego to już obiektywnie nie umiem porównać - więc nie zabieram głosu. Myślę jednak, że nasze (na razie dostępne wyłącznie off-line, z aktualizacjami przez Internet) nie są gorsze ... W dniu dzisiejszym w bazie jest ponad 210.000 kompletnych dokumentów identyfikacyjnych pojazdów do wykorzystania przez SKP biorące udział w wymianie. Ps. Dyskusja i tak zboczyła - ale mam nadzieję, że wszelkie wątpliwości uda się rozwiać - dlatego to ciągnę w tym wątku Przepraszam moderatorów !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 27 Listopad 2005 Share Napisano 27 Listopad 2005 no rzeczywiście od gazu trochę odbiegliście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutus Napisano 30 Listopad 2005 Autor Share Napisano 30 Listopad 2005 A co do badania gazów. Chyba nastąpiła mała kolizja przepisów... Naszego ukochanego wózka nie trzeba już mieć, a jak tu teraz sprawdzić ciśnienia czy w ogóle jak stosować się do załącznika Nr 5? Nikt chyba nas nie bieże na poważnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.