Skocz do zawartości

Rejestracja z USA


alexas1

Rekomendowane odpowiedzi

a ja podpytam z ciekawości. Jak takie autko z USA ma niby pakiet przyciemnień szyb wykonanych folią, szyba od strony kierowcy także to takie autko przejdzie badania pozytywnie czy jednak zdjęcie folii?

Po VINie widać że autko ma taki pakiet.

 

PS:folia tak nieudolnie przyklejona że po opuszczeniu szyby widać przestrzeń ok 1cm nieoklejoną folią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby
- O! To jest kluczowe słowo. Niby pakiety, niby atesty, niby homo, a tak na poważnie to nie natrafiłem na cokolwiek coby spełniało przepuszczalności światła parametr/normę, oczywiście mowa o szybach w polu widzenia kierowcy. Poza tym szyby fabryczne atermiczne i te bardziej ciemne w limuzynach już są na granicy wyniku P/N, czyli na dwoje babka wróżyła, albo jak się przyrząd przed pomiarem odpowiednio skalibruje. :x

No! To ja nie mam pojęcia skąd się biorą na szybach w polu widzenia kierowcy folie spełniające normę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja nie mam pojęcia skąd się biorą na szybach w polu widzenia kierowcy folie spełniające normę!

Bo szyba spełnia normę i folia tez ją spełnia ale szyba oklejona foilją już jej nie spełnia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja podpytam z ciekawości.
Jako klient pytasz ??? Przejdzie ,,,
To wiem, interesuje mnie z drugiej strony czyli policja zabiera za folijki i coś tam jeszcze i co wtedy na to diagnosta.

Nie wiem jak u was ale u nas nie ma chyba kontroli nad SKP.

 

niby
- O! To jest kluczowe słowo. Niby pakiety, niby atesty, niby homo, a tak na poważnie to nie natrafiłem na cokolwiek coby spełniało przepuszczalności światła parametr/normę, oczywiście mowa o szybach w polu widzenia kierowcy. Poza tym szyby fabryczne atermiczne i te bardziej ciemne w limuzynach już są na granicy wyniku P/N, czyli na dwoje babka wróżyła, albo jak się przyrząd przed pomiarem odpowiednio skalibruje. :x

No! To ja nie mam pojęcia skąd się biorą na szybach w polu widzenia kierowcy folie spełniające normę!

No ja też tym bardziej że w wakacje miałem w łapach zabawkę do testowania przepuszczalności światła i byłem w lekkim szoku że te szyby które są normalnie w autkach mają takie parametry (blisko progu z przepisów) a odrobina zabrudzenia i wynik powyżej normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te szyby które są normalnie w autkach mają takie parametry (blisko progu z przepisów) a odrobina zabrudzenia i wynik powyżej normy.

 

Wystarczy że będzie naklejona jakakolwiek folia,nawet przezroczysta i już nie będzie spełniało warunków

Testowałem jakiś czas temu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak - słuszna uwaga. Tak naprawdę zawsze musiało być, tylko jakoś nikt z tym nie oponował do tej pory. Dlaczego teraz mielibyśmy z tym walczyć?

Fakt faktem - z "tajtlem" to diagnosta nie bardzo ma co porównywać oprócz nr VIN. Ale czy wtedy nie można zrobić badania "z natury"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z natury można ustalać jak się ma dokumenty przewidziane rozporządzeniem do porównywania.

Gdzieś tam w tematach z nocy pojawia się 'Zaświadczenie z WK', które zostało zanegowane jako dokument władny do przeprowadzenia badania i podobnie z 'titlem' wygląda sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę zawsze musiało być, tylko jakoś nikt z tym nie oponował do tej pory.

 

Dawniej "title" można było podciągnąć pod "odpowiadający dokument", a teraz są nareszcie wymienione konkretne dokumenty (DR, PC, KP, pokwitowanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.