grzegorz70 Napisano 14 Listopad 2015 Share Napisano 14 Listopad 2015 Jak, na podnośniku nożycowym, sprawdzacie luzy w układzie kierowniczym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 14 Listopad 2015 Share Napisano 14 Listopad 2015 W prosty sposób, tylko nie mów, że nie potrafisz ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 14 Listopad 2015 Share Napisano 14 Listopad 2015 krótkie, szybkie, ruchy kierownicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 14 Listopad 2015 Share Napisano 14 Listopad 2015 W prosty sposób, tylko nie mów, że nie potrafisz ,,,Zawiodłem się na tobie ,myślałem że napiszesz " zgodnie z przepisami",,,, [ Dodano: 14-11-2015, 19:10 ] krótkie, szybkie, ruchy kierownicą Nie zawsze pomaga. Jak dodaję " tak jak królik ciupcia",pojmują za raz , ciekawe że pojmują faceci i kobiety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 14 Listopad 2015 Share Napisano 14 Listopad 2015 W prosty sposób, tylko nie mów, że nie potrafisz ,,,Zawiodłem się na tobie ,myślałem że napiszesz " zgodnie z przepisami",,,, I to byłaby prawidłowa odpowiedź! Bo dopuszczalne metody to na szarpakach albo szarpanie za podniesione koła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Listopad 2015 Share Napisano 14 Listopad 2015 Co prawda nigdzie nie podali targania za koła, unoszenia pojazdu i używania szarpaków przy kontroli organoleptycznej układu kierowniczego, ale nie widzę przeszkód wspomagania się czynnościami opisanymi w tabeli pod numerem 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 14 Listopad 2015 Share Napisano 14 Listopad 2015 Co prawda nigdzie nie opisali targania za koła, unoszenia pojazdu i używania szarpaków przy kontroli organoleptycznej układu kierowniczego, ale nie widzę przeszkód wspomagania się czynnościami opisanymi w tabeli pod numerem 5. Czyli co tam jest opisane? Będziesz uzywał dźwigniak do czegoś innego niz do unoszenia pojazdu, badanie organoleptyczne bedzie pewnie oglądaniem luzu a nie szarpanie za koła pojazdu, a wykrywacz luzu jest pewnie czymś innym niz szarpakiem... Natomiast nie ma tam nic o o "ruchach kierownicą" co nie znaczy że nie jest to skuteczną metodą, ale jednak nie ma w tabeli, co pewnie umknęło uwadze więc może już skończ, bo widac, że zbyt późno jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Listopad 2015 Share Napisano 14 Listopad 2015 Wskaż gdzie przy kontroli luzów w układzie kierowniczym unosi się koła. Tu jest o ruchach kierownicą: Samochód stoi na twardej nawierzchni (na dźwigniku lub na stanowisku kanałowym). Podczas energicznego obracania kołem kierownicy w obie strony należy obserwować działanie drążków i ich połączeń. - nie ważne o jaki kąt obrotu chodzi. Energicznie to energicznie, więc mogą być i krótkie ruchy. a wykrywacz luzu jest pewnie czymś innym niz szarpakiem... - a wykrywacz luzu to raczej do przyczepy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 15 Listopad 2015 Share Napisano 15 Listopad 2015 Zawiodłem się na tobie ,myślałem że napiszesz " zgodnie z przepisami",,,, Słusznie się zawiodłeś, bo ja to ( jak wiele innych czynności podczas badania ) robię niezgodnie z durnymi przepisami. Otóż instrukcja podnośnika zabrania podnoszenia osób w pojeździe, co już uniemożliwia dokładne zlokalizowanie luzów w układzie kierowniczym,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 15 Listopad 2015 Share Napisano 15 Listopad 2015 zabrania podnoszenia osób Pozostaje więc dostarczenie tam osoby za pomocą drabiny ... ... ale drabina nie jest obowiązkowym sprzętem na SKP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 15 Listopad 2015 Share Napisano 15 Listopad 2015 .. ale drabina nie jest obowiązkowym sprzętem na SKP u mnie jest bo jak jest silny wiatr to ustawiam kamery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 15 Listopad 2015 Share Napisano 15 Listopad 2015 A ma chociaż legalizację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 15 Listopad 2015 Share Napisano 15 Listopad 2015 A ma chociaż legalizację? na kamery czy drabinkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 15 Listopad 2015 Share Napisano 15 Listopad 2015 No na drabinę rzecz jasna. W końcu to wysoce wyspecjalizowana aparatura do różnorodnego użytku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 15 Listopad 2015 Share Napisano 15 Listopad 2015 Legalizacji mieć nie musi ale za to obsługująca ją osoba musi posiadać uprawnienia do pracy na wysokości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 15 Listopad 2015 Share Napisano 15 Listopad 2015 Legalizacji mieć nie musi ale za to obsługująca ją osoba musi posiadać uprawnienia do pracy na wysokości To drabina by musiała mieć ze trzy metry, bo chyba od tej wysokości/głębokości są uprawnienia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 15 Listopad 2015 Share Napisano 15 Listopad 2015 Prace na wysokości to już powyżej 1m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 15 Listopad 2015 Share Napisano 15 Listopad 2015 powyżej 1m Dokładnie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 jak jest silny wiatr to ustawiam kamery Wiemy nawet dlaczego i w którą stronę ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 16 Listopad 2015 Autor Share Napisano 16 Listopad 2015 Otóż instrukcja podnośnika zabrania podnoszenia osób w pojeździe, co już uniemożliwia dokładne zlokalizowanie luzów w układzie kierowniczym,,, Właśnie o to mi chodziło, jak to wygląda podczas kontroli na stacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 jak to wygląda podczas kontroli na stacji? To zależy od relacji kontrolujący - kontrolowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 Właśnie o to mi chodziło, jak to wygląda podczas kontroli na stacji? Zakładasz blokadę hamulca od przyrządu do geometrii i spoko identycznie na kanale jak klient "nie współpracuje". Przez chwilę myślałem że żartujesz z tym postem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 No dobrze, bo gubię się w jaki kierunek to ma zmierzać. Czy chodzi o UKŁAD KIEROWNICZY z zakresu punkt 2 tabeli? Czy chodzi o OSIE, KOŁA, OPONY I ZAWIESZENIE z zakresu punkt 5 tabeli? Czy chodzi o przód pojazdu i tył pojazdu? Czy chodzi o praktykę stosowaną? Czy chodzi o popisówę przed zespołem kontrolującym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 bo gubię się Przestań, ważne że radzimy sobie dzięki improwizacji. Przepisy nigdy życiowe w tym kraju nie były i długo jeszcze nie będą ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 16 Listopad 2015 Share Napisano 16 Listopad 2015 No w improwizowaniu roboty mogę uznać się nawet za miszcza! Ale niewłaściwie improwizując przy zespole kontrolującym, to już można nieźle zmoczyć. Dlatego dopytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.