Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Andrzej65

skuter TaiYangFan

Polecane posty

Andrzej65

Mam pytanie. Był dzisiaj u mnie klient który kupił sobie skuter z napędem elektrycznym. Skuter nigdy nie rejestrowany kupiony jako nowy. Data produkcji to 09.2007. Chciał wykonać badanie ale wysłałem go do WK aby go zarejestrował i teraz moje pytanie: Czy ten skuter powinien przejść badanie czy powinien zostać zarejestrowany jako nowy i badanie z urzędu?

 

nr homo: E4*2002/24*1554*00

 

Marka: TaiYangFan

typ: TYF-010Z

wariant: 00

Wersja:TYF-010Z

 

kategoria: L1e

 

vin: LA9tCARA260000284

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rurek777

po co mu badanie jak jest nowy ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k

Literalnie - jeśli jest nowy to nie musi przechodzić badania, a jeśli jest nie-nowy to OBT przed pierwszą rejestracją.

 

A nowy to "fabrycznie nowy" :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz

michal_k, a jakie dokumenty trzeba posiadać do rejestracji takiegoż motorowru przy założeniu, że jest un "fabrycznie nowy" bo na ten przykład przeleżał w porcie osiem lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k

Dla fabrycznie nowego - homo albo świadectwo zgodności.

 

Dla nie-nowego - literalnie OBT i bez homo, ale jak to w Polsce bywa - co WK to inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej65

Miał homo i świadectwo dlatego odesłałem go do WK. Tylko ciekawe jak oni do tego podejdą bo przecież wyprodukowany w 2007 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jast

Może to był eksponat wystawowy. :x:evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539

Eksponat w muzeum techniki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Dla fabrycznie nowego - homo albo świadectwo zgodności.

 

Zapomniałeś o najważniejszym dokumencie, bez którego większość WK nie zarejestruje pojazdu nawet prosto z niemieckiego salonu... Oświadczenie przedstawiciela producenta o danych technicznych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k

Moim zdaniem można to zastąpić ustaleniem danych, bo niby czemu producent w Niemczech miałby się stosować do PORD i składać oświadczenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Moim zdaniem

 

Doskonale ujęte. Twoim zdaniem. A ja znam klienta który nowego Jaguara wióż na lawecie z powrotem do niemiec, żeby go tam zarejestrować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Doskonale ujęte. Twoim zdaniem.

 

Można było się odwołać, chyba że czas naglił.

 

A ja znam klienta który nowego Jaguara wióż na lawecie z powrotem do niemiec, żeby go tam zarejestrować...

 

A nie wystarczyło samych dokumentów, skoro to nowy był? Znam przypadki, że ode mnie wracały dokumenty do Niemiec i tam pojazd był rejestrowany, ale chodziło o dopuszczenie jednostkowe niemieckie, które w Polsce musi zostać uznane decyzją TDT, więc nie służy "z marszu" do rejestracji u nas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
A nie wystarczyło samych dokumentów, skoro to nowy był?

 

Zabrakło tego jednego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Zabrakło tego jednego.

 

W Polsce zabrakło. Ale po co samochód wywozić do Niemiec na lawecie, skoro można pojechać do niemieckiego urzędu z samymi dokumentami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Ale po co samochód wywozić do Niemiec

 

O to sie mnie nie pytaj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.