Adam 24 Napisano 31 Grudzień 2015 Share Napisano 31 Grudzień 2015 Witam, Szanowni Panowie, od pewnego czasu dręczy mnie temat, a mianowicie chodzi o auta z odkręconymi siedzeniami(bus).Jak mam stwierdzić ile jest miejsc jak nie ma siedzeń, po punktach kotwiczenia? Kolega twierdzi rób nic się nie bój. Problem jest taki, że mino iż np są cztery punkty kotwiczenia siedzeń, ale mogą one być na kanapę dwuosobową, albo producent zrobił punkty na każdy fotel, po drugie jak mam sprawdzić pasy jak srodkowy może być w oparciu, po trzecie jak mam sprawdzić stan zapieć, czy zagłowków. kolega mówi mi a co to cię obchodzi, nie wiem czy wszysy diagnosci tak podchodzą jeśli nie to poradzcie jak to rozwiązujecie. Czy auto ma przyjechać z całym wyposażeniem (siedzeniami) na badanie. Dzięki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 31 Grudzień 2015 Share Napisano 31 Grudzień 2015 Czy auto ma przyjechać z całym wyposażeniem (siedzeniami) na badanie. Tak. Jak chce mieć mniej siedzeń wykonujesz dodatkowo badanie zmian konstrukcyjnych polegajace na zmianie liczby siedzeń [ Dodano: 31-12-2015, 08:34 ] kolega mówi mi a co to cię obchodzi Powiedz mu,żeby oddał pieczątki i nie hańbił zawodu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 31 Grudzień 2015 Share Napisano 31 Grudzień 2015 nie wiem czy wszysy diagnosci tak podchodzą jeśli nie to poradzcie jak to rozwiązujecie.Nie wszyscy tylko pocztowcy. U mnie N za niezgodność liczby miejsc albo zmiany konstrukcyjne.Powiedz mu' date='żeby oddał pieczątki i nie hańbił zawodu...[/quote'] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam 24 Napisano 31 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 31 Grudzień 2015 Wiecie co, nieraz to mam tak dosyć tej roboty, że mi się rzygać chce, pracuję z dziadkiem i on podważa wszystkie moje decyzje, że przy kliencie wychodzę na ....... To jest nic Panowie czy logicznym jest wpisywanie w uwagach oczywistych omyłek i dawanie POZ. wyniku no dla mnie to jest chore. Jedno wyklucza drugie. No ale nie wszyscy tak myślą. Mam takiego jednego współpracownika, że hhhhhhh. normalnie guma i wąskie drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 31 Grudzień 2015 Share Napisano 31 Grudzień 2015 Wiecie co, nieraz to mam tak dosyć tej robotyna Nowy Rok życzę Tobie nowej pracy,lepszej bez twardego betonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 31 Grudzień 2015 Share Napisano 31 Grudzień 2015 To jest nic Panowie czy logicznym jest wpisywanie w uwagach oczywistych omyłek i dawanie P Nie logiczne, ale tak działa prawo lokalne. Gdyby lepiej przetłumaczono dyrektywę, to za takie pomyłki byłaby UD i wszyscy szczęśliwi, natomiast jest jak jest i bardzo wiele magistratów przyjmuje takie zaświadczenia, niektóre nawet (oczywiście na "gębę") wymagają takiego postępowania. pracuję z dziadkiem i on podważa wszystkie moje decyzje, Kiedyś, mając takiego współpracownika, jak zaczynał kwestionować przy kliencie moje decyzje, to przekazywałem w jego ręce DR i stwierdzałem wiesz lepiej - stempluj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 31 Grudzień 2015 Share Napisano 31 Grudzień 2015 Panowie czy logicznym jest wpisywanie w uwagach oczywistych omyłek i dawanie POZ O ile jesteś w stanie stwierdzić co jest "oczywistą omyłką", a co nią nie jest. Już analizowaliśmy ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sad_madman Napisano 2 Styczeń 2016 Share Napisano 2 Styczeń 2016 Jeżeli dobrze rozumiem, to w przypadku gdy na przeglądzie pojawi się autobus z mniejszą liczbą miejsc niż w DR to następują zmiany konstrukcyjne i trzeba wtedy wydać nowy DR z nową liczbą miejsc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 3 Styczeń 2016 Share Napisano 3 Styczeń 2016 Oczywiście, że tak właśnie należy postąpić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sad_madman Napisano 3 Styczeń 2016 Share Napisano 3 Styczeń 2016 Przy okazji mam pytanie. Ile kosztuje takie badanie techniczne, gdy klient przychodzi z CoC pojazdu drugiego etapu (DR jeszcze nie wydany), powiedzmy w CoC jest informacja o 19 miejscach a klient ma 16 i tyle chce mieć wpisane w dowód. No i drugi przypadek, gdy zamiast 19 miejsc klient chce 16+bagażnik za ostatnim rzędem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 3 Styczeń 2016 Share Napisano 3 Styczeń 2016 trzeba wtedy wydać nowy DR z nową liczbą miejsc ? Tą czynność wykonuje WK a nie my.Na SKP dostaje tylko zaświadczenie z przeprowadzonego badania oraz jego zakresu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 3 Styczeń 2016 Share Napisano 3 Styczeń 2016 klient przychodzi z CoC pojazdu drugiego etapu (DR jeszcze nie wydany), powiedzmy w CoC jest informacja o 19 miejscach a klient ma 16 Rozumiem, że chodzi o nowy pojazd, bo jest CoC. Jeśli tak, to nie potrzebuje żadnego BT a jeśli CoC utraciło swą ważnośc, bo w pojeździe zaszły zmiany to pojazd kwalifikuje sie na dopuszczenie jednostkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Styczeń 2016 Share Napisano 3 Styczeń 2016 No ja też nie do końca rozumiem oc co chodzi w tym temacie, ale jeśli to zmiany wprowadzone przed pierwsza rejestracją, to przecież: to nie potrzebuje żadnego BT a jeśli CoC utraciło swą ważnośc, bo w pojeździe zaszły zmiany to pojazd kwalifikuje sie na dopuszczenie jednostkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sad_madman Napisano 3 Styczeń 2016 Share Napisano 3 Styczeń 2016 Czyli rozumiem, że jeżeli pojazd jest nowy to najpierw trzeba go zarejestrować zgodnie z homologacją a później dopiero można przeprowadzić zmiany konstrukcyjne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 3 Styczeń 2016 Share Napisano 3 Styczeń 2016 jeżeli pojazd jest nowy to najpierw trzeba go zarejestrować zgodnie z homologacją Tak, a jeśli sa dwie homologacje (co nie jest wcale rzadkie) to trzeba się zdecydować która sie chce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 3 Styczeń 2016 Share Napisano 3 Styczeń 2016 eśli sa dwie homologacje (co nie jest wcale rzadkie) to trzeba się zdecydować która sie chce... To trzeba przedstawić ostatnią - zgodną ze stanem faktycznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 3 Styczeń 2016 Share Napisano 3 Styczeń 2016 Czyli rozumiem, że jeżeli pojazd jest nowy to najpierw trzeba go zarejestrować zgodnie z homologacją a później dopiero można przeprowadzić zmiany konstrukcyjne ? Tak jest prościej, choć można też wykonać zmiany konstrukcyjne a potem zrobić dopuszczenie jednostkowe i zarejestrować pojazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 4 Styczeń 2016 Share Napisano 4 Styczeń 2016 To trzeba przedstawić ostatnią - zgodną ze stanem faktycznym. To trzeba przedstawić zgodną ze stanem faktycznym - nie koniecznie ostatnią. Pod warunkiem, że wszystkie dotyczyły pojazdu kompletnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.