Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Adam 24

Auto z odkręconymi siedzeniami.

Polecane posty

Adam 24

Witam,

Szanowni Panowie, od pewnego czasu dręczy mnie temat, a mianowicie chodzi o auta z odkręconymi siedzeniami(bus).Jak mam stwierdzić ile jest miejsc jak nie ma siedzeń, po punktach kotwiczenia? Kolega twierdzi rób nic się nie bój. Problem jest taki, że mino iż np są cztery punkty kotwiczenia siedzeń, ale mogą one być na kanapę dwuosobową, albo producent zrobił punkty na każdy fotel, po drugie jak mam sprawdzić pasy jak srodkowy może być w oparciu, po trzecie jak mam sprawdzić stan zapieć, czy zagłowków. kolega mówi mi a co to cię obchodzi, nie wiem czy wszysy diagnosci tak podchodzą jeśli nie to poradzcie jak to rozwiązujecie. Czy auto ma przyjechać z całym wyposażeniem (siedzeniami) na badanie. Dzięki Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
Czy auto ma przyjechać z całym wyposażeniem (siedzeniami) na badanie.

Tak.

Jak chce mieć mniej siedzeń wykonujesz dodatkowo badanie zmian konstrukcyjnych polegajace na zmianie liczby siedzeń :)

 

[ Dodano: 31-12-2015, 08:34 ]

kolega mówi mi a co to cię obchodzi

Powiedz mu,żeby oddał pieczątki i nie hańbił zawodu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz
nie wiem czy wszysy diagnosci tak podchodzą jeśli nie to poradzcie jak to rozwiązujecie.
Nie wszyscy tylko pocztowcy. U mnie N za niezgodność liczby miejsc albo zmiany konstrukcyjne.
Powiedz mu' date='żeby oddał pieczątki i nie hańbił zawodu...[/quote']bravo1.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam 24

Wiecie co, nieraz to mam tak dosyć tej roboty, że mi się rzygać chce, pracuję z dziadkiem i on podważa wszystkie moje decyzje, że przy kliencie wychodzę na ....... To jest nic Panowie czy logicznym jest wpisywanie w uwagach oczywistych omyłek i dawanie POZ. wyniku no dla mnie to jest chore. Jedno wyklucza drugie. No ale nie wszyscy tak myślą. Mam takiego jednego współpracownika, że hhhhhhh. normalnie guma i wąskie drzwi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crackers
Wiecie co, nieraz to mam tak dosyć tej roboty
na Nowy Rok życzę Tobie nowej pracy,lepszej bez twardego betonu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1501
To jest nic Panowie czy logicznym jest wpisywanie w uwagach oczywistych omyłek i dawanie P

Nie logiczne, ale tak działa prawo lokalne. Gdyby lepiej przetłumaczono dyrektywę, to za takie pomyłki byłaby UD i wszyscy szczęśliwi, natomiast jest jak jest i bardzo wiele magistratów przyjmuje takie zaświadczenia, niektóre nawet (oczywiście na "gębę") wymagają takiego postępowania.

pracuję z dziadkiem i on podważa wszystkie moje decyzje,

Kiedyś, mając takiego współpracownika, jak zaczynał kwestionować przy kliencie moje decyzje, to przekazywałem w jego ręce DR i stwierdzałem wiesz lepiej - stempluj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Panowie czy logicznym jest wpisywanie w uwagach oczywistych omyłek i dawanie POZ

 

O ile jesteś w stanie stwierdzić co jest "oczywistą omyłką", a co nią nie jest. Już analizowaliśmy ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sad_madman

Jeżeli dobrze rozumiem, to w przypadku gdy na przeglądzie pojawi się autobus z mniejszą liczbą miejsc niż w DR to następują zmiany konstrukcyjne i trzeba wtedy wydać nowy DR z nową liczbą miejsc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539

Oczywiście, że tak właśnie należy postąpić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sad_madman

Przy okazji mam pytanie. Ile kosztuje takie badanie techniczne, gdy klient przychodzi z CoC pojazdu drugiego etapu (DR jeszcze nie wydany), powiedzmy w CoC jest informacja o 19 miejscach a klient ma 16 i tyle chce mieć wpisane w dowód. No i drugi przypadek, gdy zamiast 19 miejsc klient chce 16+bagażnik za ostatnim rzędem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
trzeba wtedy wydać nowy DR z nową liczbą miejsc ?
Tą czynność wykonuje WK a nie my.Na SKP dostaje tylko zaświadczenie z przeprowadzonego badania oraz jego zakresu..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
klient przychodzi z CoC pojazdu drugiego etapu (DR jeszcze nie wydany), powiedzmy w CoC jest informacja o 19 miejscach a klient ma 16

Rozumiem, że chodzi o nowy pojazd, bo jest CoC. Jeśli tak, to nie potrzebuje żadnego BT a jeśli CoC utraciło swą ważnośc, bo w pojeździe zaszły zmiany to pojazd kwalifikuje sie na dopuszczenie jednostkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

No ja też nie do końca rozumiem oc co chodzi w tym temacie, ale jeśli to zmiany wprowadzone przed pierwsza rejestracją, to przecież:

 

to nie potrzebuje żadnego BT a jeśli CoC utraciło swą ważnośc, bo w pojeździe zaszły zmiany to pojazd kwalifikuje sie na dopuszczenie jednostkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sad_madman

Czyli rozumiem, że jeżeli pojazd jest nowy to najpierw trzeba go zarejestrować zgodnie z homologacją a później dopiero można przeprowadzić zmiany konstrukcyjne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
jeżeli pojazd jest nowy to najpierw trzeba go zarejestrować zgodnie z homologacją

 

Tak, a jeśli sa dwie homologacje (co nie jest wcale rzadkie) to trzeba się zdecydować która sie chce...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
eśli sa dwie homologacje (co nie jest wcale rzadkie) to trzeba się zdecydować która sie chce...

 

To trzeba przedstawić ostatnią - zgodną ze stanem faktycznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Czyli rozumiem, że jeżeli pojazd jest nowy to najpierw trzeba go zarejestrować zgodnie z homologacją a później dopiero można przeprowadzić zmiany konstrukcyjne ?

 

Tak jest prościej, choć można też wykonać zmiany konstrukcyjne a potem zrobić dopuszczenie jednostkowe i zarejestrować pojazd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
To trzeba przedstawić ostatnią - zgodną ze stanem faktycznym.

 

To trzeba przedstawić zgodną ze stanem faktycznym - nie koniecznie ostatnią. Pod warunkiem, że wszystkie dotyczyły pojazdu kompletnego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.