zenon 100 Napisano 7 Styczeń 2016 Share Napisano 7 Styczeń 2016 Witam, czy można zmniejszyć dmc w przyczepie kempingowej z 850 na 750kg na lekką i czy to wymaga opinii rzeczoznawcy oraz wystawienie dokumentu zmian konstrukcyjnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 7 Styczeń 2016 Share Napisano 7 Styczeń 2016 można zmniejszyć dmc w przyczepie kempingowej z 850 na 750kg na lekkąPrawo nie zabrania. Pytanie jak to przeprowadzić fizycznie.czy to wymaga opinii rzeczoznawcy W zależności od diagnosty' date=' bo to on decyduje, czy potrzebna mu taka opinia.wystawienie dokumentu zmian konstrukcyjnych?A jak inaczej zalegalizować taką zmianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 7 Styczeń 2016 Share Napisano 7 Styczeń 2016 Badanie po zmianach konstrukcyjnych. Papier z warsztatu który dokonał tej przeróbki. Jestem tylko bardzo ciekawy co napiszesz w opisie zmian, bo demontaż jakiegoś tam wyposażenia powoduje zmianę masy własnej nie dopuszczalnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenon 100 Napisano 7 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2016 w tym wypadku aby zmienić dmc na mniejszą należałoby wwykonać zmiany w konstrukcji przyczepy, tylko nie wiem jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 7 Styczeń 2016 Share Napisano 7 Styczeń 2016 tylko nie wiem jakie? Może inna oś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sad_madman Napisano 7 Styczeń 2016 Share Napisano 7 Styczeń 2016 Czy przypadkiem nie ma tak, że w przypadku przyczep kempingowych dopuszczalna masa własna jest różnicą między DMC a masą bagażu, którą wylicza się ze wzoru ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 7 Styczeń 2016 Share Napisano 7 Styczeń 2016 w przypadku przyczep kempingowych dopuszczalna masa własna jest różnicą między DMC a masą bagażu, którą wylicza się ze wzoru ? Dopuszczalna masa własna? Ty wiesz o czym piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 7 Styczeń 2016 Share Napisano 7 Styczeń 2016 Czy przypadkiem nie ma tak, że w przypadku przyczep kempingowych dopuszczalna masa własna jest różnicą między DMC a masą bagażu, którą wylicza się ze wzoru ? Proponuję zacząć od lektury PORD - art. 2 - definicje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 7 Styczeń 2016 Share Napisano 7 Styczeń 2016 czy można zmniejszyć dmc w przyczepie kempingowej z 850 na 750kg na lekką Powiedz,klientowi żeby kupił sobie buty rozmiar 45 i zmniejszył do swojej nogi np.na 42-przecież też można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 7 Styczeń 2016 Share Napisano 7 Styczeń 2016 Żeby wyszło logicznie to tylko zmiana osi. Oświadczenie od uprawnionego warsztatu by musiało być (bo de facto nastąpi zmiana rodzaju pojazdu), opinia rzeczoznawcy raczej obowiązkowo, plus badanie z opisem zmian. Tyle teoria. Bo w praktyce raczej ciężki temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 7 Styczeń 2016 Share Napisano 7 Styczeń 2016 Bo w praktyce raczej ciężki temat. Nie kombinować tylko kupić lekką,bo wszyscy wiemy o co chodzi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 7 Styczeń 2016 Share Napisano 7 Styczeń 2016 Wymiana osi na "słabszą" ale dalej na sobie będzie targać taką samą budę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 8 Styczeń 2016 Share Napisano 8 Styczeń 2016 A jeśli F jest równe G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 8 Styczeń 2016 Share Napisano 8 Styczeń 2016 Żeby wyszło logicznie to tylko zmiana osi. Naprawa nieprawidłowymi podzespołami - odpada. przyczepie kempingowej z 850 na 750kg Człowieku, przecież ona masy własnej będzie miała pewnie z 820 kg... Tak ci spieszno do spotkania z prokuratorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 8 Styczeń 2016 Share Napisano 8 Styczeń 2016 Tak ci spieszno do spotkania z prokuratorem? i to praktycznie dla 78 zł rocznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Styczeń 2016 Share Napisano 8 Styczeń 2016 Naprawa nieprawidłowymi podzespołami - odpada. Dla Ciebie tak, dla kogoś inaczej. Trudno wyznaczyć granicę co będzie zmianą, a co zamontowaniem nieodpowiedniej części. dalej na sobie będzie targać taką samą budę Zmniejszy się ładowność, a może trzeba nawet budę odchudzić... A ja bym się jeszcze zastanowił co klient chce osiągnąć, bo może się okazać, że może mieć DMC 850 kg i mieścić się w kategorii B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 8 Styczeń 2016 Share Napisano 8 Styczeń 2016 co klient chce osiągnąć, bo może się okazać, że może mieć DMC 850 kg i mieścić się w kategorii B. Jak to co?Oszczędności na kasie i to ,że nikt nie będzie się "czepiał" corocznie. Tylko magiczne BEZTERMINOWO go interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek1 Napisano 8 Styczeń 2016 Share Napisano 8 Styczeń 2016 I opłata vineta powyzej 3500 kg raczej tez oto chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 9 Styczeń 2016 Share Napisano 9 Styczeń 2016 Vinieta raczej jej nie złapie . No chyba że auto cieżkie, ale te 100 kg go akurat uratuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Styczeń 2016 Share Napisano 9 Styczeń 2016 Albo może auto jest jakieś małe i go wpis O.1 ogranicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenon 100 Napisano 9 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2016 Panowie, jeśli widzicie w tych moich zapytaniach jakieś nieprawidłowe "działania" to bardzo proszę o podanie podstawy prawnej którą żąda klient aby odstąpił od zmiany dmc w swojej ukochanej przyczepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 9 Styczeń 2016 Share Napisano 9 Styczeń 2016 nic z tych rzeczy , ale wiesz mamy takiego małego Starka 742 i jego MW 3400 a Dmc ? Jakbysmy go tak na 3500 kg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 9 Styczeń 2016 Share Napisano 9 Styczeń 2016 Może tam znajdziesz http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=894 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=10927 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=8183 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 9 Styczeń 2016 Share Napisano 9 Styczeń 2016 Panowie, jeśli widzicie w tych moich zapytaniach jakieś nieprawidłowe "działania" to bardzo proszę o podanie podstawy prawnej którą żąda klient aby odstąpił od zmiany dmc w swojej ukochanej przyczepie. Ja rozumiem że klient się uparł ale nie możesz w opisie zmian napisać że klient żąda obcięcia DMC. Obcięcie DMC jest konsekwencją wprowadzonych zmian, puki co nie napisałeś co zostało zmienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenon 100 Napisano 9 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2016 no właśnie jeszcze nic nie zostało zmienione, wszystko jest na etapie zapytań przez klienta co należy zmienić aby zmniejszyć dmc przyczepy i ja mam mu dać odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.