Skocz do zawartości

Błędny podpis


Rekomendowane odpowiedzi

też mam taki komunikat

dzwoniłem na help desk i okazało się że wiedzą o problemie

trzeba to zgłosić a oni podobno to naprawią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysyłałem dziś rano i poszło bez problemów

Nie o to chodzi, czytasz komunikaty?

 

Jak wysłałeś dziś to pojawił się taki komunikat:

"Oczekujący na odpowiedź"

 

Jak CEP przyjmie to masz taki komunikat:

"Poprawnie przekazane do CEP"

 

A my mamy taki komunikat:

"Błędny podpis"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A my mamy taki komunikat:

"Błędny podpis

Problem z certyfikatem - zobacz w tematach na forum. Miałem tak jak na karcie wgrane były dwa certyfikaty - wszystko było dobrze do momentu wysyłki - usunąłem stary i wszystko zaczęło śmigać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paczka wysłana wczoraj

 

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

-

2016011100159

0

Błędny podpis

 

:?

Certyfikat wazny do 12.2016

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekarstwem jest telefon do SD 42 253 54 54

przyjmują zgłoszenie, a potem trzeba przesłać zrzut ekranu ze strony z raportami,

tytułem wiadomości jest nr zgłoszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekarstwem jest telefon do SD 42 253 54 54

przyjmują zgłoszenie, a potem trzeba przesłać zrzut ekranu ze strony z raportami,

tytułem wiadomości jest nr zgłoszenia

No i co jeszcze...po czyjej stronie jest błąd????

Po drugiej stronie (w cepie)nie widać że coś nie tak i jest błąd. :?:

A to jawa ,a tu zrzuty ekranu ,ble,ble..... :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem nie jest po Waszej stronie i proszę nie róbcie nic z certyfikatami, zgłaszajcie załączając zrzuty ze strony z raportami tak aby było widać ID danej paczki

(ID to ciąg cyfr rok, miesiąc, dzień, godzina minuta, sekunda i dodatkowe cyfry na przykład 201601122000XXXXX )oraz zrzut po otwarciu Raportu z przesłanej paczki tam będą szczegóły.

 

Proponuję zgłaszać im więcej zgłoszeń tym widać że problem poważniejszy i dotyczy większej puli użytkowników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem rano - oczekują na odpowiedz -

2016011201155 BTP_OPO0xx_50.xml 2016-01-12 16:18 Oczekujący na odpowiedź /7:58

Czyli na razie jak widać problem po ich stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

im więcej zgłoszeń tym widać że problem poważniejszy i dotyczy większej puli użytkowników

Zabrzmiało, jak gdyby Wam od sztuki płacili, wymyślmy może jeszcze jakiś sztuczny problem, gdyż ostatnio jako tako to chodziło. Być może zbyt długo ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem rano - oczekują na odpowiedz -
mam to samo i nie zamierzam do nikogo słać maili ani wydzwaniać - dobrze wiedzą o problemie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biker100, My jesteśmy w tej dobrej sytuacji iż Nasze paczki "Oczekujący na odpowiedź" - zdaje mi się że tym co w komunikacie wystąpił błąd muszą się kontaktować z Helpem - u nich jest jak by błąd przesyłu

 

[ Dodano: 13-01-2016, 08:17 ]

komunikat z wczoraj "błędny podpis" zmienił się dzisiaj w "oczekujący na odpowiedź"
a jednak nie :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje mi się że tym co w komunikacie wystąpił błąd muszą się kontaktować z Helpem
wczoraj "błędny podpis" zmienił się dzisiaj w "oczekujący na odpowiedź"

Wygląda na to że ogarnęli temat , też miałem komunikat o błędzie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.