Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Zaloguj się, aby obserwować  
sebaqgti

przyczepa lekka a 12 cyfrowy numer ramy

Polecane posty

sebaqgti

temat może i znany, ale nigdzie nie znalazłem dokładnej odpowiedzi,a jako że jestem początkującym diagnostą wolę zapytać zamiast zmoczyć ... :x

mam zrobić ustalenie danych oraz wykonać TZ

przyczepa lekka na PC i próbnych tablicach, mam skierowanie na wykonanie tabliczki oraz ustalenie danych przyczepa podobno z 2009 roku z Holandii(nie ma na to żadnych dokumentów) tam zostały wybite numery na ramie oczywiscie bez tabliczki. W PC mam jedynie liczbę osi dmc i nic wiecej, klient zważył przyczepkę 280kg(ma tylko świstek z wagi).

Z tego co wyszukałem na forum z tego roku powinna posiadać VIN, a nie 12 cyfrowy nr, jednak wydział to zarejestrował wiec chyba nie powinno być z tym problemu czy może się mylę?

michal_k
Z tego co wyszukałem na forum z tego roku powinna posiadać VIN

Przepis jest tak napisany, że może nie mieć numeru VIN (co potwierdza opinia ministerstwa).

rurek777

czy to jest fabryczna przyczepa? ma jaką markę ? i skąd w PC. d.m.c jesli przyczepa nie ma

DR. kto ją ustalił ? :( dobrze ją sobie sprawdż a jak nie jesteś pewny to wołaj rzeczznawcę ,

miałem podobny przypadek że podstawili ładnie zrobioną SAM. i była z Holandii

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

Ważne informacje