kuba197877 Napisano 22 Styczeń 2016 Share Napisano 22 Styczeń 2016 Panowie mam pytanie czy ciężko jest zdać egzamin na Technika warsztatowego tachografów cyfrowych w GUM czy opszerny materiał wcześniej nie miałem doczynienia z tachografami a teraz szefostwo wysyła na kurs potem egzamin i teraz moje obawy czy zdam i czy później ewentualnie ogarne temat czy podołam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 22 Styczeń 2016 Share Napisano 22 Styczeń 2016 Nie panikuj. Wszystko dla ludzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 22 Styczeń 2016 Share Napisano 22 Styczeń 2016 kuba197877, a wiesz co to przecinki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 23 Styczeń 2016 Share Napisano 23 Styczeń 2016 co to przecinki? Leśne, to tak zwane dukty ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 23 Styczeń 2016 Share Napisano 23 Styczeń 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franek.torun Napisano 27 Maj 2016 Share Napisano 27 Maj 2016 Jestem w identycznej sytuacji co kolega kuba197877. Posiadacie wiedzę na temat kursów i egzaminu, jaki ośrodek szkolenia warto wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
66jacek66 Napisano 8 Czerwiec 2016 Share Napisano 8 Czerwiec 2016 Witam.Ja zdałem za drugim razem.Dali mi kartę testową do tachografu,którą pierwszy raz widziałem w życiu.Powiedziałem że takiej karty niema odpowiedzieli słuszna uwaga i zdałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 8 Czerwiec 2016 Share Napisano 8 Czerwiec 2016 Na kursie powinni Ci chyba wszystko mniej więcej wytłumaczyć Kolega zdał za drugim razem. Materiałów szkoleniowych niezbyt dużo, orientowanie się w Dz.U. i pozytywne podejście egzaminatora. Tyle wiem od niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franek.torun Napisano 9 Czerwiec 2016 Share Napisano 9 Czerwiec 2016 Jak to wygląda w porównaniu z kursem i egzaminami na diagnostę. Łatwiej, podobnie, trudniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 9 Czerwiec 2016 Share Napisano 9 Czerwiec 2016 Łatwiej, podobnie, trudniej? Co tak dokładnie chcesz wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franek.torun Napisano 9 Czerwiec 2016 Share Napisano 9 Czerwiec 2016 Z ciekawości pytam, wiem z autopsji jak wygląda sprawa z diagnostą, a na tachografy właśnie się wybieram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 9 Czerwiec 2016 Share Napisano 9 Czerwiec 2016 PODOBNO łatwiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serwis.tacho Napisano 26 Wrzesień 2016 Share Napisano 26 Wrzesień 2016 Znacznie łatwiej niż na diagnostę co prawda nie zdawałem na diagnostę ale na technika zdałem za pierwszym razem. Można się nauczyć dostęp do rozporządzeń na egzaminie jest, ograniczony zestaw pytań więc wystarczy wiedzieć gdzie szukać. no i testy więc można zawsze strzelać duże prawdopodobieństwo trafienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markos987 Napisano 16 Marzec 2021 Share Napisano 16 Marzec 2021 Podbijam temat. Czy coś się zmieniło przez te 5 lat? Rozmawiałem telefonicznie z panem prowadzącym szkolenie i mówił, że nie można korzystać z Dz.U. Podobno ostatnie dwa egzaminy w GUM to na 15 zdało 3 pisemny i 1 zdał praktyczny. Będę wdzięczny za informacje i podpowiedzi co warto wiedzieć przed kursem żeby efektywnie wykorzystać szkolenie bo dotychczasowa moja wiedza i praktyka pochodzi ze stacji diagnostycznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 16 Marzec 2021 Share Napisano 16 Marzec 2021 Na ostatnim egzaminie, chyba tydzień temu, nikt nie zdał. Swój egzamin miałem dość dawno, od tego czasu chyba odrobinę przykręcili śrubę, więc trzeba się solidnie przygotować. Kolega, który zdawał wspominał o punktacji ujemnej za nieprawidłową odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arekkos Napisano 18 Marzec 2021 Share Napisano 18 Marzec 2021 Zdawałem rok temu na analogi i u mnie na 12 osób teorię zdało 11 praktykę zdawałem jako piąty i do tej chwili zdali wszyscy. Na tym egzaminie faktycznie nie było Dz.U. ale tu jest mniej teorii, na cyfrówkę jest więcej, ale nie wiem czy tam można korzystać z pomocy, bo egzamin pisałem bardzo dawno. A na kursie niestety zwrócić uwagę na całą teorię, bo ona różni się od praktyki np.: jakie mogą być wartości odchyłek, albo co musi znajdować się na wklejce. W praktyce wiele rzeczy robi się z automatu lub wylicza za nas program, a na egzaminie często są podchwytliwe pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOY96 Napisano 18 Marzec 2021 Share Napisano 18 Marzec 2021 W dniu 16.03.2021 o 13:49, markos987 napisał: Będę wdzięczny za informacje i podpowiedzi Zdawałem tydzień temu i na 11 osób zdała tylko 1, zdawałem pierwszy raz ale większość osób podchodziła już 2,3 a niektórzy nawet 6 raz. Ogólnie pytania dość podchwytliwe i przez te ujemne punkty mało kto zdaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebastianWrona Napisano 18 Marzec 2021 Share Napisano 18 Marzec 2021 Witam. Egzamin Państwowy dla techników tachografów zdaję się w Głównym Urzędzie Miar w Warszawie na ulicy Elektoralnej 2. Koszt takiego egzaminu to 150zł dla tachografów analogowych i 200zł dla tachografów cyfrowych. Egzamin teoretyczny na tachografy cyfrowe składa się z 30 pytań jednokrotnego wyboru z czego trzeba uzyskać 20 punktów. Egzamin na analogówki ma 10 pytań i trzeba zdobyć 8 punktów. Na części praktycznej egzaminu trzeba wykonać poprawnie wylosowane zadanie. Jeśli chodzi o tachografy analogowe tu nie powinno być problemu ze zdaniem egzaminu jeśli osoba podchodząca do niego cokolwiek się pouczy. Problem jest z tachografami cyfrowymi na egzaminie, a dokładnie z jego częścią teoretyczną. Zdawalność jest bardzo słaba, a wynika to z kilku rzeczy. Pierwsza to taka, że są dwa bardzo obszerne akty prawne regulujące budowę tachografów cyfrowych (pierwszej generacji i drugiej- inteligentnych), których znajomość jest wymagana na egzaminie(kiedyś był tylko jeden ten akt prawny i był dostępny w trakcie egzaminu-dziś nie). Drugi problem jest w tym, że na egzaminie są punkty ujemne za odpowiedzi błędne. Egzamin jest spokojnie do zdania, ale trzeba się przyłożyć do nauki. Mam nadzieję, że odpowiedziałem na nurtujące Państwa pytania, ale w razie pojawiających się kolejnych służę pomocą. Pozdrawiam Sebastian Wrona Centrum Szkoleń Podmiot wpisany do rejestru GUM i prowadzący szkolenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 19 Marzec 2021 Share Napisano 19 Marzec 2021 17 godzin temu, SebastianWrona napisał: Egzamin teoretyczny na tachografy cyfrowe składa się z 30 pytań jednokrotnego wyboru z czego trzeba uzyskać 20 punktów Czyli trzeba poprawnie odpowiedzieć na 25 pytań odpowiadając na każde z pytań lub odpowiedzieć poprawnie na 20 nie odpowiadając na kolejne 10 - dobrze kombinuję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOY96 Napisano 19 Marzec 2021 Share Napisano 19 Marzec 2021 5 godzin temu, danielg539 napisał: dobrze kombinuję? Dokładnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 19 Marzec 2021 Share Napisano 19 Marzec 2021 Zakładając, że brak odpowiedzi to "0" w punktacji. Jeśli brak odpowiedzi to błąd, to zdobyliście Koledzy 10 pkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebastianWrona Napisano 21 Marzec 2021 Share Napisano 21 Marzec 2021 (edytowane) Prawidłowa odpowiedź to +1 punkt, brak odpowiedzi 0 punktów, błędna odpowiedź -1 punkt. Na szkoleniach proponuję, żeby osoby zdające odpowiedziały na 20-22 pytania na które znają odpowiedź i są pewni, że jest ona poprawna. Resztę pytań niech zostawią bez odpowiedzi. Pozdrawiam Edytowane 21 Marzec 2021 przez SebastianWrona 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 23 Marzec 2021 Share Napisano 23 Marzec 2021 Ok. Dzięki za odpowiedź. Czyli nie należy zgadywać, pisać to co się wie. Pytania gdzieś są publikowane? Czy to tajemnica jak na egzamin diagnostów TDT? Przy egzaminie na Doradcę DGSA materiały są tam: https://www.gov.pl/web/infrastruktura/egzamin-dla-doradcow-do-spraw-bezpieczenstwa-przewozu-towarow-niebezpiecznych A na tachografy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diagnosta25 Napisano 23 Marzec 2021 Share Napisano 23 Marzec 2021 Nie ma jawnych pytań. Zdawałem na nowych zasadach i fakt jest trudno. Nawet jak zdamy teorie i nie zdamy praktyki na na następny egzamin teoria również do zdania od nowa. Albo zdajemy całość , albo nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebastianWrona Napisano 23 Marzec 2021 Share Napisano 23 Marzec 2021 Tak jak pisał przedmówca nie ma nigdzie dostępnych pytań egzaminacyjnych. Nie ma również możliwości zdawania egzaminu na "raty", tak jak to jest w przypadku uprawnień diagnosty i tak jak to było w przypadku egzaminów dla techników przed laty. Teraz zdaje się wszystko, albo nic. Ale spokojnie. Uważam, że jak komuś zależy to zda ten egzamin, nawet jakby noga się raz, czy dwa razy podwinęła. Polecam zapisać się na kurs i spróbować, tym bardziej, że na diagnostę egzamin też nie jest najłatwiejszy i dał Pan radę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.