DamianLKR Napisano 28 Marzec 2016 Share Napisano 28 Marzec 2016 Nissan x-trail 2002 2.0 Pb 4x4 F1-3500kg F2-2000kg G-1550Kg O1 w jednym katalogu 2000kg w innym 1500kg. Jeżeli przyjmiemy pierwszą opcje zestaw przekroczy wartość F1. Czy taka sytacja jest dopuszczalna i czy mogę taką wartość wprowadzić w DIP i bedzie to zgodne z ustawą a podstawą prawną że o1 ustala producent? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 28 Marzec 2016 Share Napisano 28 Marzec 2016 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=5910&postdays=0&postorder=asc&start=15 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=9604 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 28 Marzec 2016 Share Napisano 28 Marzec 2016 F1-3500kgF2-2000kg Coś żeś namieszał z tymi danymi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 28 Marzec 2016 Share Napisano 28 Marzec 2016 Kolego DamianLKR, proponuję zacząć od przypomnienia sobie co to jest: -F1....... -F2....... -F3....... -O1..... -O2...... Bo tak to jeszcze wprowadzimy Ciebie i innych w błąd..... [ Dodano: 28-03-2016, 22:30 ] Czy taka sytacja jest dopuszczalna i czy mogę taką wartość wprowadzić w DIP i bedzie to zgodne z ustawą a podstawą prawną że o1 ustala producent? A jaka jest różnica między ustawą a podstawą prawną Widzę,że nie wiesz sam o co pytasz 4) maksymalnej masie całkowitej – rozumie się przez to największą masę pojazdu obciążonego określoną w zależności od jego konstrukcji przez producenta; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.