Skocz do zawartości

Samochód specjalny zimowe utrzymanie dróg


goldberg100

Rekomendowane odpowiedzi

No to jak uważacie
Chyba będzie trzeba dzwonnic

:ok

 

[ Dodano: 23-07-2016, 13:37 ]

postawiony krzyżyk przez wydział

dlatego najlepiej

trzeba dzwonnic

Będziesz pewny ,że ten "krzyżyk" nie będzie postawiony na Tobie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • goldberg100

    16

  • adam1501

    9

  • blakop

    9

  • markes30

    5

No to jak uważacie
Chyba będzie trzeba dzwonnic

:ok

No dobra jak wydział coś karze włożyć ........ to władać

Chce to zrobić zgodnie z naszym bardzo niejasnym prawem.

Jak bendzie PC to wtedy ZK OBT + ustalenie danych, chce poznać waszą opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I druga sprawa mam dzisiaj ciągnik właśnie z PC, gdzie styłu na dacie pierwszej rejestracji jest postawiony krzyżyk przez wydział. Jak to zrobić ?
- trzeba wyjaśnić bo bez tej daty raczej trudno warunki techniczne odnaleźć.

 

A wracając do porazpierwszego i konstrukcyjnych, to powiedz jak się sprawa ma w tamtym aucie jeżeli chodzi o tablice rejestracyjne. Ale tak na dzisiaj, na teraz, na chwile badania co ma, jakie blachy ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tej daty, to X jest na dacie pierwszej rejestracji w kraju, na odwrocie i dwie pieczątki.

A co do tego samochodu z zmianami to jest bez tablic.

 

[ Komentarz dodany przez: Jacdiag: 23-07-2016, 17:22 ]

Jesteś na forum od ponad 500 dni, więc temat powinieneś znać http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=222726#222726 :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tej daty, to X jest na dacie pierwszej rejestracji w kraju, na odwrocie i dwie pieczątki.

 

Czyli WK dał wyraźnie do zrozumienia, że nie traktuje wydania PC z czerwonymi tablicami jako pierwsza rejestracja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kopiuj w całości ostatnich postów bo ktoś weekend cały będzie miał do bani! :x

Jak bez tablic to tylko OBT przed pierwszą możesz zrobić z wynikiem P.

A później to już wiadomo. Klient zarejestruje i jak będzie chciał to wróci na zmiany.

A jak chcesz zestaw badań machnąć na raz, no to PC na bank wymagane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WK dał wyraźnie do zrozumienia, że nie traktuje wydania PC z czerwonymi tablicami jako pierwsza rejestracja

 

To co to w takim razie jest? :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tej daty, to X jest na dacie pierwszej rejestracji w kraju, na odwrocie i dwie pieczątki.

 

Czyli WK dał wyraźnie do zrozumienia, że nie traktuje wydania PC z czerwonymi tablicami jako pierwsza rejestracja.

Czyli jak jest PC to nie biorę go pod uwagę. Tylko robię z zagranicznego dokumentu.

A co z TR ?

Czy robię OBT +ustalenie danych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak jest PC to nie biorę go pod uwagę.

 

Bierzesz pod uwagę, ale nie traktujesz jako I rejestracja w kraju. Dlatego robisz OBT + opis zmian + DIP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra składając z to ciężarówko PC ZK OBT+DIP,

lub rejestracja a potem zmiany.

A z tym X od ciągnika na dacie pierwszej rejestracji, wypełniając zaświadczenie wpisując dane z PC, w programie nocom wyskakuje cos takiego, ze dokument nie jest przewidziany do tego badania, pierwszego.

To co mam wpisać numer dowodu zagranicznego, żeby zrobić pierwsze, ma tablice czasowe, też je wpisać. Jeżeli nie uznają na PC pierwszego badania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie uznają na PC pierwszego badania.

Dlatego nie słuchaj nas, tylko poczekaj do poniedziałku i zadzwoń do magistratu. Bo to, że my widzimy kolorowo, to wcale nie znaczy, że urząd również. Lepiej poczekać, wyjaśnić i zrobić raz, a dobrze, niż zrobić pochopnie i później siedem razy poprawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Na pierwszym badaniu mam samochód ciężarowy. Ze dowodu winiak ze jest to wywrotka.

Samochód przed zarejestrowaniem, przerobiony połóg z przodu zdemontowana paka założona

solarka.

Jak to zrobić, zmiany okresowe DIP, czy wysłać go do wydziału po pozwolenie czasowe wtedy zmiany, okresowe DIP. Czy zmiany mogę zrobić bez rejestracji w Polsce.

 

Z czym mamy do czynienia, ano z samochodem ciężarowym wywrotka już po zmianach konstrukcyjnych czyli dane z ZDR zmienią się na specjalny- zimowe utrzymanie dróg (bo taki jest w tej chwili z natury pojazd)w polskim DR. Myślę że należy żądać zaświadczenie od uprawnionego warsztatu oraz od rzeczoznawcy (wagi itd.) i wykonać zmiany konstrukcyjne, potem OBT po raz 1 i DIP w którym wpiszemy już te nowe parametry określone przez rzeczoznawcę. Całość badania można przeprowadzić bez tablic. Ale to tylko moja sugestia i myślę, że tak by było OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany konstrukcyjne to badanie DODATKOWE Kris. Badań dodatkowych bez tablic nie przeprowadzamy.

Rzeczoznawca niepotrzebny, skoro na SKP jest legalizowana waga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Na pierwszym badaniu mam samochód ciężarowy. Ze dowodu winiak ze jest to wywrotka.

Samochód przed zarejestrowaniem, przerobiony połóg z przodu zdemontowana paka założona

solarka.

Jak to zrobić, zmiany okresowe DIP, czy wysłać go do wydziału po pozwolenie czasowe wtedy zmiany, okresowe DIP. Czy zmiany mogę zrobić bez rejestracji w Polsce.

 

W związku z powyższym czy dobrze myślę (ponieważ brak praktyki na OSKP)

F1 F2 F3 nie może się zmienić

G a co za tym idzie również dop. ład może ulec zmianie

Naciski mogą a nawet powinny ulec zmianie (płóg z przodu)

Czy dobrze myślę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - nie cytuj za każdym razem tego samego.

 

Po drugie.

Masy "F" co do zasady raczej się nie zmieniają przy tego rodzaju przebudowie choć w pewnych okolicznościach mogą. Ale tu raczej nie, więc nie zaśmiecajmy sobie tym głowy.

 

Masa własna G i ładowność najpewniej się zmienią.

 

Naciski nie mogą się zmienić. Jak to sobie wyobrażasz? Oś ma określony maksymalny nacisk i pojazd musi być tak zbudowany, aby go nie przekroczyć. W innym wypadku również oś powinna być wymieniona. Standardowy pług odśnieżny dobrany odpowiednio do modelu auta nie powoduje przekroczenia nacisku przewidzianego przez producenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kliknij [OK] i puści, dalej przejdzie.

Przywóz mi tablice takę samy numery co w dowodzie niemieckim, to co jak myślicie robić ZK+OBT+DIP bez PC ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co jak myślicie robić ZK+OBT+DIP bez PC ?

To jeszcze nie zrobiłeś tego badania? :x

Jeszcze nie bo myślę. U mnie pospiech nie jest wskazany.

To co jak ma teraz niemycie tablice, to idzie zrobić najpierw zmiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.