Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

przemekbosch

szkolenie geometria kół

Polecane posty

przemekbosch

witam

 

Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie jechać na szkolnie z geometri kół ??

ustawiam geometrie na beissbarth ale roznie wychodzi najgorzej wychodzi z ustawieniem kieorwnicy i ewentulanym sciąganiem i dlatego chce jechać gdzies żeby ktoś wytlumaczyl co robie zle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goldberg100

Ja też bym się przejechał na takie szkolenie. Mam takie pytanie ,macie sprzęt beissbarth i co, zero pomocy z ich strony ?

Jutro ci napisze co zrobić bo teraz nie mam czasu. ZANIM inni się nie rozpiszą na INNY temat. 2 pytania macie serwis beissbarth ? I kto przyjeżdża do was na okresowy serwis beissbarth ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64

Nie wiem jak jest na dzień dzisiejszy ,ale szkolenia robiła Precyzja Bydgoszcz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1501
ustawiam geometrie na beissbarth

Ustawiam geometrię na żółtym przyrządzie, dlaczego źle wychodzi???

 

Może by tak, typ i rodzaj urządzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
i ewentulanym sciąganiem

Tylko, że to, jak piszesz "ewentulane sciąganie", nie ma najczęściej nic wspólnego ze zbieżnością,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waga50

Pracuję na GTO. Jeżeli ściąga to może być wina opon, które są "zjechane" i po prawidłowym ustawieniu zbieżności na pochyłościach jezdni auto jedzie raz w jedną raz w drugą stronę. Natomiast co do kierownicy to auta są jakie są i gdy zgrywasz przód z tyłem to kierownica wychodzi krzywo ale zbieżność jest dobrze. Wtedy lekka korekta drążkami albo przedłożyć kierownicę. Są też auta, które mają oś tylną regulowaną i wtedy należy sprawdzić ustawienie tylnej osi. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal
albo przedłożyć kierownicę
i to mówi diagnosta......... :shock::shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej65

Według mnie nie trzeba nigdzie jechać, jak przyjedzie do was serwis z beissbartha wystarczy poprosić o przeprowadzenie szkolenia na urządzeniu. Serwisanci są normalnymi ludźmi i powinni pokazać dokładnie co i jak. Ewentualnie można to zgłosić przed ich przyjazdem wtedy za szkolenie pewnie trzeba będzie zapłacić. Lepiej przeszkolić się na swoim urządzeniu niż na jakimś którego nigdy się nie widziało na oczy. Po nabraniu doświadczenia dobry diagnosta ustawi zbieżność na każdym urządzeniu bo w sumie one niewiele sie różnią od siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waga50
No to jeździć z krzywo ustawioną kierownicą. :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal
No to jeździć z krzywo ustawioną kierownicą.
-blokujesz kierownice ,ja używam do tego nawet poziomicy i pożnij kręcę końcówkami i nie mam reklamacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
-blokujesz kierownice

 

Ja nie blokuje kierownicy - czy robię źle?? :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal
czy robię źle??
jak ci wychodzi dobrze - :D to super -ale ułatwia pracę....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz0417
ale roznie wychodzi

A może problem też tkwi w kalibracji urządzenia :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
Są też auta, które mają oś tylną regulowaną i wtedy należy sprawdzić ustawienie tylnej osi.
Jezeli mierzysz dwie osie to nie ma znaczenia czy tył regulujesz czy tez nie.Komp sam wprowadza koręktę i kierownica musi być prosto...

Ja nie blokuje kierownicy - czy robię źle??

Nie,my tez tego nie robimy i bardzo rzadko się trafi ze z kierownica jest coś nie teges...Mieliśmy tez przypadki ze klient miał całkowicie inne spojrzenie na to kiedy kierownica jest faktycznie prosto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal
ze klient miał całkowicie inne spojrzenie na to kiedy kierownica jest faktycznie prosto...
dlatego zakładam poziomice specjalnie do tego celu przeznaczoną ................ :D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
ustawiam geometrie na beissbarth ale roznie wychodzi najgorzej wychodzi z ustawieniem kieorwnicy

może problem tkwi w tym że nie robicie kompensacji kół :oops:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waga50
oże problem tkwi w tym że nie robicie kompensacji kół :oops:
Problem tkwi w tym że jeśli ustawisz prosto kierownicę za pomocą poziomicy, i ustawisz zbieżność a auto robi "cztery ślady", i jak wyjedziesz na drogę to zbieżność będziesz miał dobrze ale kierownicę już nie. I tak jest niestety a piszę to jako mechanik "kowal" :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539

Ja bym zalecił wykonanie kalibracji przyrządu. Pracowałem na wielu różnych przyrządach do geometrii i z ustawieniem kierownicy dojazdy na wprost nigdy nie miałem problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal
z ustawieniem kierownicy dojazdy na wprost nigdy nie miałem problemów
potwierdzam... :D

:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mecher

Z np. Oplem Omegą też ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hugol22

z Omegą też jak i z innymi,ustawienie geometrii podwozia zaczyna się od tylnej osi szczególnie w tych autach które mają możliwość regulacji np. Omega ,MB,BMW i wiele innych a dopiero przednią oś i mogę z doświadczenia powiedzieć , że jak tylnia oś jest dobrze ustawiona to na 99% kierownica wychodzi prosto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz0417

Dużo też zależy od stanu opon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mecher

Jeśli w zawieszeniu omegi, nie użyto markowych części to można sobie ustawiać geometrie.

I też wiem to z własnego doświadczenia....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal
nie użyto markowych części to można
ale to dotyczy wielu marek ......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
Jeśli w zawieszeniu omegi, nie użyto markowych części to można sobie ustawiać geometrie.

I też wiem to z własnego doświadczenia....

Tez przetrawilem ten temat.Szczegolnie tuleje wahaczy przednich...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.