Skocz do zawartości

szkolenie geometria kół


przemekbosch

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie jechać na szkolnie z geometri kół ??

ustawiam geometrie na beissbarth ale roznie wychodzi najgorzej wychodzi z ustawieniem kieorwnicy i ewentulanym sciąganiem i dlatego chce jechać gdzies żeby ktoś wytlumaczyl co robie zle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym się przejechał na takie szkolenie. Mam takie pytanie ,macie sprzęt beissbarth i co, zero pomocy z ich strony ?

Jutro ci napisze co zrobić bo teraz nie mam czasu. ZANIM inni się nie rozpiszą na INNY temat. 2 pytania macie serwis beissbarth ? I kto przyjeżdża do was na okresowy serwis beissbarth ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuję na GTO. Jeżeli ściąga to może być wina opon, które są "zjechane" i po prawidłowym ustawieniu zbieżności na pochyłościach jezdni auto jedzie raz w jedną raz w drugą stronę. Natomiast co do kierownicy to auta są jakie są i gdy zgrywasz przód z tyłem to kierownica wychodzi krzywo ale zbieżność jest dobrze. Wtedy lekka korekta drążkami albo przedłożyć kierownicę. Są też auta, które mają oś tylną regulowaną i wtedy należy sprawdzić ustawienie tylnej osi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie nie trzeba nigdzie jechać, jak przyjedzie do was serwis z beissbartha wystarczy poprosić o przeprowadzenie szkolenia na urządzeniu. Serwisanci są normalnymi ludźmi i powinni pokazać dokładnie co i jak. Ewentualnie można to zgłosić przed ich przyjazdem wtedy za szkolenie pewnie trzeba będzie zapłacić. Lepiej przeszkolić się na swoim urządzeniu niż na jakimś którego nigdy się nie widziało na oczy. Po nabraniu doświadczenia dobry diagnosta ustawi zbieżność na każdym urządzeniu bo w sumie one niewiele sie różnią od siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeździć z krzywo ustawioną kierownicą.
-blokujesz kierownice ,ja używam do tego nawet poziomicy i pożnij kręcę końcówkami i nie mam reklamacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są też auta, które mają oś tylną regulowaną i wtedy należy sprawdzić ustawienie tylnej osi.
Jezeli mierzysz dwie osie to nie ma znaczenia czy tył regulujesz czy tez nie.Komp sam wprowadza koręktę i kierownica musi być prosto...

Ja nie blokuje kierownicy - czy robię źle??

Nie,my tez tego nie robimy i bardzo rzadko się trafi ze z kierownica jest coś nie teges...Mieliśmy tez przypadki ze klient miał całkowicie inne spojrzenie na to kiedy kierownica jest faktycznie prosto...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze klient miał całkowicie inne spojrzenie na to kiedy kierownica jest faktycznie prosto...
dlatego zakładam poziomice specjalnie do tego celu przeznaczoną ................ :D:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawiam geometrie na beissbarth ale roznie wychodzi najgorzej wychodzi z ustawieniem kieorwnicy

może problem tkwi w tym że nie robicie kompensacji kół :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oże problem tkwi w tym że nie robicie kompensacji kół :oops:
Problem tkwi w tym że jeśli ustawisz prosto kierownicę za pomocą poziomicy, i ustawisz zbieżność a auto robi "cztery ślady", i jak wyjedziesz na drogę to zbieżność będziesz miał dobrze ale kierownicę już nie. I tak jest niestety a piszę to jako mechanik "kowal" :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zalecił wykonanie kalibracji przyrządu. Pracowałem na wielu różnych przyrządach do geometrii i z ustawieniem kierownicy dojazdy na wprost nigdy nie miałem problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Omegą też jak i z innymi,ustawienie geometrii podwozia zaczyna się od tylnej osi szczególnie w tych autach które mają możliwość regulacji np. Omega ,MB,BMW i wiele innych a dopiero przednią oś i mogę z doświadczenia powiedzieć , że jak tylnia oś jest dobrze ustawiona to na 99% kierownica wychodzi prosto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w zawieszeniu omegi, nie użyto markowych części to można sobie ustawiać geometrie.

I też wiem to z własnego doświadczenia....

Tez przetrawilem ten temat.Szczegolnie tuleje wahaczy przednich...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.