Skocz do zawartości

Co z korektorami siły hamowania po zmianie w Seicento ?


Karlik10

Rekomendowane odpowiedzi

powinien posiadać układ hamulcowy taki jak w samochodzie osobowym

 

Osobowy też ma korektory - albo z tyłu (ale bez regulacji dźwigniami) albo przy samej pompie pod maską. Linki ze zdjęciami już wcześniej wrzuciłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd żądanie powrotu do stanu sprzed zmian / zamontowania korektorów / ?

Ponieważ pozostały mocowania i diagnosta stwierdził, że układ jest przerobiony niezgodnie z przepisami. Trudno mówić o czym ktoś myślał. Natomiast w takiej sytuacji jakbyś miał pod ręka opinię ze zmian konstrukcyjnych, gdzie by stało, że układ jest taki jak w osobówce, tylko niektóre elementy mocowań pozostały to nie sądzę aby diagnosta to zakwestionował. Natomiast jak stoi przed faktem bez żadnej podkładki to zareagował jak zareagował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby się nie okazało, że te korektory wyeliminował ktoś jak był jeszcze ciężarowym! :evil:

One nigdy swojej funkcji nie pełniły. Zawsze zapieczone były. :x

 

I ja osobiście dałbym se trochę na luz. Ten samochód nie ma belki tylnej osobowej, nie ma wahaczy osobowych, nie ma felg osobowych. Tak zakładam oczywiście bo auta nie widziałem co też jest oczywiste. I najważniejsze! Ten samochód nie miał, nie ma i nie będzie miał nigdy tabliczki znamionowej z opcji osobowej!!! To po kiego się czepiać układu hamulcowego??? Oczywiście przy założeniu, że to był Seicento VAN po legalu.

Albo, albo. Albo wszystko osobowe, albo wybiórczo osobowe. Na szczęście w tym przypadku nie układ hamulcowy, nie tabliczka i nie krata/przegroda pozwalają zakwalifikować przerobiony pojazd do rodzaju osobowy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze , ale wracam do pytania , osobiście jestem przekonany że po przeróbce pojazd tak samo jak powinien mieć tylną kanapę , zagłówki i pasy bezpieczeństwa tak powinien posiadać układ hamulcowy taki jak w samochodzie osobowym

To napisz proszę jaki układ hamulcowy jest w samochodzie osobowym. Bo inaczej się nie dogadamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega wyżej napisał - inny jest układ hamulcowy, gdyż jego element, a dokładnie korektor jest inny tu i tu:

 

SEICENTO VAN -korektor dźwigniowy na belce -siła hamowania w zależności od obciążenia tylnej osi ,zawór sterowany mechanicznie..

SEJCENTO M1 korektor ciśnieniowy na przegrodzie czołowej -siła hamowania w zależności od ciśnienia w magistrali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega wyżej napisał

Widocznie Kolega niżej nie przeczytał, bo twierdzi:

Korektory zostały usunięte i układ hamulcowy dostosowany tak jak w wersji osobowej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.