fabio71 Napisano 3 Listopad 2016 Share Napisano 3 Listopad 2016 Witam. Z uwagi na fakt że jestem nowy na początek się przywitam... Witam wszystkich. Zmierzając w kierunku tematu tego postu mam pytanie odnośnie przeprowadzania badań dodatkowych samochodów które uczestniczyły w wypadku. Czy takie badania dodatkowe to zakres badań okresowych (w całości)+zakres badań dodatkowych (czyli układ kierowniczy, geometria, zdolność tłumienia)? Czy tylko zakres badań dodatkowych? Niestety po lekturze dz.u. 776 nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Być może jest w jakimś innym rozporządzeniu, jeżeli tak to prosiłbym o wskazanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 3 Listopad 2016 Share Napisano 3 Listopad 2016 Niestety po lekturze dz.u. 776 nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie Witaj Kolego! Zacytuj z łaski swojej zapis dotyczący tego badania z tego dz.u. a za raz wszystko Ci się wyjaśni A dla przypomnienia to w regulaminie forum napisane jest że nie wolno dublować tematów.Było to wiele razy poruszane na forum.Poszukaj! Jest taka opcja "szukaj". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fabio71 Napisano 3 Listopad 2016 Autor Share Napisano 3 Listopad 2016 Ok. Po temacie. Po kolejnym przeczytaniu poniższego fragmentu dotarło do mnie gdzie jest odpowiedź na moje pytanie... 3. 1. Zakres dodatkowego badania technicznego pojazdu, o którym mowa w art. 81 ust. 11 skierowanego przez organ kontroli ruchu drogowego w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża bezpieczeń- stwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska – obejmuje sprawdzenie i ocenę spełnienia warunków technicznych dotyczących zespołów i układów, w których stwierdzono usterki wymienione w skierowaniu, w sposób określony w pkt 0–10 działu I załącznika nr 1 do rozporządzenia i w dziale I załącznika nr 2 do rozporządzenia, odpowiednio do stwierdzonych usterek; 2) skierowanego przez organ kontroli ruchu drogowego, który uczestniczył w wypadku drogowym, w którym zostały uszkodzone zasadnicze elementy nośne konstrukcji nadwozia, podwozia lub ramy, z zastrzeżeniem pkt 4, lub noszą- cego ślady uszkodzeń albo którego stan techniczny wskazuje na naruszenie elementów nośnych konstrukcji pojazdu, mogące stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego – obejmuje sprawdzenie i ocenę spełnienia warunków technicznych dotyczących zespołów i układów, w sposób określony w pkt 0–10 działu I załącznika nr 1 do rozporządzenia i w dziale I załącznika nr 2 do rozporządzenia; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 3 Listopad 2016 Share Napisano 3 Listopad 2016 które uczestniczyły w wypadku. Ciebie interesuje w tym wypadku to 2) skierowanego przez organ kontroli ruchu drogowego, który uczestniczył w wypadku drogowym, w którym zostałyuszkodzone zasadnicze elementy nośne konstrukcji nadwozia, podwozia lub ramy, z zastrzeżeniem pkt 4, lub noszą- cego ślady uszkodzeń albo którego stan techniczny wskazuje na naruszenie elementów nośnych konstrukcji pojazdu, mogące stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego – obejmuje sprawdzenie i ocenę spełnienia warunków technicznych dotyczących zespołów i układów, w sposób określony w pkt 0–10 działu I załącznika nr 1 do rozporządzenia i w dziale I załącznika nr 2 do rozporządzenia; [ Dodano: 03-11-2016, 20:03 ] Ok. Po temacie. Nie tak szybko. Otrzymałeś pomoc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 3 Listopad 2016 Share Napisano 3 Listopad 2016 a to ode mnie a co Grzesiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.