Skocz do zawartości

Kalibracja krok po kroku


arturo2313

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prosze sie nie smiac z powodu mojej niewiedzy. Jeste diagnostą i mam nauczyć sie obslugi UTP 10 oraz programu RED 2. Pytanie czy ktos zna jakies materiały które moga pomóc w opanowaniu przeprowadzania kalibracji. Dodam ze jestem po szkoleniu i czekam na egzamin ale materialy które dostalem do nauki to DZ USTAW, wiec wiedzy praktycznej jest tam tyle co nic dla osoby poczatkujacej . Wiec gdzie szukac przydatnych informacji ( osoby zajmujace sie tym na codzien powinny wiedziec ) ewentualnie moze ktoś z szanownych forumowiczów ma ochote podzielic sie wiedza i rozpisac sie troche na ten temat ponieważ w internecie jest malo przydatnych informacji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jeszcze nie mam od Listopada czekam na termin egzaminu ale jak widac GUM ma czas i nie przejmuje sie takimi osobami . Ze szkolenia zostało tylko wspomnienie bo ile można pamietac po takim czasie , pozostaje uczyć sie teorii i czekac na egzamin , dziś dzwoniłem z zapytaniem to powinien być w kwietniu . To może zapytam jeszcze na co kładą szczególny nacisk na takim egzaminie i czy cieżko go zdać tzn czy robią taki przesiew jak na diagnostów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moim egzaminie chyba 2 osoby nie zdały z całej grupy (ok 30 osobowej), więc jest zdecydowanie łatwiej niż na diagnostę, uczyć trzeba się z przepisów. Na praktyce są różne tachografy i rożne zadania do wykonania. Na moim szkoleniu miałem dostęp do wszystkich tachografów, uratowało mnie to przy problemach z jednym z tachografów, papier się zablokował w kasecie i trzeba było go poprawić, ale to był taki tachograf, który nie jest już na rynku od dłuższego czasu na ... ale na egzaminie był. Zdawałem pod koniec 2012 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec sam egzamin nie powinien byc taki straszny przy takiej zdawalnosci . Ile czasu zajmuje wam przeprowadzenie takiej klaibracji i czy prawdą jest to co słyszałem ze mało kto robi pomiar drogowy na 20m oraz identyfikacje czujnika na skrzyni tylko zakladaja nowe pląby żeby było szybciej . Jak to jest w praktyce , kazdy pod taka kalibracją sie podpisuje wiec lepiej robic to tak jak trzeba ale czy ktos to sprawdza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.