michal_k Napisano 8 Marzec 2017 Share Napisano 8 Marzec 2017 Na miejscu SKP tematu bym nie tykał i wysyłał do WK właśnie Ale skoro pojazd pojawił się na SKP, a diagnosta wie, że zmieniły się przepisy, to stosuje obecne przepisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 8 Marzec 2017 Share Napisano 8 Marzec 2017 Ale to nie są zmiany konstrukcyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Marzec 2017 Share Napisano 8 Marzec 2017 Ale to nie są zmiany konstrukcyjne. Ale w wyniku zmiany przepisów zmieniają się dane pojazdu, więc diagnosta powinien to "zauważyć". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 8 Marzec 2017 Share Napisano 8 Marzec 2017 Ale właściciel chce mieć to niższe DMC - co wtedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Marzec 2017 Share Napisano 8 Marzec 2017 Przepisy (oraz MMC) zezwalają na więcej, więc nie widzę powodu żeby miał mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 8 Marzec 2017 Share Napisano 8 Marzec 2017 Ale to klient powinien wystąpić o ustalenie danych a nie diagnosta z automatu prosić o 60 pln. Diagnosta sam z siebie nic nie może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaamil_ Napisano 10 Marzec 2017 Share Napisano 10 Marzec 2017 michal_k, a w jakim celu chcesz to zmieniać? Bo nie bardzo rozumiem? Przecież w autobusie nie potrzeba większej ładowności, a zwiększać liczby miejsc chyba też nie będziesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 10 Marzec 2017 Share Napisano 10 Marzec 2017 kaamil_, mamy klientów z autobusami, którzy wożą ludzi na narty w Alpy. Uwierz, że każdy kilogram się liczy, a np. francuzi za przeładunki autobusów walą ostre kary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 11 Marzec 2017 Share Napisano 11 Marzec 2017 michal_k, a w jakim celu chcesz to zmieniać? W takim celu żeby pojazd był dopasowany do aktualnych przepisów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 11 Marzec 2017 Share Napisano 11 Marzec 2017 Mam Iveco Daily - DMC 3500, MMC 5200. Specjalnie sobie to DMC obniżyłem. To Ty mi z automatu podniesiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 11 Marzec 2017 Share Napisano 11 Marzec 2017 Ale na jakiej podstawie obniżyłeś? W Polsce nie ma takiej opcji, bo decydują warunki techniczne, a nie życzenie właściciela (jak np. w Niemczech). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 11 Marzec 2017 Share Napisano 11 Marzec 2017 Tak był zarejestrowany za granicą i tak zarejestrowano mi w kraju. Ja nie widzę podstaw do podwyższania DMC z automatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 11 Marzec 2017 Share Napisano 11 Marzec 2017 i tak zarejestrowano mi w kraju. Czyli diagnosta i urzędnik dali dupy... Skoro MMC wynosi 5200 kg to na podstawie jakiego przepisu ograniczać go w Polsce do 3500 kg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 13 Marzec 2017 Share Napisano 13 Marzec 2017 Czyli diagnosta i urzędnik dali dupy... Skoro MMC wynosi 5200 kg to na podstawie jakiego przepisu ograniczać go w Polsce do 3500 kg? Widzę tu jakąś analogię, taką jak w przypadku czterokołowców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.