Skocz do zawartości

Niepelny numer vin


Arko42

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie zastanawia sie nad case 1056 jednak przy sprawdzeniu wyszlo ze numer vin z przodu na zawieszeniu nie jest w calosci jak w dwodzie. W ciegniku i na kabinie sa tabliczki gdzie pierwsze piec cyfr jest jak z drukarki nadrukowane reszta 5 wybita i wlasnie te piec ostatnich jest wybite na zawieszeniu dodam, ze ciagnik z francji jest z 91 roku i chyba one byly skladane w europie bynajmniej te wersje chyba pochodza jeszze z usa czy tak moze byc? Czy moga byc jakies problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej. doczytałem , że chodzi o ciągnik rolniczy. ciągnik rolniczy nie musi mieć pełnego nr vin. ma mieć nr identyfikacyjny nadwozia / podwozia / ramy. ma takowe nabite ( 5 cyfrowe ) i jeśli takie same są w DR to w czym problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer w Dr jest 10 cyfrowy na tabliczkach na kabinie i w środku jest numer taki jak w dowodzie składajacy się z 10 cyfr ,5 pierwszych znakow jest drukowane natomiast 5 ostatnich nabite i te 5 ostatnich jest tylko nabite na ramie, formalnie na ramie nie pelnego numeru vin

Tak to ciagnik rolniczy

Dziekuje za odpowidzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer w Dr jest 10 cyfrowy na tabliczkach na kabinie i w środku jest numer taki jak w dowodzie składajacy się z 10 cyfr ,5 pierwszych znakow jest drukowane natomiast 5 ostatnich nabite i te 5 ostatnich jest tylko nabite na ramie,

Znowu jakiś nadgorliwiec wpisał za dużo. Powinno być tylko 5 nabitych i nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ciegniku i na kabinie sa tabliczki
Numer w Dr jest 10 cyfrowy na tabliczkach na kabinie i w środku jest numer taki jak w dowodzie składajacy się z 10 cyfr

 

Mógłbyś wyjaśnić czy są dwie tabliczki?

Jeżeli tak to ich położenie.

DR krajowy czy zagraniczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu jakiś nadgorliwiec wpisał za dużo. Powinno być tylko 5 nabitych i nic więcej.

Przy pięciu znakach to jest bardzo duża szansa, że taki numer posiada jakiś inny pojazd i jak wybrnął byś z takiej sytuacji?

Mógłbyś wyjaśnić czy są dwie tabliczki?

Jeżeli tak to ich położenie.

W ciągniku rolniczym to nic nadzwyczajnego, bo często w kabinie umieszczana jest tabliczka dotycząca samej kabiny zwłaszcza jeśli ciągnik był produkowany w opcji z kabiną lub bez. Bywa nawet, że zawiera ona osobny nr homologacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pięciu znakach to jest bardzo duża szansa, że taki numer posiada jakiś inny pojazd i jak wybrnął byś z takiej sytuacji?

Nie ma takiej legalnej możliwości by ten sam producent, marka, typ i model miał ten sam numer. Inne - nagminnie przyczepy Sanok i Autosan tak mają i jakoś świat się nie zawalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie w przypadku przyczep pojawiały się takie z identycznym nr ramy. Są WK dla których ten sam numer ramy nawet w innej marce jest problemem nie do ogarnięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są WK dla których ten sam numer ramy nawet w innej marce jest problemem nie do ogarnięcia.

Proszę koleżanki i kolegów z WK o zweryfikowanie tej informacji. U nas rejestracja wydłuża się o 10-30 minut. Po sprawdzeniu i potwierdzeniu, że to różne pojazdy nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie w przypadku przyczep pojawiały się takie z identycznym nr ramy. Są WK dla których ten sam numer ramy nawet w innej marce jest problemem nie do ogarnięcia.
znaczy w czym problem? Nie dotyczy bo inna marka i model lub rodzaj pojazdu (wyskoczy że warszawa m20 a petent z papierami od ursusa C360 przyszedł) i następny klient. Przynajmniej ja to tak widzę jako zwykły petent.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są WK dla których ten sam numer ramy nawet w innej marce jest problemem nie do ogarnięcia.

 

Bez jaj. Skoro jakiś producent numeruje pojazdy od 00001 do 99999 to całkowicie normalne, że numery będą się dublowały z innym producentem lub nawet innym modelem tego samego producenta. Jeśli ktoś w WK nie jest w stanie tego pojąć - to trzeba mu to uzmysłowić na odpowiednim przykładzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez jaj

Ja osobiście zmam przypadek, gdzie WK odmówił (na gębę) rejestracji przyczepy bo przyczepa o takim numerze ramy była już zarejestrowana w tym WK. Tłumaczenia, że to inny model (marka to Autosan w obu przypadkach) nie pomogły. Ponieważ była to przyczepa rolnicza to klient zrezygnował z rejestracji :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.