mirek.g Napisano 18 Styczeń 2017 Share Napisano 18 Styczeń 2017 Nie mogę ustalić jakie tam mają terminy obt , może ktoś coś? Możliwe że pierwsze od nowego po 4 latach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 18 Styczeń 2017 Share Napisano 18 Styczeń 2017 pierwsze od nowego po 4 latach Nie wiem jak w Czechach, ale we Francji tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 18 Styczeń 2017 Share Napisano 18 Styczeń 2017 może ktoś coś? No może § 40 okresowe przydatności do ruchu drogowego (1) Operator pojeździe drogowym dostarcza kontroli technicznej: "a) dla samochodów osobowych, ciężarówek, których dopuszczalna masa całkowita nie przekracza 3500 kg, motocykl, przyczepę, której dopuszczalna masa całkowita nie przekracza 3500 kg, z wyjątkiem bez hamulca, której dopuszczalna masa nie przekraczająca 750 kg, co najmniej w ciągu czterech lat od daty pierwszej rejestracji pojazdu drogowego w rejestrze pojazdów (zwany dalej "rejestracja pojazdu drogowego"), a następnie regularnie, najpóźniej w terminie dwóch lat," A tu pełny tekst (dla potomnych się może przyda , może będzie też pomocne do zmian w naszych przepisach...) https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2001-56 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 18 Styczeń 2017 Share Napisano 18 Styczeń 2017 Lhůty technických prohlídek a měření emisí Terminy technicznych kontroli i pomiary emisji M 1 - maksymalnie 8 (bez kierowcy) 4 - 2 - 2 [taxi, wypożyczalnie, specjalne, uprzywilejowane - 1-1-1 ] TP-CSPSD-lhuty-2015.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 22 Styczeń 2017 Share Napisano 22 Styczeń 2017 Z załącznika wynika, że Czesi są bardzo liberalni jeśli chodzi o terminy OBT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 22 Styczeń 2017 Share Napisano 22 Styczeń 2017 Ale O1 podlegają pod OBT bez hamulca 6-4-4 z hamulcami 4-2-2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 22 Styczeń 2017 Share Napisano 22 Styczeń 2017 Wychodzi na to że u nich wszystko może być TAXI . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 22 Styczeń 2017 Share Napisano 22 Styczeń 2017 Ale O1 podlegają pod OBT Tez to zauważyłem. Ale sumarycznie to średnio pewnie wyjdzie o 50% mniej OBT jak u nas. Ciekawe jak z autami zasilanymi gazem? Czy są jakieś kraje w Europie, co zmieniły interwały OBT w przypadku aut zasilanych gazem? Decyzji na zbiornik gazu tez pewnie nikt nie wymaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 23 Styczeń 2017 Share Napisano 23 Styczeń 2017 Decyzji na zbiornik gazu tez pewnie nikt nie wymaga.Po co skoro zbiornik ma termin ważności i w wielu krajach UE wystarczy coś na rodzaj naszej homologacji montażu. Diagnosta już się nie bawi w sprawdzanie czegoś, co ktoś już sprawdził. Po upływie ważności zbiornika montuje się nowy i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 24 Styczeń 2017 Share Napisano 24 Styczeń 2017 Po co skoro zbiornik ma termin ważności Ja to dobrze wiem ale ustawodawca ma nieco inne zdanie To mniej więcej tak jak by kupić chleb w sklepie spożywczym i pomimo, że na opakowaniu jest data przydatności do spożycia to sprzedawca musiał by jeszcze dać na to pisemną gwarancję - takie rzeczy tylko w naszym kraju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.