IVVO Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 To dla porównania No właśnie - takie sprowadza mój kolega całymi transportami po 10 - rejestrowałem ich chyba z 50 -wszystkie N1 [ Dodano: 02-02-2017, 17:48 ] Jak już pisałem - AB i M1 oraz zapewne numer homo zostały z osobowego. Najważniejszy będzie zapis z J.3 - ciężarowy w nadwoziu osobowego, czyli ciężarowy, który powstał z osobowego M1 hatchbacka. Ciekawe jak podejdzie do tego celny - dla nich M1 -to osobowy i akcyza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 wszystkie N1 Zobaczcie na numer homo - jest jakaś francuska krajowa. A homo dla pojazdu z tematu zapewne pochodzi z wersji osobowej, która została przebudowana na ciężarową. [ Dodano: 02-02-2017, 17:49 ] Ciekawe jak podejdzie do tego celny - dla nich M1 -to osobowy i akcyza Celny to nie nasze zmartwienie. Dla nich nawet niektóre N1 to osobowy z akcyzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Celny to nie nasze zmartwienie. Dla nich nawet niektóre N1 to osobowy z akcyzą. Michał - wierz mi klientowi zależy tylko na potwierdzeniu Vat właśnie dla celnego - nie jednego już takiego miałem - o przeglad przed pierwszą -wcale [ Dodano: 02-02-2017, 17:55 ] Po drugie ,wg 2001/116 były homologowane auta osobowe Więc nawet wyciąg nie pomoże aby go uciężarowić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diagnose Napisano 2 Luty 2017 Autor Share Napisano 2 Luty 2017 Wyszperałem kserokopię z innego Clio a tam jest zapis: J: N1 J1: CTTE J2: puste pole J3: DERIV VP. Z tego wszystkiego zapomniałem że mam zdjęcie tabliczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Z tego wszystkiego zapomniałem że mam zdjęcie tabliczek Według mnie wygląda na to ,że Francuzi strzelili "babola" w dowodzie rejestracyjnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 W/g mnie dolna naklejka wyjaśnia wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Jest tabliczka z 2 etapu , czyli dokumenty gdzieś są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Jest tabliczka z 2 etapu , czyli dokumenty gdzieś są No własnie tylko gdzie - dla nas to coś - ale bez konkretów - to P-...... nic nie znaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 klientowi zależy tylko na potwierdzeniu Vat właśnie dla celnego - nie jednego już takiego miałem - o przeglad przed pierwszą -wcale I co stoi na przeszkodzie temu badaniu? Jeśli w DR liczba miejsc 2 i jest kratka - to czemu miałby nie spełniać warunków VAT? Wpisałbym w uwagach podrodzaj, który "widzę". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 michal_k, Jeśli wystawisz PC jako ciężarowy w cepie będę widział VAN - to nie ma przeszkód - ale jeśli zleci mnie to WK - to dam wynik negatywny - widząc ksero francuskiego DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Z którego roku jest ten żabojad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 dam wynik negatywny - widząc ksero francuskiego DR Z jakiego powodu N? Dlaczego pole J.1 i J.2 jest ważniejsze niż J.3? Zwłaszcza, że widzisz przed sobą ciężarówkę zgodną z J.3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diagnose Napisano 2 Luty 2017 Autor Share Napisano 2 Luty 2017 Z którego roku jest ten żabojad? Rejestracja styczeń 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Z jakiego powodu N? Gdyż widzę samochód osobowy M1 Hatchbaka AB 2-miejscowego z kratką - punkt widzenia zależy do punktu siedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Gdyż widzę samochód osobowy M1 Hatchbaka AB 2-miejscowego z kratką I udajesz, że nie widzisz zapisu, że to jednak ciężarowy w nadwoziu osobowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 A u nas też jeżdżą osobowe które wyglądają jak ciężarowe a mają M.1 -są osobowe - bez papierów z drugiego etapu nie potwierdzę że to jest ciężarowy a tłumaczenia są nie adekwatne do reszty zawartości DR i do tego jeszcze 9a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Rejestracja styczeń 2016 No to pewnie przy drugim etapie ochrzcili go VAN . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 No to pewnie przy drugim etapie ochrzcili go VAN Tylko wypadało by mieć na to białko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Z tego co mówił mi kolega z salonu Renault, to te societe to pojazdy które zawsze były ciężarowe i nie mają homologacji M1. Zalecał mi daleko posuniętą ostrożność podczas badania, szczególnie w kontekście zmiany przepisów i robiących ostatnio zawrotną karierę paragrafów 9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Trzeba sobie zdać sprawę z jednej rzeczy - niektóre kraje (np. Francja właśnie) przy zmianie rodzaju na ciężarowy zostawiają pierwotną kategorię (osobowy M1). Dlatego decydującym być może będzie rozszyfrowanie zapisu w polu J.3. Miałem już coś takiego - z zapisu wynikało, że to "ciężarowy w nadwoziu osobowego", a kategoria została pierwotna - M1. [ Dodano: 02-02-2017, 17:30 ] dla wydziału to nie problem, po przedstawieniu dokumentów wyda klientowi PC z adnotacją ciężarowy. Ja bym mu wydał PC na ciężarowy bez żadnych bzdurnych potwierdzeń z serwisu, o ile z tłumaczenia DR by wynikało, że to ciężarowy. [ Dodano: 02-02-2017, 17:32 ] Ile ma miejsc w DR? [ Dodano: 02-02-2017, 17:35 ] Rozkodowałem translatorem: French term or phrase: deriv vp Polish translation: samochód ciężarowy w nadwoziu samochodu osobowego Dla mnie sprawa jasna - ciężarowy i nie zmuszę Francuzów żeby wywalili M1. Jak to Michale ma się do przepisów z 9a - zmieniasz M1 na N1- nie mając wyciągu z homo tylko pozycję z J.3 - czy obronił byś sie w razie W - czy znamy podrodzaje pojazdów jakie występują u żabojadów przy danych kategoriach - ja nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Nijak! W § 9a ani pół słowa o homologacji! Ma tylko spełniać wskazane trzy punkty i koniec! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 A kto może to potwierdzić - taką zmianę - z tego co pamiętam starostwa rozsyłały nie tak dawno taki wzór zaświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Podmiot z artykułu 66 ustawy: "[...]przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w tym zakresie." Można z A na B, to i z B na A też można. Albo odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 Paprock, A czy jest tam coś o urzędniku starostwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 2 Luty 2017 Share Napisano 2 Luty 2017 A kto może to potwierdzić - taką zmianę Tu nie ma żadnych zmian. To jest samochód zarejestrowany jako ciężarowy. Nie wiem dlaczego w takich przypadkach Francuzi zostawiają pierwotną kategorię (zresztą u nas też nie ma przepisu na zmianę kategorii przy zmianie rodzaju). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.