IVVO Napisano 23 Luty 2017 Share Napisano 23 Luty 2017 Miałbym takę sugestię do SQL - przy PP- pokwitowanie Policji - automatycznie jest przypisany - kraj rejestracji Polska - w razie badania pojazdu zagranicznego po zatrzymaniu DR - nie można tego zmienić na konkretny kraj gdzie został wydany ZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 24 Luty 2017 Share Napisano 24 Luty 2017 A ja od razu mam sugestię, żeby te wszystkie dodatkowe opcje typu PP, ZDR i inne mozna było wyłączyć w opcjach programu. My (i zapewne wiele innych stacji) korzystamy tylko z "oficjalnych" numerów dokumentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 24 Luty 2017 Share Napisano 24 Luty 2017 Psuj, pokwitowanie i zagraniczny dowód rejestracyjny są dokumentami dopuszczonymi przepisami, więc po mojemu powinno się wpisywać ich numery do rejestru. Podobnie sytuacja ma się z KP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 24 Luty 2017 Share Napisano 24 Luty 2017 pokwitowanie ??????????????????????????????????????????????????????????? KP Tu można się zgodzić, bo jest to w tej chwili dokument odpowiadający naszemu DR z tak samo zunifikowana numeracją. zagraniczny dowód rejestracyjny tu może bym się i zgodził, ale numery zagraniczne nijak nie "pasują" do naszego "szablonu" numeracji i my ich po prostu nie uwzględniamy. Wpisujemy tylko DR i PC ZAŁĄCZNIK Nr 8ZAKRES WYMAGANYCH DANYCH ZAMIESZCZANYCH W REJESTRZE ZWIĄZANYCH Z DOPUSZCZENIEM POJAZDÓW DO RUCHU 1. Załącznik określa zakres wymaganych danych zamieszczanych w rejestrze. 2. W rejestrze zamieszcza się następujące dane i informacje o wykonanych badaniach technicznych pojazdów i innych czynnościach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu: 1) nadanie kolejnego numeru w rejestrze, 2) data przeprowadzonego badania technicznego pojazdu, 3) marka/typ/model handlowy pojazdu, 4) numer rejestracyjny pojazdu/seria i numer dowodu rejestracyjnego, 5) numer identyfikacyjny pojazdu lub numer nadwozia/podwozia/ramy, 6) rodzaj pojazdu, rodzaj badania, wykonywane czynności, 7) data pierwszej rejestracji w kraju/za granicą, termin następnego badania technicznego pojazdu, 9) wynik badania technicznego wraz z podaniem symbolu wyniku badania technicznego*, 10) numer uprawnionego diagnosty, 11) informacje dotyczące uiszczenia opłaty ewidencyjnej (uiszczono/nie uiszczono), 12) rodzaj paliwa**, 13) dodatkowe informacje, np. wyposażenie w hak, urządzenia podlegające dozorowi technicznemu, instalację do zasilania gazem, 14) informacje o dokonanej korekcie - z podaniem: daty, numeru uprawnienia diagnosty dokonującego zmian oraz zakresu tych zmian, 15) warunki i ograniczenia dotyczące korzystania z pojazdu, 16) stwierdzone usterki wraz z podaniem numeru z kolumny pierwszej i trzeciej załącznika nr 1 i/lub 2, 17) kategoria pojazdu, 18) oznaczenie kraju rejestracji, 19) odczyt licznika przebiegu pojazdu w momencie badania. 3. W przypadku wydawania zaświadczenia o przeprowadzeniu badania technicznego pojazdu, należy ten fakt oznaczyć symbolem "Z" w rubryce rejestru "Seria i numer dowodu rejestracyjnego" (numer zaświadczenia jest identyczny z numerem rejestru). 4. W przypadku pojazdów wyposażonych w instalację do zasilania gazem lub z zainstalowanymi urządzeniami podlegającymi dozorowi technicznemu, należy podać informację o dopuszczeniu urządzenia technicznego do eksploatacji, podając numer i datę wystawienia protokołu oraz decyzji dopuszczającej urządzenie do eksploatacji, wydanej przez właściwy organ dozoru technicznego. OBJAŚNIENIA: * Symbole wyniku badania: "P" - Pozytywny (P), "N" - Negatywny (N) oraz w przypadku zatrzymania dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) podać cyframi termin ważności zezwolenia na używanie pojazdu (np. 07.12.2009) "X" - nie dotyczy. ** Symbole rodzajów paliwa: P - benzyna, D - olej napędowy, M - mieszanka (paliwo-olej), LPG - gaz skroplony (propan-butan), CNG - gaz sprężony ziemny (metan), LNG - skroplony schłodzony gaz ziemny, H - wodór, BD - biodiesel, E85 - etanol, EE - energia elektryczna, 999 - inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 24 Luty 2017 Share Napisano 24 Luty 2017 To nie można zrobić badania na podstawie pokwitowania jednak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 24 Luty 2017 Share Napisano 24 Luty 2017 4) numer rejestracyjny pojazdu/seria i numer dowodu rejestracyjnego, Tak naprawdę to jakby to potraktować literalnie (ulubione słowo niektórych osób tutaj) to tylko nr DR powinien się tam znaleźć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 24 Luty 2017 Share Napisano 24 Luty 2017 Piwo masz za to, że sam się zorientowałeś Co do pokwitowania to przeczytaj dokladnie przepis i znajdź w PORD czego dotyczy wymieniony w nim artykuł. I się wstyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 24 Luty 2017 Share Napisano 24 Luty 2017 To nie można zrobić badania na podstawie pokwitowania jednak?? Jest różnica między identyfikacją a wpisaniem czegoś do rejestru w określoną rubrykę, mnie w dzieciństwie uczyli, że jak otwór jest trójkątny, to wrzuca się trójkącik, a nie wbija młotkiem kwadracik. I się wstyć Czego? Że nie wpisuję nr pokwitowania w rubrykę przewidzianą dla DR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 24 Luty 2017 Share Napisano 24 Luty 2017 Psuj, jak sam zauważyłeś wymagania co do wpisów w rejestrze mówią wyłącznie o DR. Skoro wpisujesz dane PC, a pokwitowanie i KP zostały uznane za oficjalne dokumenty, to dlaczego nie chcesz traktować ich jednakowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 24 Luty 2017 Autor Share Napisano 24 Luty 2017 Jeśli są takie opcje jakie oferuje Norcom to trzeba z nich korzystać dla własnego RWD. Psuj chyba się jeszcze nie spotkał z taką sytuacją - iż inne dokumenty były na SKP a inne trafiły do WK - dla tego zawsze wpisuje nr ZDR - nigdzie on nie jest drukowany tylko jest u mnie w rejestrze dla niespokojności ducha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 24 Luty 2017 Share Napisano 24 Luty 2017 Zasadniczo idzie o to, że REJESTR jest niezainteresowany tym dokumentem. A sposobów potwierdzania jego obecności podczas badania jest o wiele więcej. Według mnie za dużo jest tych RWD w naszej robocie. OK dałem ciała z masą przyczepy gdzieś tam w DiP-ie, ale skąd zaraz pytanie o obecności tablic rejestracyjnych na pojeździe w trakcie badania? Tablic, które są jakby z oceny wyjęte, a zapytanie padło, co nie. Także, czy ja wpiszę ZDR, czy nie wpiszę to i tak o wyjaśnienie jakiego koloru był zagraniczny dowód mogą wypalić praktycznie zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 24 Luty 2017 Share Napisano 24 Luty 2017 Zasadniczo idzie o to, że nowelizując rozporządzenie nie do końca je znowelizowano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 24 Luty 2017 Share Napisano 24 Luty 2017 No są takie różne śmieszne sprawki i cóż na to poradzić. Na przykład kraj poprzedniej rejestracji. No skąd mam wiedzieć czy sprowadzony samochód był jeszcze gdzieś (jak w ogóle był) rejestrowany poprzednio, no a co dopiero gdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 25 Luty 2017 Share Napisano 25 Luty 2017 No skąd mam wiedzieć czy sprowadzony samochód był jeszcze gdzieś rejestrowany Kupując w Holandii samochód, który był z Włoch kupujesz tablice i ubezpieczenie na przejazd w Niemczech.Można? Można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 26 Luty 2017 Share Napisano 26 Luty 2017 dla tego zawsze wpisuje nr ZDR To wpisuj go w uwagach, ja tam zawsze odnotowuję nr pokwitowania pokwitowanie i KP o ile KP ma numer o takiej samej strukturze jak DR i PC to pokwitowanie ma zupełnie inny typ numeracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 27 Luty 2017 Share Napisano 27 Luty 2017 o ile KP ma numer o takiej samej strukturze jak DR i PC to pokwitowanie ma zupełnie inny typ numeracjiAle ma i serię i numer, bo jest drukiem ścisłego zarachowania, podobnie jak KP i PC. W związku z tym jest dokumentem, uznanym rozporządzeniem na równi z pozostałymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 27 Luty 2017 Share Napisano 27 Luty 2017 Niby jest dokumentem, ale de facto "nienazwanym" i niedookreślonym, a więc czy ma jakiś nr czy nie to raczej drugorzędna sprawa. I tak jak potem się przyjeżdża po pieczątkę na SKP to grzebiecie i zmieniacie w tych rejestrach różne zapisy... Eh - a gdzie te czasy, gdzie PC nie było drukiem ścisłego zarachowania i woziło się zawsze bloczek ze sobą "na okoliczność" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.