Skocz do zawartości

Pokwitowanie policji


IVVO

Rekomendowane odpowiedzi

Miałbym takę sugestię do SQL - przy PP- pokwitowanie Policji - automatycznie jest przypisany - kraj rejestracji Polska - w razie badania pojazdu zagranicznego po zatrzymaniu DR - nie można tego zmienić na konkretny kraj gdzie został wydany ZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja od razu mam sugestię, żeby te wszystkie dodatkowe opcje typu PP, ZDR i inne mozna było wyłączyć w opcjach programu. My (i zapewne wiele innych stacji) korzystamy tylko z "oficjalnych" numerów dokumentów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psuj, pokwitowanie i zagraniczny dowód rejestracyjny są dokumentami dopuszczonymi przepisami, więc po mojemu powinno się wpisywać ich numery do rejestru. Podobnie sytuacja ma się z KP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokwitowanie

???????????????????????????????????????????????????????????

 

KP

Tu można się zgodzić, bo jest to w tej chwili dokument odpowiadający naszemu DR z tak samo zunifikowana numeracją.

 

zagraniczny dowód rejestracyjny

tu może bym się i zgodził, ale numery zagraniczne nijak nie "pasują" do naszego "szablonu" numeracji i my ich po prostu nie uwzględniamy. Wpisujemy tylko DR i PC

 

ZAŁĄCZNIK Nr 8

ZAKRES WYMAGANYCH DANYCH ZAMIESZCZANYCH W REJESTRZE ZWIĄZANYCH Z DOPUSZCZENIEM POJAZDÓW DO RUCHU

1. Załącznik określa zakres wymaganych danych zamieszczanych w rejestrze.

2. W rejestrze zamieszcza się następujące dane i informacje o wykonanych badaniach technicznych pojazdów i innych czynnościach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu:

1) nadanie kolejnego numeru w rejestrze,

2) data przeprowadzonego badania technicznego pojazdu,

3) marka/typ/model handlowy pojazdu,

4) numer rejestracyjny pojazdu/seria i numer dowodu rejestracyjnego,

5) numer identyfikacyjny pojazdu lub numer nadwozia/podwozia/ramy,

6) rodzaj pojazdu, rodzaj badania, wykonywane czynności,

7) data pierwszej rejestracji w kraju/za granicą,

8) termin następnego badania technicznego pojazdu,

9) wynik badania technicznego wraz z podaniem symbolu wyniku badania technicznego*,

10) numer uprawnionego diagnosty,

11) informacje dotyczące uiszczenia opłaty ewidencyjnej (uiszczono/nie uiszczono),

12) rodzaj paliwa**,

13) dodatkowe informacje, np. wyposażenie w hak, urządzenia podlegające dozorowi technicznemu, instalację do zasilania gazem,

14) informacje o dokonanej korekcie - z podaniem: daty, numeru uprawnienia diagnosty dokonującego zmian oraz zakresu tych zmian,

15) warunki i ograniczenia dotyczące korzystania z pojazdu,

16) stwierdzone usterki wraz z podaniem numeru z kolumny pierwszej i trzeciej załącznika nr 1 i/lub 2,

17) kategoria pojazdu,

18) oznaczenie kraju rejestracji,

19) odczyt licznika przebiegu pojazdu w momencie badania.

3. W przypadku wydawania zaświadczenia o przeprowadzeniu badania technicznego pojazdu, należy ten fakt oznaczyć symbolem "Z" w rubryce rejestru "Seria i numer dowodu rejestracyjnego" (numer zaświadczenia jest identyczny z numerem rejestru).

4. W przypadku pojazdów wyposażonych w instalację do zasilania gazem lub z zainstalowanymi urządzeniami podlegającymi dozorowi technicznemu, należy podać informację o dopuszczeniu urządzenia technicznego do eksploatacji, podając numer i datę wystawienia protokołu oraz decyzji dopuszczającej urządzenie do eksploatacji, wydanej przez właściwy organ dozoru technicznego.

OBJAŚNIENIA:

* Symbole wyniku badania:

"P" - Pozytywny (P),

"N" - Negatywny (N) oraz w przypadku zatrzymania dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) podać cyframi termin ważności zezwolenia na używanie pojazdu (np. 07.12.2009)

"X" - nie dotyczy.

** Symbole rodzajów paliwa:

P - benzyna,

D - olej napędowy,

M - mieszanka (paliwo-olej),

LPG - gaz skroplony (propan-butan),

CNG - gaz sprężony ziemny (metan),

LNG - skroplony schłodzony gaz ziemny,

H - wodór,

BD - biodiesel,

E85 - etanol,

EE - energia elektryczna,

999 - inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4) numer rejestracyjny pojazdu/seria i numer dowodu rejestracyjnego,

 

Tak naprawdę to jakby to potraktować literalnie (ulubione słowo niektórych osób tutaj) to tylko nr DR powinien się tam znaleźć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piwo masz za to, że sam się zorientowałeś :D Co do pokwitowania to przeczytaj dokladnie przepis i znajdź w PORD czego dotyczy wymieniony w nim artykuł. I się wstyć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie można zrobić badania na podstawie pokwitowania jednak??

 

Jest różnica między identyfikacją a wpisaniem czegoś do rejestru w określoną rubrykę, mnie w dzieciństwie uczyli, że jak otwór jest trójkątny, to wrzuca się trójkącik, a nie wbija młotkiem kwadracik.

 

Free-shipping-Children-13-Holes-Wooden-Early-Education-font-b-Toys-b-font-Shape-Learn-font.jpg

 

I się wstyć

 

Czego? Że nie wpisuję nr pokwitowania w rubrykę przewidzianą dla DR? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psuj, jak sam zauważyłeś wymagania co do wpisów w rejestrze mówią wyłącznie o DR. Skoro wpisujesz dane PC, a pokwitowanie i KP zostały uznane za oficjalne dokumenty, to dlaczego nie chcesz traktować ich jednakowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli są takie opcje jakie oferuje Norcom to trzeba z nich korzystać dla własnego RWD. Psuj chyba się jeszcze nie spotkał z taką sytuacją - iż inne dokumenty były na SKP a inne trafiły do WK - dla tego zawsze wpisuje nr ZDR - nigdzie on nie jest drukowany tylko jest u mnie w rejestrze dla niespokojności ducha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadniczo idzie o to, że REJESTR jest niezainteresowany tym dokumentem. A sposobów potwierdzania jego obecności podczas badania jest o wiele więcej. Według mnie za dużo jest tych RWD w naszej robocie. OK dałem ciała z masą przyczepy gdzieś tam w DiP-ie, ale skąd zaraz pytanie o obecności tablic rejestracyjnych na pojeździe w trakcie badania? Tablic, które są jakby z oceny wyjęte, a zapytanie padło, co nie.

Także, czy ja wpiszę ZDR, czy nie wpiszę to i tak o wyjaśnienie jakiego koloru był zagraniczny dowód mogą wypalić praktycznie zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No są takie różne śmieszne sprawki i cóż na to poradzić. Na przykład kraj poprzedniej rejestracji. No skąd mam wiedzieć czy sprowadzony samochód był jeszcze gdzieś (jak w ogóle był) rejestrowany poprzednio, no a co dopiero gdzie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No skąd mam wiedzieć czy sprowadzony samochód był jeszcze gdzieś rejestrowany

Kupując w Holandii samochód, który był z Włoch kupujesz tablice i ubezpieczenie na przejazd w Niemczech.Można? Można. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla tego zawsze wpisuje nr ZDR

 

To wpisuj go w uwagach, ja tam zawsze odnotowuję nr pokwitowania

 

pokwitowanie i KP

 

o ile KP ma numer o takiej samej strukturze jak DR i PC to pokwitowanie ma zupełnie inny typ numeracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile KP ma numer o takiej samej strukturze jak DR i PC to pokwitowanie ma zupełnie inny typ numeracji
Ale ma i serię i numer, bo jest drukiem ścisłego zarachowania, podobnie jak KP i PC. W związku z tym jest dokumentem, uznanym rozporządzeniem na równi z pozostałymi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby jest dokumentem, ale de facto "nienazwanym" i niedookreślonym, a więc czy ma jakiś nr czy nie to raczej drugorzędna sprawa.

I tak jak potem się przyjeżdża po pieczątkę na SKP to grzebiecie i zmieniacie w tych rejestrach różne zapisy... 8)

 

Eh - a gdzie te czasy, gdzie PC nie było drukiem ścisłego zarachowania i woziło się zawsze bloczek ze sobą "na okoliczność" :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.