IVVO Napisano 28 Marzec 2017 Share Napisano 28 Marzec 2017 Jeśli zdarzy się Wam zablokować Encard przez trzykrotne źle wprowadzenie pin to: - potrzebny PIN administratora - prawdopodobnie go nie macie jak ja - wysyłamy meila na biuro@encard.com.pl - wpisujemy prośbę o wydanie pinu administratora -, Nazwę Firmy oraz nr seryjny karty - 16 cyfrowy - odczytany z encard - dopisać aby pin wysłać pocztę elektroniczną - zwrotnie otrzymamy plik - trzeba zadzwonić na nr 225705710 - aby otrzymać kod do pliku zip - otwieramy plik i widzimy nasz KOD -wchodzimy na zarządzanie encard - naciskamy ZALOGUJ /takie dwa chłopki/ wisujemy otrzymany PIN i ustawiamy nowy PIN do karty - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prospector Napisano 28 Marzec 2017 Share Napisano 28 Marzec 2017 prawdopodobnie go nie macie jak ja W segregatorze z cepikiem mam wszystko, także gapa jesteś i zgubiłeś Ale dzięki za instrukcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 29 Marzec 2017 Share Napisano 29 Marzec 2017 prawdopodobnie go nie macie jak ja Swojego czasu po masowej akcji blokowania kart przez diagnostów, kody PUK były rozsyłane na stacje. Tylko pewnie gapa jesteś i zgubiłeś Ale instrukcja jak najbardziej potrzebna. Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 29 Marzec 2017 Autor Share Napisano 29 Marzec 2017 także gapa jesteś i zgubiłeś Jak Psuj zaznaczył to jest właściwie PUK - Po rozmowie z P. Sabiną z Encard /zresztą bardzo sympatyczną kobietą /sama stwierdziła iż Oni wysyłają PIN i PUK do Ministerstwa a do SKP bardzo często trafia tylko PIN - tak było w moim przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzeskos Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 Witam Wszystko ok, tylko adres e-mail na który wysyłamy prośbę to : biuro@enigma.com.pl reszta jak kolega wyżej opisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
profimedia Napisano 28 Listopad 2017 Share Napisano 28 Listopad 2017 Przechodziłem to 13 listopada z pierwszą kartą Encard, chyba z przed 10 lat - wtedy dawali tylko PIN. Ani Encard (teraz właściwie Enigma) ani Ministerstwo Cyfryzacji tylko dopiero HelpDesk COI pomógł - infolinia 42 253 54 99 Wysyłają emailem zahasłowany kod PUK i podłączeniu zdalnie przez TemViewera odblokowują (chodzi o weryfikację posiadanej karty). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi