luk Napisano 18 Czerwiec 2017 Share Napisano 18 Czerwiec 2017 Witajcie . Czy ktoś z was ma podobne urządzenie lub takie same . Potrzebuje wiadomości dotyczących pomiaru geometrii pojazdu. Sęk w tym ze za kazdym razem wychodzą inne wartości . Odniesienie mam do innego sprzętu beissbarth. Nawet powtarzając pomiar na takim samym pojeździe wyniki rózną sie od siebie . Stanowisko jakie posiadam to kanał . http://www.mototechnik.pl/p/37/HOFMANN-GEOLINER-790.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 19 Czerwiec 2017 Share Napisano 19 Czerwiec 2017 Sęk w tym ze za kazdym razem wychodzą inne wartości . Jakie są różnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk Napisano 2 Lipiec 2017 Autor Share Napisano 2 Lipiec 2017 Niekiedy dochodzą do 0,8" na kole zbieżność , gorzej tez wychodzi pomiar kątów pochylenia koła przód tył. Zgłupieliśmy bo odzwierciedlenie jest na innym urządzeniu . Duża "robotę" w trakcie pomiaru i to już rozszyfrowaliśmy jest światło , po prostu musi byc w miarę stanowisko zaciemnione. Następną sprawą jest sam pomiar pojazdu czyli za co pojazd zostaje przepchany w celu kompensacji, pomiaru ( tez wychodzą inne wyniki) różne modele pojazdów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 3 Lipiec 2017 Share Napisano 3 Lipiec 2017 Niekiedy dochodzą do 0,8" na kole Nie jest to jakaś powalająca różnica i podejrzewam, że mieści się ona w granicach tolerancji przyrządu. Światło słoneczne padające bezpośrednio na głowicę przyrządu pomiarowego jest problemem i często jedynym wyjściem jest montaż rolet. Następną sprawą jest sam pomiar pojazdu czyli za co pojazd zostaje przepchany w celu kompensacji, Zmiana wartości w tym wypadku wynika z ugięcia zawieszenia, co powoduje wzajemną zmianę położenia kół. Jeżeli pomiar wykonywany jest na podnośniku to najlepiej przetoczyć pojazd obracając jednym z tylnych kół. Jeżeli pomiar wykonywany jest na kanale dobrym rozwiązanie jest uruchomienie silnika i przejechanie odcinka niezbędnego do wykonania kompensacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 4 Lipiec 2017 Share Napisano 4 Lipiec 2017 do 0,8" Jeżeli ten znak " odczytamy zgodnie z jego znaczeniem w zapisie wartości kąta - czyli sekundy kątowe (np. 1° 22' 33" ) to pomiar jest bardzo dokładny tabelka z instrukcji GTL Truck http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=50632#50632 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.