Skocz do zawartości

Kontrola Starostwo


majers1984

Rekomendowane odpowiedzi

Bardziej chodzi mi o zakres pracy.

 

Zakres od 0 do 10 to nie jest całe okresowe. Są zapisy poza tabelą w tym załączniku, a i nie wszystkie możliwe usterki są tam uwzględnione... Sam zwróciłeś uwagę na różnice w zapisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakres od 0 do 10 to nie jest całe okresowe. Są zapisy poza tabelą w tym załączniku, a i nie wszystkie możliwe usterki są tam uwzględnione... Sam zwróciłeś uwagę na różnice w zapisie

 

Usterki przy OBT, to tabelka z załącznika I przeca.

 

W takim razie, które z wytycznych I załącznika spoza działu I można pominąć przy "powypadkowym", jeśli stwierdzimy nieprawidłowość w odpowiednim układzie?

Bo rozumiem, że przy takim badaniu interesuje Cię z I załącznika tylko I dział 0-10. Już sposób uzyskania wyników nie?

A rozwijając temat zakresów badań: jak się w takim razie odnieść do paragrafu drugiego punkt trzeci (super się czyta taki zapis cyfr panie Paprock :P )rozporządzenia w sprawie badań technicznych versus wcześniej przytoczone. Zakresy jakby inne.

 

Do tej pory nie miałem wątpliwości co do zakresu i ceny za "powypadkowe". Skoro jednak pojawiły się dość wiarygodne przesłanki (opinia bardziej doświadczonych kolegów), to chciałbym zgodnie ze swoją naturą zagłębić temat.

 

Byłbym wdzięczny za pewne konkretne naprowadzenie na prawdę, wyprowadzenie z błędu czy cokolwiek... np. przy powypadkowym za 94 nie sprawdzam zbieżności, LPG, warunków autobusu na 100 czy coś w tym stylu... Chyba, że to zbyt duże obnażenie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usterki przy OBT, to tabelka z załącznika I przeca.

 

To przeczytaj co pisze pod tabelą...

 

Czyżby uwagi miały nie obowiązywać przy powypadkowym? Dlaczego?

 

PS. Chyba nie do końca właściwy pokój na tę dyskusję. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby uwagi miały nie obowiązywać przy powypadkowym? Dlaczego?

 

bo:

 

skierowanego przez organ kontroli ruchu drogowego w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża bezpieczeństwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska – obejmuje sprawdzenie i ocenę spełnienia warunków technicznych dotyczących zespołów i układów, w których stwierdzono usterki wymienione w skierowaniu, w sposób określony w pkt 0–10 działu I załącznika nr 1 do rozporządzenia i w dziale I załącznika nr 2 do rozporządzenia, odpowiednio do stwierdzonych usterek;

 

TYLKO od 0 do 10, a nie od 0 do 10 plus uwagi... a okresowe to cały załącznik... jaśniej się nie da...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...
a dlaczego mają wyjść babole, robiłeś badania porządnie, masz wymagane oprzyrządowanie, rejestr prowadzisz ok. więc spoko, :ok

No...niby wszystko ok. ale to jest jak to mówią... "TEN PIERWSZY RAZ"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to Oni działają na naszą korzyść - czego od szefa nie mogłeś się doprosić przed kontrolą to się teraz znajdzie/załatwi. Oni kontrolują przedsiębiorcę a tylko przy okazji Ciebie :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.