Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

pawel87

witam mam pytanie jak klient przyjedzie po wyniku negatywnym to w rodzaju badania wybieracie okresowe czy dodatkowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dominszy

okresowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
crackers

okresowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź

A skąd taka pewność? Wiecie jakie badanie zostało wykonane?

jak klient przyjedzie po wyniku negatywnym
Badanie dodatkowe też może być zakończone wynikiem negatywnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wrc69

Czyżby prawidłowa odpowiedź brzmiała: W rodzaju badania wybieramy tak, jak "stoi" na badaniu negatywnym????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pawel87

chodziło mi o okresowe badanie z wynikiem negatywnym. dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kurant2000

Skoro robiłeś badanie okresowe i dałeś wynik badania NEGATYWNY to w ciągu 14 dni jak klient do ciebie wróci robisz poprawkowe badanie ale w dalszym ciagu okresowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jurekb
Badanie dodatkowe też może być zakończone wynikiem negatywnym.

 

ale po usunięciu usterek, przyjedzie na poprawkę czy na ponowne badanie???

np. po kolizyjne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź

DODATKOWE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cezary

czy miał już ktoś taki przypadek : klient dostał N na jednej skp ale tu nie chciał wrócić i pojechał na inną, jak wygląda info z cepika na tej drugiej skp, że ma N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
conrados_tt

Czyli jak robimy negatyw na 14 dni to później (przed upływem 14 dni) robimy okresowe czy może wybieramy z listy "dodatkowe ponowne sprawdzenie inne usterki" ??? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skobel

Robimy okresowe, tylko opłatę pobierasz za ponowne sprawdzenie usterek, a termin badania wyznaczasz zgodnie warunkami jakie pojazd spełnia, od dnia rozpoczęcia badania okresowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tomek D
jak wygląda info z cepika na tej drugiej skp, że ma N

W danych pobranych z CEPiKa na dole będzie. O ile dobrze pamiętam Negatwne badanie i kody usterek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
abcs

O ile ta pierwsza stacja wysłała badanie do CEP...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tomek D

No tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Psuj
jak wygląda info z cepika na tej drugiej skp, że ma N

 

W sql-u narazie to jest tak, że na samym dole ciągu danych z cepa jest info o badaniach. I tam to jest zapisane. Tak samo będziesz to widział jak będziesz robił poprawkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wolf
czy miał już ktoś taki przypadek : klient dostał N na jednej skp ale tu nie chciał wrócić i pojechał na inną, jak wygląda info z cepika na tej drugiej skp, że ma N

 

Na samym końcu danych z CEP-a widnieją usterki stwierdzone na BT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cezary

to wiem, sprawdziłem swoje z N i to było widać, oprócz tego zanim sprawdzę w cep to po wpisaniu nr rej. wyskakuje duże okno i nie da się przeoczyć, mnie chodzi bardziej o to czy N z innej skp jest jakoś szczególnie wyróżniony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

No nie ma innej rady jak tylko zabrać tego eNa i udać się do zaprzyjaźnionej konkurencji zaimprowizować popraweczkę z kolegami. ;-)

 

download.php?id=7509

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
S.K.P-POZNAŃ

cezary napisał/a:

mnie chodzi bardziej o to czy N z innej skp jest jakoś szczególnie wyróżniony.

W sql-u nie jest

 

"VF7DERHZB7

Możecie sprawdzic ten nr.w cepie,czy jest "N""

No jest :D

Na końcu tej caaaałej listy.

Szkoda, że na czerwono tego nie wyrzuca. "Akordowcy" mogą nie zauważyć...

 

 

http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/download.php?id=8776

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cezary

w patronacie też tam na dole, mało to widoczne a powinno walić w gały porządnie, żeby przypadkiem nie umknęło ale wydaje mi się że to celowe działanie, żeby diagnosta porządnie i precyzyjnie sprawdzał każdą linijeczkę , każde pole w cepie :faint:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jarek1

Jest tak wyróznione jak na twojej stacji,a co chciałbyś widzieć jeszcze? nie rób badania bo było z usterkami na innej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cezary
nie rób badania bo było z usterkami na innej

może nie rób wpisu jak nie masz nic konstruktywnego do napisania, a pytanie było po to aby przez nieuwagę właśnie nie umknęło na innej skp, trzeba czytać ze zrozumieniem i tak samo wykonywać swoją pracę :evil:

 

[ Dodano: 09-12-2017, 13:45 ]

nasunęła mi się dzisiaj taka refleksja, może to z powodu tego, że na 4 badania 2 N, czyli 50% :faint:, powstaje pewna patologia w statystykach, co z tego, że więcej N jak przykład z dnia dzisiejszego, to 2 N za brak adnotacji "hak", czy teraz te pojazdy są bezpieczniejsze ?, po za tym po 13-11-2017, fakt mam więcej N niż rok temu ale 30% to za te nieszczęsne haki, ot taki sobotni wywód, sam nie wiem po co :foch:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
darekgrem

A jak zakwalifikować usterkę "sprzęgło" które się tak ślizga ze nie można wyjechać z rolek czy dopisać ręcznie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cezary
jak zakwalifikować usterkę "sprzęgło" które się tak ślizga

no to bezpieczny pojazd, szybko nie pojedzie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.