danielg539 Napisano 6 Maj 2019 Share Napisano 6 Maj 2019 (edytowane) W dniu 3.05.2019 o 15:50, pieter77 napisał: Pytałem w serwisie o spryskiwacze i powiedzieli mi że były wersje właśnie bez spryskiwaczy Kiedyś się z tym zetknąłem i wygląda, że fabrycznie tak mogło być. W dniu 3.05.2019 o 16:42, Demart napisał: Może reflektory są do 2000 lumenów to spryskiwacza nie musi być Mogą nie mieć 2000 lumenów, gdyż pomiędzy palnikiem a kloszem reflektora znajdowało się szkło rozpraszające. Pewności niestety co do autentyczności tego rozwiązania nie mam. Edytowane 6 Maj 2019 przez danielg539 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike_van_mik Napisano 11 Maj 2019 Share Napisano 11 Maj 2019 Pytanko jak klient ma luzy na lacznikach stabilizatora to jaka usterke dajecie ? Swoją drogą poza metodą ze druga osoba bujnie auto na boki i sprawdzimy ewentualne luzy to macie jeszcze inne patenty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 11 Maj 2019 Share Napisano 11 Maj 2019 30 minut temu, mike_van_mik napisał: druga osoba bujnie auto na boki Najlepszy patent do sprawdzenia luzu " stabilizatora + łączników ", ale sprawdza się w " poj. do 3,5t " A co do usterki 5.3.1.e i wpisuję "z ręki ": dotyczy łączników stabilizatora osi np. przedniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike_van_mik Napisano 11 Maj 2019 Share Napisano 11 Maj 2019 4 godziny temu, leski66 napisał: ale sprawdza się w " poj. do 3,5t " U mnie to wystarczy bo pracuje na podstawowej tylko czasem nie ma poza mną żadnej żywej duszy na stacji i tak sobie pomyślałem ze może ktoś z was forumowiczów cos wykminił a wy zawsze coś wymyślicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 11 Maj 2019 Share Napisano 11 Maj 2019 Mi tam luzy w tych łącznikach aż tak bardzo nie wadzą żebym negatywa się doszukiwał. Puka, to niech sobie puka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike_van_mik Napisano 12 Maj 2019 Share Napisano 12 Maj 2019 Kto pyta nie błądzi ale warto też sprawdzić luzy na lacznikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 13 Maj 2019 Share Napisano 13 Maj 2019 W dniu 11.05.2019 o 21:03, mike_van_mik napisał: tylko czasem nie ma poza mną żadnej żywej duszy na stacji Jest jeszcze właściciel pojazdu, jeśli musisz mieć kogoś do bujania ,,, Wystarczy wziąć do ręki drążek w pobliżu łącznika i szarpnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 13 Maj 2019 Share Napisano 13 Maj 2019 5 minut temu, JANUSZ60 napisał: Wystarczy wziąć do ręki drążek w pobliżu łącznika i szarpnąć. Lub docisnąć do góry. Da się wyczuć.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 13 Maj 2019 Share Napisano 13 Maj 2019 13 minut temu, JANUSZ60 napisał: Jest jeszcze właściciel pojazdu, jeśli musisz mieć kogoś do bujania ,,, Najlepiej gdyby właścicielka pobujała przodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 13 Maj 2019 Share Napisano 13 Maj 2019 W dniu 11.05.2019 o 21:53, Paprock napisał: Mi tam luzy w tych łącznikach aż tak bardzo nie wadzą żebym negatywa się doszukiwał.... Powiem szczerze że mi też ale zawsze informuje klienta co pu "puka" , kto mu żonę stuka... (To taki zarcik) W dniu 11.05.2019 o 16:41, leski66 napisał: Najlepszy patent do sprawdzenia luzu " stabilizatora + łączników ", ale sprawdza się w " poj. do 3,5t " W autobusach też się sprawdza tylko trzeba mieć trochę siły roboczej żeby dobrze zabujała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuks Napisano 13 Maj 2019 Share Napisano 13 Maj 2019 łączniki czy gumy na drążku stabilizatora można też za pomocą wzoru (siła x ramię) sprawdzić... tzn brecha z odrobiną siły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 13 Maj 2019 Share Napisano 13 Maj 2019 8 minut temu, fuks napisał: (siła x ramię) Masz rację. Trzeba z tym uważać w temacie podparcia ramienia. Jeśli "ramię" się omsknie z podparcia, wtedy punkt przyłożenia siły może boleśnie spotkać się z brzegiem kanału przeglądowego. Uwierzcie, to boli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pieter77 Napisano 13 Maj 2019 Share Napisano 13 Maj 2019 40 minut temu, JANUSZ60 napisał: Wystarczy wziąć do ręki drążek w pobliżu łącznika i szarpnąć I to jest najlepszy sposób na łączniki + stabilizator (gumy) - pod warunkiem, że autko stoi na kołach, bo jak jest podniesione to wszystko (zawieszenie) naprężone i nie zawsze luz wyczujesz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike_van_mik Napisano 13 Maj 2019 Share Napisano 13 Maj 2019 4 godziny temu, JANUSZ60 napisał: Jest jeszcze właściciel pojazdu, jeśli musisz mieć kogoś do bujania... Wole odpuscić jego pomoc, bo jeszcze przeszkodze mu w rytuale picia kawy i będzie zły z tym szarpaniem o drążek - wypróbuje ale jak ladna pani się pojawi to pierwsze co to poproszę o bujniecie auta , a noz widelec coś zlokalizujemy ciekawego ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 13 Maj 2019 Share Napisano 13 Maj 2019 W dniu 11.05.2019 o 21:53, Paprock napisał: Mi tam luzy w tych łącznikach aż tak bardzo nie wadzą żebym negatywa się doszukiwał. Puka, to niech sobie puka Są pewne granice tego pukania, bo jak się wypuka to wyskoczy łącznik z przegubu i pukanie przeradza się w dyndanie łącznika a to już może być niebezpieczne, bo taki łącznik lubi się gdzieś zaklinować podczas skręcania kół. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 15 Maj 2019 Share Napisano 15 Maj 2019 W dniu 13.05.2019 o 16:36, danielg539 napisał: bo taki łącznik lubi się gdzieś zaklinować podczas skręcania kół. Wystarczy, aby udało mu się wskoczyć pomiędzy półoś a drążek kierowniczy i mogłoby być ciepło . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 15 Maj 2019 Share Napisano 15 Maj 2019 A często się to zdarza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike_van_mik Napisano 15 Maj 2019 Share Napisano 15 Maj 2019 no to musiałby być wyjątkowy przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 16 Maj 2019 Share Napisano 16 Maj 2019 W dniu 15.05.2019 o 09:24, blakop napisał: A często się to zdarza? Może nie często ale ja osobiście widziałem jak też widziałem pojazdy z wymontowanym łącznikiem, co by zbytnio nie pukało. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 16 Maj 2019 Share Napisano 16 Maj 2019 W terenówkach często celowo usuwało się łączniki dla lepszego wykrzyżu. No ale weź potem tym jedź po asfalcie - masakra. Dla wielu modeli są też rozłączane łączniki, ale to stosunkowo drogi gadżet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebeklca Napisano 5 Czerwiec 2019 Share Napisano 5 Czerwiec 2019 Panowie ,a taka sytuacja. Klient przystępuje do OBT. Wynik N - 4 usterki. Nie mija 14 dni i pojawia się z powrotem. Usunięte tylko 2 usterki ,2 nadal nie zlikwidowane. Jak to zrobić ? Zaświadczenie z wynikiem N - nie przedłuża ważności ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 5 Czerwiec 2019 Share Napisano 5 Czerwiec 2019 Nie przedłuża ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebeklca Napisano 5 Czerwiec 2019 Share Napisano 5 Czerwiec 2019 Źle sformułowałem. To ,że nie przedłuża jest oczywiste ,tylko czy tak powinno się postąpić. N - nie przedłuża i gość musi się sprężyć w te kilka dni lub jak minie przystąpić do ponownego badania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 5 Czerwiec 2019 Share Napisano 5 Czerwiec 2019 A gdzie jest powiedziane, że poprawka ma się zakończyć pozytywnie. Wystaw mu negatywa za te dwie usterki i niech dalej się buja. Kasujesz odpowiednio za sprawdzenie wszystkich usterek i sorry Gregorry, bo promocja obowiązuje tylko przez czternaście dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike_van_mik Napisano 5 Czerwiec 2019 Share Napisano 5 Czerwiec 2019 2 minuty temu, Paprock napisał: promocja obowiązuje tylko przez czternaście dni. gość wczoraj z rana dzwoni bo mu się kończy dziś (czyli wczoraj) termin badania poprawkowego i czy można jakoś przedłużyć chociaż 2 dni bo się nie wyrobi i błaga przez telefon żebym coś wykombinował... :) nom niestety 14 dni to 14... wracając do wątku @sebeklca tak jak napisał paprock najpierw wystawiłeś N za 4 usterki - czyli zapewne 80 zł skasowałeś i 14 dni termin (dla przykładu napiszemy że do 15 czerwca ma termin). Przyjezdza znów klient usunął 2 usterki a 2 dalej wiszą - kasujesz 40 zł wystawiasz N i w dalszym ciągu do 15 czerwca ma czas. I przykładowo klient przyjezdza 16 czerwca usunął usterki - usterki już cię nie interesują tylko robisz okresowe kasujesz np 98zł (jak bez gazu i taxi) i tyle w temacie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.