Skocz do zawartości

negatyw


pawel87

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 3.05.2019 o 15:50, pieter77 napisał:

Pytałem w serwisie o spryskiwacze i powiedzieli mi że były wersje właśnie bez spryskiwaczy

Kiedyś się z tym zetknąłem i wygląda, że fabrycznie tak mogło być.

W dniu 3.05.2019 o 16:42, Demart napisał:

Może reflektory są do 2000 lumenów to spryskiwacza nie musi być

Mogą nie mieć 2000 lumenów, gdyż pomiędzy palnikiem a kloszem reflektora znajdowało się szkło rozpraszające.

Pewności niestety co do autentyczności tego rozwiązania nie mam.

Edytowane przez danielg539
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko jak klient ma luzy na lacznikach stabilizatora to jaka usterke dajecie ? Swoją drogą poza metodą ze druga osoba bujnie auto na boki i sprawdzimy ewentualne luzy to macie jeszcze inne patenty ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, mike_van_mik napisał:

druga osoba bujnie auto na boki

Najlepszy patent do sprawdzenia luzu " stabilizatora + łączników ", ale sprawdza się w " poj. do 3,5t ":-P A co do usterki 5.3.1.e i wpisuję "z ręki  ": dotyczy łączników stabilizatora osi np. przedniej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, leski66 napisał:

 ale sprawdza się w " poj. do 3,5t ":-P 

U mnie to wystarczy bo pracuje na podstawowej :):);)  tylko czasem nie ma poza mną żadnej żywej duszy na stacji  i tak sobie pomyślałem ze może ktoś z was forumowiczów cos wykminił :) a wy zawsze coś wymyślicie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam luzy w tych łącznikach aż tak bardzo nie wadzą żebym negatywa się doszukiwał.:silent:  

Puka, to niech sobie puka. :wink:

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.05.2019 o 21:03, mike_van_mik napisał:

tylko czasem nie ma poza mną żadnej żywej duszy na stacji

Jest jeszcze właściciel pojazdu, jeśli musisz mieć kogoś do bujania ,,,

Wystarczy wziąć do ręki drążek w pobliżu łącznika i szarpnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, JANUSZ60 napisał:

Wystarczy wziąć do ręki drążek w pobliżu łącznika i szarpnąć.

Lub docisnąć do góry. Da się wyczuć.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, JANUSZ60 napisał:

Jest jeszcze właściciel pojazdu, jeśli musisz mieć kogoś do bujania ,,,

Najlepiej gdyby właścicielka pobujała przodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.05.2019 o 21:53, Paprock napisał:

Mi tam luzy w tych łącznikach aż tak bardzo nie wadzą żebym negatywa się doszukiwał....

Powiem szczerze że  mi też ale zawsze informuje klienta co pu "puka" , kto mu żonę stuka... O.o (To taki zarcik)

W dniu 11.05.2019 o 16:41, leski66 napisał:

Najlepszy patent do sprawdzenia luzu " stabilizatora + łączników ", ale sprawdza się w " poj. do 3,5t ":-P

W autobusach też się sprawdza tylko trzeba mieć trochę siły roboczej  żeby dobrze zabujała :hooray:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łączniki czy gumy na drążku stabilizatora można też za pomocą wzoru (siła x ramię) sprawdzić... tzn brecha z odrobiną siły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, fuks napisał:

(siła x ramię)

Masz rację. Trzeba z tym uważać w temacie podparcia ramienia. Jeśli "ramię" się omsknie z podparcia, wtedy punkt przyłożenia siły może boleśnie spotkać się z brzegiem kanału przeglądowego. Uwierzcie, to boli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, JANUSZ60 napisał:

Wystarczy wziąć do ręki drążek w pobliżu łącznika i szarpnąć

I to jest najlepszy sposób na łączniki + stabilizator (gumy) - pod warunkiem, że autko stoi na kołach, bo jak jest podniesione to wszystko (zawieszenie) naprężone i nie zawsze luz wyczujesz.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, JANUSZ60 napisał:

Jest jeszcze właściciel pojazdu, jeśli musisz mieć kogoś do bujania...

Wole odpuscić jego pomoc,  bo jeszcze przeszkodze mu w rytuale picia kawy i będzie zły :) z tym szarpaniem o drążek - wypróbuje :) ale jak ladna pani się pojawi to pierwsze co to poproszę o bujniecie auta , a noz widelec coś zlokalizujemy ciekawego ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.05.2019 o 21:53, Paprock napisał:

Mi tam luzy w tych łącznikach aż tak bardzo nie wadzą żebym negatywa się doszukiwał.:silent:  

Puka, to niech sobie puka

Są pewne granice tego pukania, bo jak się wypuka to wyskoczy łącznik z przegubu i pukanie przeradza się w dyndanie łącznika a to już może być niebezpieczne, bo taki łącznik lubi się gdzieś zaklinować podczas skręcania kół.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.05.2019 o 16:36, danielg539 napisał:

bo taki łącznik lubi się gdzieś zaklinować podczas skręcania kół.

Wystarczy, aby udało mu się wskoczyć pomiędzy półoś a drążek kierowniczy i mogłoby być ciepło .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.05.2019 o 09:24, blakop napisał:

A często się to zdarza? 

Może nie często ale ja osobiście widziałem jak też widziałem pojazdy z wymontowanym łącznikiem, co by zbytnio nie pukało.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W terenówkach często celowo usuwało się łączniki dla lepszego wykrzyżu. No ale weź potem tym jedź po asfalcie - masakra.

Dla wielu modeli są też rozłączane łączniki, ale to stosunkowo drogi gadżet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Panowie ,a taka sytuacja. Klient przystępuje do OBT. Wynik N - 4 usterki. Nie mija 14 dni i pojawia się z powrotem. Usunięte tylko 2 usterki ,2 nadal nie zlikwidowane. Jak to zrobić ? Zaświadczenie z wynikiem N - nie przedłuża ważności ? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle sformułowałem. To ,że nie przedłuża jest oczywiste ,tylko czy tak powinno się postąpić. N - nie przedłuża i gość musi się sprężyć w te kilka dni lub jak minie przystąpić do ponownego badania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie jest powiedziane, że poprawka ma się zakończyć pozytywnie. Wystaw mu negatywa za te dwie usterki i niech dalej się buja.

Kasujesz odpowiednio za sprawdzenie wszystkich usterek i sorry Gregorry, bo promocja obowiązuje tylko przez czternaście dni. ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Paprock napisał:

promocja obowiązuje tylko przez czternaście dni. ;-)

 

gość wczoraj z rana dzwoni bo mu się kończy dziś (czyli wczoraj) termin badania poprawkowego i czy można jakoś przedłużyć chociaż 2 dni bo się nie wyrobi i błaga przez telefon żebym coś wykombinował... :) nom niestety 14 dni to 14... ;) wracając do wątku @sebeklca tak jak napisał paprock najpierw wystawiłeś N za 4 usterki - czyli zapewne 80 zł skasowałeś i 14 dni termin (dla przykładu napiszemy że do 15 czerwca ma termin). Przyjezdza znów klient usunął 2 usterki a 2 dalej wiszą - kasujesz 40 zł wystawiasz N i w dalszym ciągu do 15 czerwca ma czas. I przykładowo klient przyjezdza 16 czerwca usunął usterki - usterki już cię nie interesują tylko robisz okresowe kasujesz np 98zł (jak bez gazu i taxi) i tyle w temacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.