Skocz do zawartości

Stacja SQL - Cepik 2.0


WojtekC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 910
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Norbert Jezierski

    86

  • Psuj

    37

  • laptop

    34

  • IVVO

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ale jak wyskoczy okienko czy wykonać pre-rejestracje i wciskam "nie" to kończy badanie.

To mam wybrać "tak" i później zmienić rodzaj badania czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienimy ten komunikat, jest lekko mylący, przyznaję. :-(

 

Wciśnij TAK, prerejestracja - i tak nie wykonamy pre-rejestracji jeśli nie robisz "okresowego po raz pierwszy", więc nie ma ryzyka :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , przed chwilą przy próbie zapisu do CEPIK-u

"Komunikat od CEPIK Fault code: env server

Fault reason :Internal error (from server) ?

Padł serwer CEPIK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[błąd – SKP-20999]

 

Błąd wewnętrzny aplikacji [sKP-20999] to jeden z tych błędów, które uniemożliwiają prawidłowe przeprowadzenie badania technicznego pojazdu. Ten akurat komunikat oznacza całkowitą niedostępność serwerów CEP i ogólnopolską awarię środowiska …

 

Sposób postępowania jest bardzo prosty (STACJA.SQL) – klikając w zieloną ikonę z napisem CEPiK 2.0 (co spowoduje zmianę koloru na czerwony) przestawiamy się w tryb pracy w pracy awaryjnej i … wykonujemy swoją pracę, czyli przeprowadzamy badanie techniczne. Wprowadzone w ten sposób pojazdy wyślemy do CEPiK-u wtedy, kiedy awaria zostanie usunięta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie okresowe ci tu wciskają?

 

Na 99,9% potrzebne jest również okresowe. Pojazd z Policji nie ma DR, więc nawet gdyby miał ważne badanie to w WK i tak nie mają na to dokumentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposób postępowania jest bardzo prosty (STACJA.SQL) – klikając w zieloną ikonę z napisem CEPiK 2.0 (co spowoduje zmianę koloru na czerwony) przestawiamy się w tryb pracy w pracy awaryjnej i … wykonujemy swoją pracę, czyli przeprowadzamy badanie techniczne. Wprowadzone w ten sposób pojazdy wyślemy do CEPiK-u wtedy, kiedy awaria zostanie usunięta

W taki sposób można też wykonać badanie jeśli "Brak pojazdu w CEP" - miałem już kilka takich - jak go nie kijem to młotkiem :D - i po wyjściu z awaryjnego jakoś dziwnie się znajduje " zielona kropeczka"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W taki sposób można też wykonać badanie jeśli "Brak pojazdu w CEP" - miałem już kilka takich - jak go nie kijem to młotkiem :D - i po wyjściu z awaryjnego jakoś dziwnie się znajduje " zielona kropeczka"

 

No właśnie od wczoraj po tej awarii z poczekalni nie można bezpośrednio wysłać do CEP badania wchodzi w awaryjny robimy badania z czerwoną kropką zrobione badanie a dopiero mozna wysłać z rejestru badań i o dziwo łączy i jest wysłane. Ale to tak moja uwaga do Norberta żeby się przyjrzał że coś nie tak jest.

Ale nie panikuje spokojnie robię co do mnie należy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam dzisiaj jest problem z wysyłką. Raz przyjmie, raz w tryb awaryjny. A jeszcze dzięki zespołowi Norcom za zakładkę FAQ w programie, bardzo istotna pomoc. Jeszcze muszę podziękować za ustawienie dużej widocznej czcionki i kolejności wyświetlania danych pobranych z bazy cepik. Teraz dobrze się można w nich orientować. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze muszę podziękować za ustawienie dużej widocznej czcionki i kolejności wyświetlania danych pobranych z bazy cepik. Teraz dobrze się można w nich orientować. Dzięki.

Jeszcze to poprawimy, to nadal tylko proteza w oczekiwaniu na docelowe rozwiązanie :-)

Pracujemy, na szczęście jest już nieco spokojniej ...

 

Dajcie nam jeszcze trochę czasu, dopracujemy wszystkie elementy tej całej układanki :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem taki przypadek, dwa pojazd jeszcze z DR starej czechosłowacji, jeden poszedł do cep a drugi wisi i wyświetla się komunikat że kodu CS nie ma w słowniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy macie może w waszym rejestrze przy niektórych badaniach szare lub zielone kropki ale badania były robione np. 31-10-2017?

Szare są przy bad.dod. HAK oraz inne czynności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielone chyba są poprawne, najprawdopodobniej robiliście na nich jakieś korekty, które poszły do CEP-a. Mam rację ?

 

Szare (tu: HAK, ale i nabicie numerów) - już poprawione (w nowej wersji, wyjdzie najpewniej jutro), to niedopatrzenie z naszej strony :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie odnośnie korekty pierwszego badania?

Powiedzmy że pomyliłem się w ilości miejsc i chcę to poprawić. To muszę anulować badanie (jeżeli cepik pozwoli), i póżniej wejść jeszcze raz w to badanie i wpisać poprawne dane, oraz cofnąć anulowanie badania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do Pana Norberta; czy jest jakaś poprawka odnośnie rozliczenia pobranej OE za listopad według rozporządzenia ministra cyfryzacji poz.2079 od 1.11 do 12.11 za wpis do dowodu a od 13.11 do 30.11 za badanie.Jak wypełnić sprawozdanie skoro sumuje za cały miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

póżniej wejść jeszcze raz w to badanie

A nie możesz od razu wejść i dokonać korekty niczego nie anulując?

 

Tak myślałem że mogę, ale czytałem wczoraj pytania i odpowiedzi i tam piszą że sprawa zmiany danych identyfikacyjnych pojazdu po dokonanej pre-rejestracji jest nieco bardziej skomplikowana?

 

Dlatego pytam bo nie do końca to rozumiem a nie chciałbym robić błędnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałem że mogę, ale czytałem wczoraj pytania i odpowiedzi i tam piszą że sprawa zmiany danych identyfikacyjnych pojazdu po dokonanej pre-rejestracji jest nieco bardziej skomplikowana?

 

Dlatego pytam bo nie do końca to rozumiem a nie chciałbym robić błędnie.

Wszystko zależy od tego, co korygujemy.

Jeśli korygujemy dane techniczne (np. ilość miejsc) - robimy to zwykłą korektą badania.

Jeśli korygujemy dane identyfikacyjne (np. markę, VIN, datę pierwszej rejestracji - w teorii to możliwe, w praktyce nie powinno nigdy mieć miejsca), a pojazd nie był pre-rejestrowany - również wystarczy zwykła korekta BTP.

Jeśli natomiast korygujemy dane identyfikacyjne, a pojazd był pre-rejestrowany przez SKP (wymóg: było to badanie okresowe przed pierwszą rejestracją) - wówczas trzeba anulować pre-rejestracje i dokonać jej na nowo. Aby to zrobić - trzeba przedtem anulować dowiązane do pojazdu BTP, inaczej nie idzie tego zrobić.

Po całej tej operacji należy ponownie przesłać prerejestrację i BTP do CEP, oczywiście po korekcie badania i nieprawidłowych wpisów z tym związanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.