Skocz do zawartości

Tryb awaryjny


IVVO

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj mija 3 dzień - ostatni - pracy w trybie awaryjnym - słyszałem z kilku źródeł iż SKP które nie będą online z Cepem będą jutro miały wolne - czy jest coś narzeczy czy to tylko plotki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 90
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • michal_k

    15

  • wrc69

    11

  • Paprock

    10

  • cezary

    8

Top Posters In This Topic

DARIO64, Wiesz sam iż śledzenie w obecnej chwili forum jest prawie nie możliwe - więc myślałem że jaka bumaga się znajdzie - a tak ogólnie to chyba jutro mogą być problemy na SKP - 3 dni to trzy dni - może MC da jaką dyspense

 

[ Dodano: 16-11-2017, 13:22 ]

Jakby było coś na rzeczy, to powinny stać od rana. Jak się liczy te trzy dn
13/11 jako zerowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę wprowadzać zamieszania, ale... Ale jak się te trzy dni liczy? Jaki 'zerowy' trzynasty??

 

no 3 dni tak jak po staremu, musisz wysłać zaległe badania. jeśli uruchomisz cepa na nawet na chwile żeby wysłać zaległe badania od poniedziałku a poźniej znowu się cos zyebye to masz kolejne 3dni trybu awaryjnego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kumam (niby), czyli badania z 13 listopada musiałyby zasilić centralną bazę najpoźniej dzisiaj do końca dnia, tak?

Tylko, że mowa jest o trzech dniach pracy w trybie awaryjnym, a nie przesyłaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd wniosek, że jeśli stacja nie przesłała danych do 3 dni, to nie może wykonać kolejnych badań, dla których znowu ma 3 dni na wysyłkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat z cepik.gov.pl :

 

 

" ..... Podmioty mogą pracować w trybie awaryjnym, bez ciągłego połączenia z CEPIK 2.0 maksymalnie 3 dni robocze. Powyższy czas pracy w trybie awaryjnym jest zgodny z Ustawą Dz.U. 1997 Nr 98 poz. 602, art. 80bc: „W przypadku braku możliwości wprowadzenia danych do ewidencji, spowodowanego przyczynami niezależnymi od podmiotu, wprowadzenia danych dokonuje się niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym powstał obowiązek ich wprowadzenia.” ... "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko część SKP nie pracuje z winy CEPiK bo "poginęły " im certyfikaty. Wszystkie testy przechodzą łącznie z witaj w CEPiK a nie można pobrać danych badanego pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko część SKP nie pracuje z winy CEPiK bo "poginęły " im certyfikaty. Wszystkie testy przechodzą łącznie z witaj w CEPiK a nie można pobranego pojazdu.

To raz.

 

Są błędy inne - "błędnie" wydane certyfikaty. MC/COI pracuje nad problemem.

Błędy te - oznaczane w HelloCepik wykonywanym z naszego systemu jako 403 - trzeba zgłaszać do nas, najlepiej mailem na software@norcom.pl - ale także pod adres podany na stronach CEP-a:

http://www.cepik.gov.pl/aktualnosci/zawartosc/-/asset_publisher/a1LDCMS0sfru/content/wdrozenie-cep-informacja-dla-stacji-kontroli-pojazdow

 

Można - i warto - skorzystać z naszej instrukcji i naszego programu, dzięki czemu wyślecie Państwo w zgłoszeniu błędu bardzo istotna rzecz - dane Waszych certyfikatów.

http://norcom.com.pl/download/cepik/IT.NORCOM_StacjaSQL_HelloCepik.pdf (strona 3)

 

++++++++++++++

Zespół wdrożeniowy służy pomocą techniczną wszystkim SKP, które mają problemy z połączeniem z CEPiK 2.0. Można ją uzyskać zgłaszając problem na Service Desk:

 

E-mail: service_desk_portal@coi.gov.pl

Tel.: +48 42 253 54 99

System zgłoszeń ATMOSFERA: https://pomoc.coi.gov.pl

++++++++++++++

 

To drugie po to, aby mieć podkładkę dla WK - więc warto !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędem 403 zajmuje się COI, ale jak widać wydawca oprogramowania pomaga w rozwiązaniu.

 

Na potwierdzenie:

 

service_desk_itsm@coi.gov.pl

 

Dane ogólne dotyczące zgłoszenia:

 

 

Numer: 440477

Tytuł: CEP2 - bład 403 w trakcie logowania do hello Cepik

Usługa: Projekt CEPiK 2.0 – produkcyjne : Certyfikaty

Rodzaj zgłoszenia: Incydent

Data rejestracji: 2017-11-16 13:07:31

Priorytet: Standardowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kumam (niby), czyli badania z 13 listopada musiałyby zasilić centralną bazę najpoźniej dzisiaj do końca dnia, tak?

Tylko, że mowa jest o trzech dniach pracy w trybie awaryjnym, a nie przesyłaniu.

Terminy wynikają z KPA. Nie zacytuję ci dokładnie artykułu, ale chodzi o to że nie liczy się dnia zaistnienia zdarzenia. Odliczanie zaczyna się od dnia następnego.

Czyli, jeśli zdarzenie zaistniało w poniedziałek,, to dniem pierwszym jest wtorek a trzecim -czwartek. Dziś jest dzień czwarty w którym wszyscy powinni pracować on-line.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy błąd 403 (mój) rozwiązuje COI , MC czy producent oprogramowania?
Błędem 403 zajmuje się COI, ale jak widać wydawca oprogramowania pomaga w rozwiązaniu.

Dokładnie tak.

 

Miał być usunięty dziś w nocy, nie został, zgłoszone SKP nadal mają ten sam błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.