Skocz do zawartości

Tryb awaryjny


IVVO

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 90
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • michal_k

    15

  • wrc69

    11

  • Paprock

    10

  • cezary

    8

Top Posters In This Topic

Po pierwsze primo, za ponad trzydniowe opóźnienie żadnych sankcji nie było w poprzedniej wersji cepiku.

Po drugie primo, żadnych sankcji za opóźnienie nie przewiduje obecna wersja cepiku.

Po trzecie primo, nikt nie podcina gałęzi, na której siedzi: inwestycje, podmioty, podatki, vaty, z których się urodził i żyje cepik.

Po czwarte primo, są trzy dni na realizację zadań, od dnia w którym taki obowiązek powstał, czyli od dnia, od momentu, od chwili połączenia z cepikiem: artykuł 80bc ustawy PoRD, czyli w trybie awaryjnym SKP mogą pracować non-stop, a jak uzyskają dostęp, to zaległości wprowadzą w mig do cepiku.

Po piąte primo - była jakaś stacja która nigdy nie wysłała Cepików i działała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po milionpięćsetstodziewięćset - wszystko w ostateczności zależy od nadzoru, u nas pozwalają pracować tylko trzy dni...

- chwalić nadzór za wskazania.

U mnie brak takich wytycznych, a co najwyżej 'zgodnie z przepisami' padnie. I co, mam se kartkę wywiesić z napisem AWARIA? Kombinuję i na swoje interpretuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po co ja się siliłem i prężyłem jak u nas mogą robić bez połączenia. Jak rozmawiałem wcześniej to niektórzy: "a tam i tak nie wejdzie" i jak zawsze wygrali :razz:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o podłączonych / niepodłączonych. Idzie mi o centralny ogólnokrajowy system, który zanim się wdrożył już się wyłożył!

Ile stacji, ile wydziałów komunikacji po pięciu dniach klęski pracuje w trybie normalnym, w warunkach normalnych?

Ilu dostawców aplikacji do przeprowadzania badań własną robotę, sprawdzoną przecież, przetestowaną przecież, dzisiaj dostosowuje i poprawia jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłanie badań miało się zakończyć do końca tygodnia tydzień minoł, przepraszamy jutro będzię możliwość wysyłania badań do cepik 2.0 i zaczynamy drugi tydzień pożyjemy zobaczymy może jutro się uda miejmy nadzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę być brutalny, ale wprowadzenie Cepik 2 oprócz potężnego bajzlu nie wprowadziło nic dobrego. Tak jak wspomniał Psuj - i tak zdecyduje samorząd - wychodzi na to, jak zwykle zresztą, że ci na wiejskiej są tylko od zamieszania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pracuję na programie SKP PRO, dzisiaj wprowadzili funkcję wysyłania badań przeprowadzonych w trybie awaryjnym do CEPIKu. Działa to jak działa, może nie za pierwszym razem ale jakoś się da wysłać badania. Problem pojawia się z badaniami w których jest nowa usterka odnośnie złych mas i nacisków. Badania z takimi usterkami nie chcą się wysłać. Ma ktoś jakąś rade na takie badania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witam.

 

Miałem dość ciekawą sytuację podczas wysyłania badań wykonanych w trybie awaryjnym. A mianowicie chodzi mi o badania z nową usterką które nie chciały się zapisać w CEPIKU. Miałem takich badań 4. Co jakiś czas próbowałem je wysłać i zdarzyła się taka sytuacja że podczas niepowodzenia 2 badania mi się wymieszały. 1 badanie pozostało bez zmian, natomiast w drugim został dobry numer rejestracyjny a reszta danych skopiowała się z tego pierwszego badania. Co ciekawe to pierwsze badanie było negatywne, natomiast drugie pozytywne. Oczywiście zrobiłem korektę tego drugiego badania, powpisywałem wszystkie poprawne dane i aktualnie wszystkie badania mam zapisane w CEPIKU. W historii programu wszystko jest cacy, natomiast wyszukując pojazdy w CEPIKU, obydwa badania zostały przypisane do tego 1 pojazdu... Czyli według CEPIKu ma on badanie pozytywne (a nie powinien).

 

Miał ktoś podobną sytuację ? Co w takiej sytuacji zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuje na programie SKP PRO. Wchodząc w funkcje "TRANSMISJA" miałem 4 badania, wszystkie miały tą usterkę z błędami w dowodzie. Wybrałem funkcję "WYŚLIJ WSZYSTKIE". Następnie każde badanie po kolei było wysyłane, każde zakończyło się niepowodzeniem. Na koniec badanie 4 (RENAULT wynik pozytywny) wymieszało się z 1 (VOLKSWAGEN wynik negatywny). Poprawny został tylko numer rejestracyjny pojazdu. Numer VIN, daty rejestracji, przebieg, marka itd... skopiowało się z badania pierwszego (Numer rejestracyjny RENAULT reszta danych VOLKSWAGENA wynik pozytywny). Z Historii raportów wyciągnąłem poprawne dane i zrobiłem korektę badania 4. Zaniechałem kolejnych prób wysyłania badań do czasu aż CEPIK zaczął je przyjmować. Po wysłaniu do CEPIKa badania czwartego (tym razem wysyłałem już pojedynczo, bez funkcji wyślij wszystkie) badanie zostało zapisane do CEPIKu ale ponownie zmieniły się dane pojazdu, poprawny został tylko numer rejestracyjny. Zrobiłem ponowną korektę i wszystko się ładnie zapisało. U mnie w Historii badań wszystko wyświetla tak jak powinno. Natomiast wyszukując RENAULT w CEPIKu wychodzi an to że nie ma badania, natomiast VOLKSWAGEN ma pozytywne badanie z datami badania RENAULT :).

Trochę to pomieszane ale inaczej nie potrafię tego wytłumaczyć :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.