yogi1984 Napisano 6 Marzec 2019 Share Napisano 6 Marzec 2019 2 minuty temu, blakop napisał: To są zapewne te WK, które pozwalają prowadzić stacje bez odbioru TDT Akurat nie trafiłeś pod względem kontroli stacji są bardzo rygorystyczne...nie raz pracownik wydziału zaskoczył wiedza inspektora TDT-u co to niby najmądrzejszego udaje podczas kontroli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 6 Marzec 2019 Share Napisano 6 Marzec 2019 No to nie wierzę że w takim WK zmiany konstrukcyjne robi się bez wymiany DR. To może przy rejestracji też nowego właściciela do adnotacji wpisują? Bo po co DR wymieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 6 Marzec 2019 Share Napisano 6 Marzec 2019 2 godziny temu, blakop napisał: No to nie wierzę .. Są wierzący i nie wierzący. Ci drudzy zawsze mogą się nawrócić. I podobno im człowiek starszy tym bardziej wiary potrzebuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 6 Marzec 2019 Share Napisano 6 Marzec 2019 Cóż. Są stacje, gdzie badania robi się bez aut, to i są WK, gdzie zmiany robi się bez wymiany zapewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dar-jusz Napisano 15 Lipiec 2020 Share Napisano 15 Lipiec 2020 (edytowane) Witam. Odkopię temat żeby nowego nie zakładać. Przypadek T4 na poraz pierwszym badaniu. W niemieckim DR S1-2 w rzeczywistości 3 miejsca siedzące. Wszystko oryginał mocowania pasy nawet wzór tapicerki I teraz tak. U nas w WK jeśli jest różnica w pierwszym rzędzie foteli to spisujemy z natury odpowiedni zapis w zaświadczeniu i po temacie. Problem w tym że auto będzie rejestrowane gdzieś tam indziej i teraz pytanie. Jak do tego podejść żeby potem nie było jeżdżenia przez pół polski na jakieś poprawki. Czy w ogóle wasze WK przyjmują takie rozwiązania czy tylko ZK czy tam oczywiste omyłki ? Edytowane 15 Lipiec 2020 przez Dar-jusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 15 Lipiec 2020 Share Napisano 15 Lipiec 2020 No oki, ZK byś zrobił. A gdzie Cytat wymagania techniczne dotyczące wytrzymałości siedzeń i ich mocowania, kotwiczenia pasów bezpieczeństwa, potwierdzone badaniami na zgodność z wymaganiami Regulaminów nr 14,17 EKG ONZ,wykonanymi przez jednostkę uprawnioną ? Co wynika z § 9b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dar-jusz Napisano 15 Lipiec 2020 Share Napisano 15 Lipiec 2020 Czyli co demontaż fotela pozostaje? Czy jest inne wyjście ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 15 Lipiec 2020 Share Napisano 15 Lipiec 2020 2 godziny temu, Dar-jusz napisał: W niemieckim DR S1-2 Wklej skan niemieckiego DR. Zapewne będą uwagi z zakresem miejsc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 15 Lipiec 2020 Share Napisano 15 Lipiec 2020 Tak jak Michał napisał zapewne w uwagach masz zapis, że pozycja S1: 2-3. Co oznacza, że pojazd może mieć od 2 do 3 miejsc siedzących i tak to opisujesz na zaświadczeniu bez ZK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dar-jusz Napisano 15 Lipiec 2020 Share Napisano 15 Lipiec 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 15 Lipiec 2020 Share Napisano 15 Lipiec 2020 Jak dla mnie to tu piszę że S1 od 1 do 3. Każda następna adnotacja od poprzedniej jest oddzielona * Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 15 Lipiec 2020 Share Napisano 15 Lipiec 2020 No i ZDR jest wzmianka o tym " ZU S.1: WW.1 OD . 3 " Opisać w uwagach i git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 15 Lipiec 2020 Share Napisano 15 Lipiec 2020 Godzinę temu, leski66 napisał: Opisać w uwagach i git No tak niekoniecznie, @michal_k zna moją, podobną sprawę ( pojazd z Holandii), nie ma opisów w ZDR, i tam żadne uwagi w zaświadczeniu nie pomogły, gorzej WK wystąpił do producenta z zapytaniem i producent odpowiedział, fabrycznie pojazd był wyposażony w 2 miejsca, o trzech można zapomnieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 15 Lipiec 2020 Share Napisano 15 Lipiec 2020 27 minut temu, cezary napisał: podobną sprawę ( pojazd z Holandii), nie ma opisów w ZDR To zupełnie niepodobna sprawa, bo w holenderskim DR nie było zakresu od-do. Tutaj liczba miejsc mieści się w zakresie z uwag, więc nie widzę żadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dar-jusz Napisano 15 Lipiec 2020 Share Napisano 15 Lipiec 2020 A ja dzisiaj dzwoniłem do WK w Brzegu bo tam T4 będzie rejestrowany i otrzymałem info iz tylko ZK. Że przerabiali już takie przypadki nie raz nie dwa i u nich to inaczej nie przejdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 15 Lipiec 2020 Share Napisano 15 Lipiec 2020 Czyli fotel należy zdemontować, tak? A co z punktami jego kotwiczenia? Przypominam, że to one de facto decydują o liczbie miejsc. No bo jak w Brzegu twierdzą, że wielokrotnie robili z kolei dokładanie miejsc poproś ich proszę o wzór zaświadczenia o którym mowa paragrafie 9, bo nikt jeszcze w kraju tego na oczy nie widział, a oni mają tego na pęczki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 15 Lipiec 2020 Share Napisano 15 Lipiec 2020 1 godzinę temu, michal_k napisał: To zupełnie niepodobna sprawa, bo w holenderskim DR nie było zakresu od-do Aha, to sorki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dar-jusz Napisano 16 Lipiec 2020 Share Napisano 16 Lipiec 2020 (edytowane) 16 godzin temu, blakop napisał: Czyli fotel należy zdemontować, tak? A co z punktami jego kotwiczenia? Przypominam, że to one de facto decydują o liczbie miejsc. Nie finał będzie taki że pojazd prawdopodobnie zostanie zarejestrowany u nas w Zielonej Górze a za jakiś czas w Brzegu... A jako ciekawostkę dodam że w naszym WK adnotacje z Niemieckiego DR nie są w ogóle brane pod uwagę, czy to dotyczy miejsc czy to dotyczy haka itp. Tłumaczenie jest takie że te adnotacje mówią o tym że dany TYP pojazdu jest przystosowany/może to i tamto, a nie TEN konkretny egzemplarz. Wpisywać natomiast możemy ilość miejsc z natury. Jeśli pojazd ma tylko jeden rząd foteli. Na jakiej podstawie pojęcie nie mam Edytowane 16 Lipiec 2020 przez Dar-jusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 16 Lipiec 2020 Share Napisano 16 Lipiec 2020 (edytowane) 5 minut temu, Dar-jusz napisał: w naszym WK adnotacje z Niemieckiego DR nie są w ogóle brane pod uwagę, czy to dotyczy miejsc czy to dotyczy haka itp. No super. Czyli np. adnotacja o złomowaniu pojazdu również nie ma znaczenia. Podaj, który to WK, bo chętni na rejestrację czekają Edytowane 16 Lipiec 2020 przez michal_k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galaxy_13 Napisano 10 Sierpień 2021 Share Napisano 10 Sierpień 2021 Na badanie techniczne klient ma podstawić pojazd w którym jest taka sama liczba miejsc siedzących jak w DR czy PC. Oczywiście czasem występują ewidentne pomyłki (np przez WK) i można to prostować UD ale w granicach rozsądku. Pamiętajcie, że w dziale I załącznika nr 1 na końcu w uwagach jest wpis: Wykaz czynności oraz metody i kryteria oceny stanu technicznego pojazdów nie wyczerpują wszystkich możliwych przypadków niesprawności. I macie taki wybór: Inna usterka pojazdu i tam możecie wybrać UD / UI / USZ i opisać to w uwagach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.