S.K.P-POZNAŃ Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 ...Ten błąd również jest zagadką dla diagnosty, ponieważ jeśli on może to edytować i wprowadzić dane wstecz, to oznacza, że nieuczciwi handlarze mają łatwą przepustkę do kombinowania z historią pojazdu, czyli bazą danych, która miała być gwarantem znajomości przeszłości auta. Wystarczy znajomy diagnosta, który po kilku kliknięciach wprowadzi takie dane, jakie nam odpowiadają, a samochód z rozbitego wraku, zespawanego z czterech kradzionych aut, stanie się prawdziwą okazją w dobrej cenie..... https://moto.wp.pl/bledy-diagnosty-moga-miec-powazne-nastepstwa-operator-centralnej-ewidencji-pojazdow-nie-wie-jak-je-naprawic-6190192653575809a?utm_content=buffer1f6d3&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer No comments "....Zarówno operatorowi systemu, jak i projektantom, którzy go stworzyli, sugerujemy, że najprostszym rozwiązaniem, które zapobiegnie takiej sytuacji, mogłoby być wprowadzenie do historii pojazdu także historię edycji wpisó, które zatwierdzałby np. starosta. Jednak będzie to działać tylko pod warunkiem, że organ ten będzie się przykładał do kontroli SKP, ponieważ w raporcie Najwyższej Izby Kontroli z 4 kwietnia 2017 roku wynika, że nadzór ten jest niedostateczny...". Czy statystyki maja znaczenie Decyzja ( )zapadła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.