maro765 Napisano 30 Listopad 2017 Share Napisano 30 Listopad 2017 Czy ktoś robił już jak w temacie? Jaki rodzaj badania wybrać , jakie opłaty pobrać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Listopad 2017 Share Napisano 30 Listopad 2017 Taki jakiemu podpada pojazd zabytkowy. Opłaty za to badanie stosuje się raczej umowne i ja nie schodzę poniżej trzech stów brutto za łatwy przypadek, powiedzmy osobowy. Robię wszystko jak do tej pory i w głębokim... tym... no... mam ten cały cepik. Z resztą i vice versa z jego strony - zaiste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hudas Napisano 30 Listopad 2017 Share Napisano 30 Listopad 2017 Przeca tutaj nic się nie zmieniło . Robisz tak jak kiedyś. PORD © Art.81.2 A co do ceny. Pozycji nie ma w Rozporządzeniu MI. U nas w powiecie jest ustalona przez stacje na 300 pln z Vatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 1 Grudzień 2017 Share Napisano 1 Grudzień 2017 w patronacie jest cennik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 1 Grudzień 2017 Share Napisano 1 Grudzień 2017 - O takiej samej mocy prawnej jak mój z klientem uzgodniony na gębę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy05 Napisano 6 Kwiecień 2018 Share Napisano 6 Kwiecień 2018 pobieramy Cepik czy w trybie awaryjnym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 6 Kwiecień 2018 Share Napisano 6 Kwiecień 2018 A jest to badanie techniczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 6 Kwiecień 2018 Share Napisano 6 Kwiecień 2018 Teraz już tak. Kiedyś nim nie było. Teraz badanie zgodności jest jednym z trzech rodzajów badań na SKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 6 Kwiecień 2018 Share Napisano 6 Kwiecień 2018 Teraz już tak. Kiedyś nim nie było. Historia,że ja nie pamiętam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 9 Kwiecień 2018 Share Napisano 9 Kwiecień 2018 blakop, ja chcę koledze pomóc ale w inny sposób. Niech odpowie sobie na pytanie, które mu zadałem, sięgnie do przepisów obowiązujących od 13 listopada 2017 r i sprawdzi od jakich czynności pobierana jest OE. Dzięki temu, jeśli kiedykolwiek go ktoś zapyta dlaczego tak zrobił, będzie wiedział i nawet znajdzie podstawę prawną. Rozumiem problem interpretacyjny dotyczący badania haka, bo na dzień dzisiejszy są to inne czynności, a PORD mówi o BT. Niemniej jednak powyższy przypadek jest raczej bezsporny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 19 Kwiecień 2018 Share Napisano 19 Kwiecień 2018 Od razu zabytek - masz już wszystko pozostałe - konserwator, wniosek itd - przy zabytku ważna jest własność pojazdu a pozostałe dokumenty pomagają w badaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Kwiecień 2018 Share Napisano 19 Kwiecień 2018 Kolego @wewe, zapoznaj się z tym dziennikiem. Z przepisami, które mówią o badaniu pojazdu już zabytkowego, czyli ten pojazd musi posiadać jakieś papiery, jakieś dokument potwierdzające jego zabytkowy stan. Tu nie ma nic o DiP-ie! No a dalej, to wedle tego rozporządzenia się leci: DZIENNIK USTAW RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Warszawa, dnia 12 marca 2013 r. Poz. 337 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 27 lutego 2013 r. w sprawie badań co do zgodności z warunkami technicznymi pojazdów zabytkowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.