yatsek Napisano 3 Sierpień 2018 Share Napisano 3 Sierpień 2018 Zdaje się ze chodzi o stan licznika już na karcie kiedy wpisujemy go do rejestru badań. Dlatego piszę, że mi się wtedy wyświetla, tylko jeżeli był u mnie rok wcześniej i dodatkowo ile przejechał od tego czasu. Z cepiku stan licznika jest zawsze widoczny niezależnie czy był pojazd u mnie czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 3 Sierpień 2018 Share Napisano 3 Sierpień 2018 To na co mi to wtedy? Odjąć "pi razy drzwi" chyba nie problem ? A jak problem zawsze można użyć kalkulatora z pulpitu albo małego urzadzenia, wszechstronnego zastosowania, codziennego użytku, zwanego "komórką" . Nie robimy się czasem leniwi ? Nastepnym etapem może głosowe wybieranie usterek w programie, a pózniej bezprzewodowe połączenie synapsów mózgu z programem do obsługi SKP ? Aż tak leniwy nie jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 29 Październik 2018 Share Napisano 29 Październik 2018 Odświeżając temat przydałyby się kategorie homologacyjne przy rodzajach pojazdów i kopiowania z poprzedniego badani adnotacji, HAK i GAZ, które po drodze giną. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 18 Grudzień 2018 Share Napisano 18 Grudzień 2018 Czy jest możliwość dodania rubryki "termin płatności" do programu przy eksporcie płatności do formatu *csv. Teraz jest tak że jest data wystawienia dokumentu, jest numer dokumentu, są wszystkie kwoty i dane kontrahenta ale brakuje terminu kiedy f-ra powinna być zapłacona i robiąc zestawienie dla księgowej trzeba to dopisywać "z ręki" eksportując tego csv'a do excela. Chyba że jest coś do poprzestawiania w ustawieniach to proszę o nakierowanie a w ogóle szkoda że nie ma możliwości eksportu do formatu excela od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 3 Styczeń 2019 Share Napisano 3 Styczeń 2019 No dziękuję pojawiło się to o co prosiłem. Dziękuję zespołowi Norcomu za zadziałanie w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 9 Sierpień 2019 Share Napisano 9 Sierpień 2019 Dalsza propozycja a może trwają już nad tym prace: Chodzi o informację o zatrzymaniu elektronicznym dowodu rejestracyjnego z Cepiku konkurencyjne programy ponoć już mają taką funkcjonalność więc może i "nasz" program mógłby mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 9 Sierpień 2019 Share Napisano 9 Sierpień 2019 (edytowane) Do mnie wydzwaniają z innych SKP - że ponoć Norcom od poniedziałku ma wgląd w zatrzymane ? Taki hit sezonu ogórkowego Edytowane 9 Sierpień 2019 przez IVVO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.kajak Napisano 26 Sierpień 2019 Share Napisano 26 Sierpień 2019 Po ostatniej aktualizacji w fakturach jest nienaturalnie duża czcionka.Zasłania wszystko. Jak to naprawić?? Ktoś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 26 Sierpień 2019 Share Napisano 26 Sierpień 2019 Do tego jedno okno przesłania drugie i jest problem z wpisaniem kontrahenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 26 Sierpień 2019 Share Napisano 26 Sierpień 2019 Na wersji 11.2.9.8031. z 19-08-2019 r. nic takiego nie spotkałem. Wszystko hula poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 26 Sierpień 2019 Share Napisano 26 Sierpień 2019 Mam właśnie tą wersje i jest problem. Jakiego masz windowsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 26 Sierpień 2019 Share Napisano 26 Sierpień 2019 Ta wersja chodzi na Windows 10. Z resztą sam Windows też jest po uaktualnieniach. Jutro rano sprawdzę jeszcze wersję i system na innej stacji, na której podobnie kłopotów nie było żadnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 26 Sierpień 2019 Share Napisano 26 Sierpień 2019 3 godziny temu, Paprock napisał: nic takiego nie spotkałem Być może powodem tego jest to, że faktur nie wystawiałeś? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iamthelaw Napisano 26 Sierpień 2019 Share Napisano 26 Sierpień 2019 U mnie win 10 na bieżąco aktualizowany i wersja 11.2.9.8031 i żadne problemy nie występują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Sierpień 2019 Share Napisano 27 Sierpień 2019 12 godzin temu, Paprock napisał: Jutro rano sprawdzę jeszcze wersję i system na innej stacji, na której podobnie kłopotów nie było żadnych. - OK. Sprawdzone. Windows 7, wersja SQL 11.2.9.8031 - żadnych problemów, żadnych uwag. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 27 Sierpień 2019 Share Napisano 27 Sierpień 2019 (edytowane) Jam mam win 7 i problem jest. Może panowie z Norcomu coś doradzą? Dlaczego na niektórych komputerach jest problem z fakturami? Wygląda to tak. Dlaczego zwrot "lub Nazwę;" przysłania żółte pole i sprawia, że jest ono nieaktywne? Edytowane 27 Sierpień 2019 przez danielg539 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 27 Sierpień 2019 Share Napisano 27 Sierpień 2019 Daniel a spróbuj zwiększyć rozdzielczość ekranu jak możesz i zrestartuj Stację może pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.kajak Napisano 27 Sierpień 2019 Share Napisano 27 Sierpień 2019 Mam identyczny problem co danielg539. Windows 7 Mam identyczny problem co danielg539. Windows 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 27 Sierpień 2019 Share Napisano 27 Sierpień 2019 Restart programu i zmiana rozdzielczości nie pomagają. To nie problem z rozdzielczością bo tylko module faktur jest taka duża czcionka a w pozostałych oknach programu jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 27 Sierpień 2019 Share Napisano 27 Sierpień 2019 A dzwoniłeś do serwisu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 27 Sierpień 2019 Share Napisano 27 Sierpień 2019 Nie. Fakturę można wypisać, tylko nie widać co się pisze w żółtym polu. Myślę, że następna aktualizacja programu usunie tą usterkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pirat Napisano 28 Sierpień 2019 Share Napisano 28 Sierpień 2019 (edytowane) W programie Stacja trzeba wejść w Administracja- Stałe systemu- Użytkownik diagnosta- Okna i odhaczyć przy SKALOWANIE okien programu względem rozdzielczości ekranu. Edytowane 28 Sierpień 2019 przez pirat 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 29 Sierpień 2019 Share Napisano 29 Sierpień 2019 Zadziałało :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pirat Napisano 31 Sierpień 2019 Share Napisano 31 Sierpień 2019 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pirat Napisano 25 Wrzesień 2019 Share Napisano 25 Wrzesień 2019 Po ostatniej aktualizacji przycisk OK lub ANULUJ widoczne są dopiero po przewinięciu paska. Tak jakby okno nie było skalowane w pionie. Czy też macie taki problem? Mam ustawioną rozdzielczość ekranu 1360 x 768, ale nawet jak zmieniam na mniejszą to nic nie dale. Także wyłączanie skalowania okien nic nie pomaga, wyglądają tak samo. Okno płatności oraz okno badania jest niewygodne w obsłudze bo przyciski są schowane poza obszarem ekranu i trzeba je przewijać. Może macie jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi