sebaqgti Napisano 8 Grudzień 2017 Share Napisano 8 Grudzień 2017 Witam szanownych diagnostów Jak w temacie mamy problem z certyfikatem do karty, konkretnie chodzi o to że dostaliśmy certyfikat do drugiej karty, a kierownik okazał się nadgorliwy i wgrał ten certyfikat do działającej(starej karty, która miała swój certyfikat wgrany i wszystko było ok). Obecnie nie mamy w ogóle połączenia z cepik( za każdym razem pojawia się bład- brak certyfikatu na karcie). Problem został zgłoszony do cepiku jednak dzisiaj już pracujemy 4 w trybie awaryjnym(starostwo zezwoliło pracować do końca tygodnia, a mamy piątek). Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany do poniedziałku to co należy zamknąć stację? Jakie konsekwencje mogą grozić diagnoście jeżeli dalej byśmy pracowali? Ma ktoś jakieś pomysły jak to przyspieszyć? Po wgraniu tego drugiego certyfikatu na starą kartę certyfikat przepadł, wyrobienie nowego to czas około miesiąca, w cepiku nie są w stanie powiedzieć kiedy problem zostanie rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 8 Grudzień 2017 Share Napisano 8 Grudzień 2017 Dzwońcie na: Service Desk CEPiK Portal: Telefon: (42) 253 54 54 Połączą się zdalnie i ogarną certyfikaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 8 Grudzień 2017 Share Napisano 8 Grudzień 2017 Zapytaj starosty czy urząd by wyłączył!? Ja bym jechał dalej w trybie awaryjnym i uzdrawiał sytuację. Wiem, wiem. Łatwo się klika w nie swojej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaqgti Napisano 8 Grudzień 2017 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2017 Dzwońcie na:Service Desk CEPiK Portal: Telefon: (42) 253 54 54 Połączą się zdalnie i ogarną certyfikaty. było zgłaszane, łaczyli się przez team viwiera, ale problem jest nie u nas, a u nich w systemie [ Dodano: 08-12-2017, 08:02 ] Zapytaj starosty czy urząd by wyłączył!?Ja bym jechał dalej w trybie awaryjnym i uzdrawiał sytuację. Wiem, wiem. Łatwo się klika w nie swojej sprawie. no właśnie w tym problem, że oni w zeszłym tygodni mieli przez 2 dni WK nieczynny z powodu problemów z cepik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 8 Grudzień 2017 Share Napisano 8 Grudzień 2017 Swoje powiedziałem. Nie stało się nic od 13 listopada do dzisiaj, to i dalej nic się nie wydarzy. Pracować w trybie awaryjnym, wystawiać zaświadczenia z odpowiednią adnotacją i uzdrawiać sytuację. Też mam kilka wiszących badań i co mam powiedzieć. A może spytać, która stacja bez problemów działa? Wiszą mi 4 badania, to może i 400 zalegać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaqgti Napisano 8 Grudzień 2017 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2017 jak by pod tym względem patrzeć to faktycznie masz rację, nam przed powstaniem problemu wisiało jakieś 40 badań, wszystkie dodatkowe i kilka prerejestracji z drugiej strony problem jest u nich a nie u nas, jednak od nas problem wyszedł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej65 Napisano 8 Grudzień 2017 Share Napisano 8 Grudzień 2017 Jak rozumiem macie dwie karty, starą do niedawna działającą i nowa bez certyfikatu. Na starą wgraliście nowy certyfikat od nowej karty i wam nie działa to normalne ale dlaczego nie wgracie tego nowego certyfikatu do nowej karty i jej nie podłączycie? Przecież certyfikat dostaliście na maila i chyba go nie wykasowaliście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaqgti Napisano 8 Grudzień 2017 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2017 w tym problem, że drugiej karty jeszcze nie mamy, a z informacji uzyskanych w cepik w momencie kiedy certyfikat na drugą kartę został wgrany na pierwszą działającą kartę przepadł i musimy wnioskować o nowy [ Komentarz dodany przez: Jacdiag: 08-12-2017, 09:17 ] zapoznaj się http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=222726#222726 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej65 Napisano 8 Grudzień 2017 Share Napisano 8 Grudzień 2017 Nie rozumiem, jeżeli nic się nie zmieniło to żeby uzyskać certyfikat SSL musiałeś wygenerować z karty plik p10 i go wysłać mailem. Żeby to zrobić musiałeś mieć kartę. Chyba że coś mi umknęło i teraz certyfikację robi sie w inny sposób. Jak można wystąpić o certyfikat nie mając karty??? SKP składa wniosek zgodnie z poniższą procedurą. Do wniosku SKP musi wygenerować zgłoszenie certyfikacyjne (plik csr w formacie pkcs#10) i wysłać takie zgłoszenie na adres e-mail cc.cepik@mc.gov.pl wskazując dane podmiotu, którego to zgłoszenie dotyczy – kod stacji lub nazwa stacji. E-mail musi być wysłany z adresu, który SKP wskazała we wniosku certyfikacyjnym. cytat ze strony cepiku dlatego dużymi literami [ Komentarz dodany przez: Jacdiag: 08-12-2017, 16:57 ] - Już małymi program OpenOfice ma opcje "format" i tam "zmień wielkość liter" i wystarczy kilka kliknięć i tekst zmieniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kryczynski A Napisano 8 Grudzień 2017 Share Napisano 8 Grudzień 2017 Tryb awaryjny to zgodnie z ustawą i rozporządzeniem trzy dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLEK Napisano 11 Grudzień 2017 Share Napisano 11 Grudzień 2017 W krytycznym dla Ciebie momencie pozostaje tryb awaryjny,i szybkie przywrócenie łączności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.