Skocz do zawartości

Niezgodność numeru butli LPG z protokołem TDT


DURP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie jest taka sytuacja:

Na SKP przyjeżdża klient samochodem wyposażonym w instalację LPG w celu wykonania OBT.

Więc po zmianach z 13 listopada proszę klienta o okazanie DR oraz protokołu TDT z badania butli po czym pobieram opłatę i otwieram badanie w cepik.

Jednak podczas identyfikacji pojazdu okazuje się że numer fabryczny butli nie zgadza się z tym wpisanym w protokół TDT'u.

Co w takiej sytuacji?

- wynik badania negatywny bo: 10.5.a) Brak dokumentu wydanego przez Transportowy Dozór Techniczny i tabliczki znamionowej na zbiornik lub butlę, potwierdzających jego sprawność. UI?

- awaryjne przerwanie badania?

- czy może numer butli powinienem sprawdzić zanim otworzę badanie w cep?

 

Proszę o wyrozumiałość gdyż jestem początkującym diagnostą oraz jest to mój pierwszy post na forum (i podejrzewam że nie ostatni :-D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wynik badania negatywny

klient ma mieć właściwą decyzje dozorową, a w tym przypadku decyzja jest nie od tego zbiornika skoro nr sie nie zgadza. UI wynik Badania N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy może numer butli powinienem sprawdzić zanim otworzę badanie w cep?

Ja zgodnie z ustawą sprawdzam przed przystąpieniem do badania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc po zmianach z 13 listopada proszę klienta o okazanie DR oraz protokołu TDT z badania butli po czym pobieram opłatę i otwieram badanie w cepik.

Tak z ciekawości, a jakbyś postąpił przed 13.11 :x ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się kilka godzin wcześniej nad tyn samym, ale data 13 listopada odnosi się do

 

...po czym pobieram opłatę i otwieram badanie w cepik.

 

Tak to sobie wytłumaczyłem. Zaznaczam, iż już w trakcie pisania podobnego pytania jak ty. :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach