BarAnt Napisano 31 Styczeń 2018 Share Napisano 31 Styczeń 2018 Witam. Na badanie techniczne przyjechał sprowadzony pojazd marki Mercedes Sprinter. Dane z TZ: pojazd - 3200 kg zespół - 5200 kg Natomiast z dowodzie austriackim F1,F2: 3500 kg, a O1:1700 kg. Jak podejść do tematu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 31 Styczeń 2018 Share Napisano 31 Styczeń 2018 Mi świtają opcje dwie: 1. zostawić tak jak jest, czyli po austriacku 2. bawić się w ustalanie danych za pomocą rzeczoznawcy Obrałbym pierwszą. Za leniwy jestem na drugą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 31 Styczeń 2018 Share Napisano 31 Styczeń 2018 Albo g) Dane zawarte na tabliczce znamionowej są niezgodne ze stanem faktycznym.-UI Albo e) Oczywiste omyłki, niezgodności w dowodzie rejestracyjnym związane z danymi technicznymi pojazdu.-UD Albo Konsultacja ze swoim WK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 31 Styczeń 2018 Share Napisano 31 Styczeń 2018 No! I to, co w trzecim poście może skończyć się jak w drugim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarAnt Napisano 31 Styczeń 2018 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2018 Klient ma jutro skontaktować się z serwisem i być może tabliczka zła, Bo jak by było na TZ 3500 kg to wtedy wszystko by się zgadzało, a wydziałem nie skonsultuję bo auto na sprzedaż i nie wiadomo gdzie będzie rejestrowane. [ Dodano: 31-01-2018, 19:48 ] Myślałem o tych oczywistych omyłkach, bo co do niezgodności danych z tabliczki to okaże się w serwisie, czy są zgodne, czy niezgodne ze stanem faktycznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztofk89 Napisano 31 Styczeń 2018 Share Napisano 31 Styczeń 2018 Jeśli zostawisz po austriacku to za rok diagnosta stwierdzi niezgodność danych w dowodzie z tabliczka. Serwis, ewentualnie wydział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 31 Styczeń 2018 Share Napisano 31 Styczeń 2018 Już tyle razy było, że ta wyliczanka nie musi się zgadzać i w kilku osobowych markach się nie zgadza i wszystko jest OK. Mam pod opieką bankowozy Sprintery, gdzie na tabliczce Made in Mercedes jest podany zespół, a po zabudowie bankowozowej w dowodzie pusto jeżeli chodzi o przyczepy. W Austrii też musiało coś być na rzeczy, że tyle podano i ja bym w tej kwestii na opinii serwisu nie polegał, bo wiem co powiedzą. Pomysł z podmianą tabliczki też nie za bardzo. Za to bardzo mnie ciekawi, czy w tej podmienionej będzie widać 'pod światło' ukryte znaki potwierdzające jej oryginalność. Ciekawe co wtedy ktoś inny stwierdzi jak się okaże, że tabliczka jest lewa. -------------------------------------------------------------------------------------- A może to wynikać z wewnętrznych przepisów podatkowo-drogowych obowiązujących w danym kraju. U nas też by kilku laweciarzom pasowało, żeby zespół pojazdów nie przekraczał trzech i pół tysiąca kilogramów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 1 Luty 2018 Share Napisano 1 Luty 2018 Jeśli zostawisz po austriacku to za rok diagnosta stwierdzi niezgodność danych w dowodzie z tabliczka.Da UD, wynik pozytywny, stempel w DR i dalej można korzystać z pojazdu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.