zenon 100 Napisano 9 Luty 2018 Share Napisano 9 Luty 2018 Witam, pierwsze badanie przed rejestrajcą - samochod osobowy golf VI hatchback" jak byk" W niemieckim briefie widnieje AC {kombi} Ja według Was należy wypełnić dip Pani w wydziale komunikacji domaga sie kombi, co nie jest zgodne ze stanem faktycznym co Wy na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Luty 2018 Share Napisano 9 Luty 2018 Ja według Was należy wypełnić dip Zgodnie z tym co widzisz podczas BT. Pani w wydziale komunikacji domaga sie kombi, Zatem klient ma problem z powodu niezgodności pomiędzy DR a stanem faktycznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 9 Luty 2018 Share Napisano 9 Luty 2018 Pani w wydziale komunikacji domaga sie kombi, co nie jest zgodne ze stanem faktycznym co Wy na to. Opisz i wykorzystaj tą usterkę "e) Oczywiste omyłki, niezgodności w dowodzie rejestracyjnym związane z danymi technicznymi pojazdu"-UD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 9 Luty 2018 Share Napisano 9 Luty 2018 A możesz podać więcej danych? Może masz informację o nr homologacji, wariancie i wersji w DR? Nieraz różnica pomiędzy AB i AC w autach jest bardzo płynna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 9 Luty 2018 Share Napisano 9 Luty 2018 Jeśli w ZDR są dane dotyczące homologacji to ma być kombi. Miałem kilka takich przypadków m. in. z BMW X3, które są homologowane w niektórych wersjach jako sedan. Po konsultacji z michał_k (bo to do niego szedł pierwszy taki egzemplarz) zostało po homo. Jako ciekawostkę dodam, że w przypadku BMW trzeba przepisywać model z ZDR słowo w słowo, bo one są dziwnie oznaczane np. X3 XDRIVE30D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenon 100 Napisano 9 Luty 2018 Autor Share Napisano 9 Luty 2018 niestety nie mam juz dokumentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Luty 2018 Share Napisano 9 Luty 2018 zenon 100, podaj 7 ostatnich znaków nr VIN może uda się ustalić typ nadwozia po kodzie produkcyjnym. Może być na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 9 Luty 2018 Share Napisano 9 Luty 2018 Jak najbardziej w VW Golfie może być rozbieżność w deklaracji nadwozia przez producenta z tego co pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenon 100 Napisano 9 Luty 2018 Autor Share Napisano 9 Luty 2018 KZBP064311 podaje ostatnie cyfry vin golfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Luty 2018 Share Napisano 9 Luty 2018 Kod typu SK13G2 ale rodzaju nadwozia nie podają. Może po tym kodzie w katalogu ITS-u coś da sie ustalić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Luty 2018 Share Napisano 9 Luty 2018 W niemieckim briefie widnieje AC {kombi} Na 99,9% tak był homologowany i tak powinno zostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 9 Luty 2018 Share Napisano 9 Luty 2018 No właśnie też tak pamiętam, że na przełomie dekady golfy zaczęły być dziwnie klasyfikowane przez VW i wszystko stało się w nich bardzo umowne. Chyba nawet lata temu pisaliśmy o tym na forum. A przecież jeszcze AF wchodzi w grę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenon 100 Napisano 10 Luty 2018 Autor Share Napisano 10 Luty 2018 czyli powiedzmy jak był homologowany na kombi to wpisujemy do dip-u kombi, chociaż widzimy hatchbacka. A co będzie jak za rok pojedzie na badanie techniczne w dowodzie kombi a diagnosta widzi hatchbacka /niezgodność ze stanem faktycznym/ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 10 Luty 2018 Share Napisano 10 Luty 2018 w dowodzie komb W dowodzie nie będzie widział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 10 Luty 2018 Share Napisano 10 Luty 2018 W dowodzie nie będzie widział Ale w CEPie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 10 Luty 2018 Share Napisano 10 Luty 2018 A ja bym zapodał do uwag definicja hatcbacka i już. Oni mają jakiś dziwny system klasyfikowania samochodów. Sedana ni razu nie spotkałem. Zawsze stało limousine, a jak wklepałem w DiP limuzynę to i tak źle było bo w WK nie przechodziło. Bliźniacza sytuacja jak przy Mercedesach. Zawsze dylemat czy wpisać markę Mercedes, czy producenta Daimler-Chryslera. No i co pan panie zrobisz jak nic nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 10 Luty 2018 Share Napisano 10 Luty 2018 No bo jak golf jest sedanem to w zależności od rocznika nie nazywa się już golf A jeszcze jak dodamy do tego zmianę nazw na rynek USA to mamy mały galimatias... Poza tym jeśli w DR jest pełna klasyfikacja, która po porównaniu z katalogiem ITS daje informacje, że to jednak AC, to z kim chcesz walczyć? Jeszcze nie słyszałem o przypadku, żeby ktoś z poziomu SKP/WK homologację podważył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 10 Luty 2018 Share Napisano 10 Luty 2018 Nie chodzi o walkę, lecz o ludzkie wyjaśnienie. Jak trafię na mur, to odpuszczę. Dla mnie ta niemiecka klasyfikacja tyle samo oznacza co z francuska fourgone przy vanach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 10 Luty 2018 Share Napisano 10 Luty 2018 To co chcesz wyjaśniać? Tak jest w homologacji i tyle. nie dziwię się, że WK obstaje, że taka klasyfikacja ma być zachowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 10 Luty 2018 Share Napisano 10 Luty 2018 Chyba prościej wykonać zmiany konstrukcyjne niż wyjaśniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 10 Luty 2018 Share Napisano 10 Luty 2018 Tak jest w homologacji i tyle z ostatniego półrocza mam bodajże 3 lub cztery homologowane mówiąc nieznanym językiem "look a like". Przy pierwszym dziwiłem się, przy następnych przywykłem nawet do "kolegi Łysego" dzwoniłem czy aby pomyłki nie ma ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 11 Luty 2018 Share Napisano 11 Luty 2018 - Ale... Ale ja staram się przerabiać wszystko na nasze, żeby uniknąć późniejszych konfliktów. Nie widziałem homo do tego Golfa, a coś mi się zdaje, zdaje znaczy strzelam, że po jednym i tym samym typie idzie kilka wersji nadwozia zakwalifikować. Więc nie ma co traktować homologacji jak święty obrazek, bo przy rejestracji nowych samochodów w Polsce wymagany jest dodatkowy dokument określający niektóre dane po ustawie. Wszystkie fourgony opisuję jako vany, wszystkie masy pojazdu w stanie gotowym do jazdy przerabiam ma własne masy, wszystkie Daimler-Chryslery na Mercedesy i tak dalej. Wcześniejszej wzmianki o modelu BMW też nie kapuję, w sensie dlaczego ma być toćka w toćkę jak w zagranicznym dowodzie. Już narobili furgonów, że jednym wczoraj mi się odbiło. Wiadomo, że chodzi o wpis vat, a zarazem o odliczenia nieprzysługujące dla tego podrodzaju. Ktoś wcześniej pewnie uznał, że nie ma co walczyć z homologacją lub z WK, a użytkownik vat odlicza i odlicza, a skarbówka czyha... Już narobili słowników, że samej Laguny nie ma, za to wszystkie są 1,8/16V... Przy takich operacjach trzeba się trochę natrudzić, powyjaśniać, poopisywać, a wiadomo, że to trwa. Niestety, dla niektórych diagnostyków najważniejsza jest ilość podstemplowanych dowodów, a nie tam jakieś kombi, furgon, vat, van... Chociaż ostatnimi czasy zalękli się jakby, bo im na ekran wywalili zegar z zapisem czasu. Takie jest moje zdanie i starałbym się przepchnąć sprawę. Od czasu kiedy potrafią w homo ograniczyć prędkość i moc, a nawet Quada przemianować na traktor, to ten dokument stracił swą wiarygodność. Nie tak dawno była mowa o jednym aucie i dwóch homologacjach nawet. Także każdy ma swój rozum i robi tak, aby było dobrze. I nie widzę sensu naciskać o konkretne usterki z zakresu. Poza tym, niemiecki ordnung, to już nie ten sam niemiecki ordnung. To tak, czy nie tak? Kto tak pisał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 11 Luty 2018 Share Napisano 11 Luty 2018 przy rejestracji nowych samochodów w Polsce wymagany jest dodatkowy dokument określający niektóre dane po ustawie I zdziwiłbyś się, bo w tym dokumencie również będzie kombi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 11 Luty 2018 Share Napisano 11 Luty 2018 Coraz mniej mnie rzeczy dziwi, chociaż wiele jeszcze pewnie zadziwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 11 Luty 2018 Share Napisano 11 Luty 2018 Po typie może i są różne. Ale jeszcze jest wariant i wersja. I tu już miejsca na różne opcje nie ma. A w przypadku tego co w CoC, a tego co w oświadczeniu to zawsze się zgadzało AA-sedan/kareta, AB-hatchback, AC-kombi, AF-wielozadaniowy, AD-kabriolet. Nie ma co tutaj teorii tworzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.