ar Napisano 6 Marzec 2018 Share Napisano 6 Marzec 2018 Flota nie wyraziła zgody na wykonanie badania przed terminem, a dane z cep już pobrano. W jaki sposób prawidłowo przerwać badanie? Po określeniu wyniku i terminu jako "iksy" patronat burzy się. Na razie badanie wisi w awaryjnym... Dziękuje z góry za odzew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 6 Marzec 2018 Share Napisano 6 Marzec 2018 Nie ma klawisza "przerwij badanie"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar Napisano 6 Marzec 2018 Autor Share Napisano 6 Marzec 2018 niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuks Napisano 6 Marzec 2018 Share Napisano 6 Marzec 2018 Po określeniu wyniku i terminu jako "iksy" patronat burzy się. Na razie badanie wisi w awaryjnym... Jeśli dobrze rozumiem twoją wypowiedź to zakończyłeś badanie z wynikiem i "iksami" a jedynie nie przesłałeś jej "efektów" do cep-a więc jak chcesz przerwać badanie które sam zakończyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 6 Marzec 2018 Share Napisano 6 Marzec 2018 Flota nie wyraziła zgody na wykonanie badania Tak przyszłościowo - u nas choćby klient darł jadaczkę, że się nie wiadomo jak spieszy, nie dotykamy niczego bez numeru autoryzacji. a dane z cep już pobrano. Bardziej istotne jest czy wystawiono fakturę. Najprościej - anulować bez wysyłania do cepa (zatwierdź w awaryjnym i anuluj), powód - klient flotowy nie wyraził zgody na przedterminowe badanie. Zapytać się księgowej co z wystawionym dokumentem płatności (można robić KW z kasy i wypełnić formularz ewidencji pomyłek na kasie fiskalnej, a może księgowość ma inny sposób) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek68 Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 Panowie proszę o wasze opinie.Klient w momencie wystawienia dokumentów płatności rezygnuje z badania ,powód pomylił stację .Program Norcom po anulacji kieruje badanie do poczekalni.Jak postąpić ? Jeżeli temat nie w tym miejscu z góry przepraszam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 Dajesz anuluj w patronacie i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 Jak nie poszło przez kasę fiskalną i jest to ostatnia pozycja w rejestrze badań i ostatnia faktura/rachunek, to spokojnie możesz usunąć, skasować ostatni wpis bez żadnego szwanku. A jak poszło przez fiskalizację i zostało coś nadpisane, to [ANULUJ] - podając powód i po temacie. Szczegóły finansowe z księgowością ustalić i nie ma sprawy. Wyrzuć z poczekalni! USUŃ! DELETE! ENTER! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 Uwielbiam takie porady: 22 minuty temu, jarek68 napisał: Program Norcom po anulacji kieruje badanie do poczekalni.Jak postąpić ? 11 minut temu, Rafi90 napisał: Dajesz anuluj w patronacie i tyle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 A " broszurka/informator " podpowiada tak : Cytat 6. Co zrobić gdy badanie zostanie przerwane? W przypadku, gdy diagnosta przerywa badanie techniczne (gdy np. właściciel pojazdu rezygnuje) zwraca dokumenty właścicielowi, a do CEP wprowadza dotychczas zebrane dane z przerwanego badania. Centralna Ewidencja Pojazdów Informator dla Stacji Kontroli Pojazdów.pdf Ja osobiście rozumiem , że to " abstrakcja " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike_van_mik Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 a w moim programie normalnie mogę anulować badanie. (DMS JBR) .A jak już pobrałem kasę od klienta i wystawiłem paragon/fakturę vat to pozniej do ksiegowego zeby zrobił korektę FV albo zwrot do paragonu i tyle :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek68 Napisano 30 Lipiec 2019 Share Napisano 30 Lipiec 2019 ? No tak broszurka nakazuje co innego-badanie tech. pkt.6.Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 13 Sierpień 2019 Share Napisano 13 Sierpień 2019 W dniu 30.07.2019 o 16:22, jarek68 napisał: Klient w momencie wystawienia dokumentów płatności rezygnuje z badania ,powód pomylił stację . Wygląda na to, że faktycznie pomylił stację z przedszkolem,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.