Skocz do zawartości

Potrzebne dane HUMMER H3 3.5


Rekomendowane odpowiedzi

Takie znalazłem dla rocznika 2005 - 2007:

Weights / Ciężary

Empty mass: 2132 kg / Masa pusta: 2132 kg

Max. loading capacity: 522 kg / Max. ładowność: 522 kg

Max. permissible mass: 2654 kg / Max. dopuszczalna masa: 2654 kg

Max. trailer mass braked: 2041 kg / Max. masa hamowana przyczepy: 2041 kg

 

Po resztę to chyba go rzeczoznawcy należałoby zadzwonić, albo do serwisu... No są sposoby. :x

Nie wspominając, że część parametrów na tabliczce powinna być!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tym F3 w autach z USA?

Na TB brak tego parametru, a my ustalamy masy przyczep? Przecież w przypadku aut z EU jak nie ma F3 to nie ma O1 i O2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta teoria o braku danych na temat zespołu pojazdów to czasami w małych autkach się sprawdza. Ostatnimi czasy do tego zbioru załapują się niektóre samochody elektryczne. Ale to wszystko i tak należy szczegółowo posprawdzać za pomocą przedstawiciela producenta lub danych w homo/instrukcji.

Co drugi Merc tych danych nie ma, a hak z tyłu jak się patrzy zamontowany. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Paprock OK.

Ale na OBT nie sprawdzamy TZ z homologacją/instrukcją tylko z DR.

Uczono mnie:

- że jak nie ma na TZ masy F3 to nie wolno montować haka

- jeżeli natomiast nie ma F3 na TZ, a jest w homo to klient niech jedzie do ASO wyjaśnić sprawę i zrobić porządek z TZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Porównuje się z dowodem, ale... ale jak coś nie gra to się faktyczne dane bada i ustala.

No tak czy nie tak?

Nie można przysolić [N] bez wnikania, bo istnieją takie autka, które zamiast rasowego haka mogą mieć zamontowany pseudo-hak Westfalii służący do integracji platformy rowerowej z nadwoziem. No różne mogą być przypadki. Jak porównywać, to porównywać. A jak drążyć i badać, no to drążyć i badać. No takie moje zdanie.

 

Ale OK, bo to nie hakowy dział. :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- że jak nie ma na TZ masy F3 to nie wolno montować haka
Brak F3 na TZ wcale nie oznacza, że pojazd nie może ciągnąć przyczep. Gdyby wartość F3 była taka sama jak F1, to owszem.
- jeżeli natomiast nie ma F3 na TZ, a jest w homo to klient niech jedzie do ASO wyjaśnić sprawę i zrobić porządek z TZ.
Dla pojazdu z rynku amerykańskiego nigdy nie będziesz miał F3 na TZ i w wielu przypadkach wizyta w ASO nic nie da.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Porównuje się z dowodem, ale... ale jak coś nie gra to się faktyczne dane bada i ustala.

 

A jak wszystkie pozostałe dane w DR są błędne to też to podczas BT wyjaśniasz i ustalasz? :D

 

Jak i czy w ogóle podczas OBT, przy braku F3 na TZ, ustalić czy F3 w dowodzie jest prawidłowe i czy zamontowany hak spełnia parametry?

Jak dla mnie nie jest to problem diagnosty, który ma coś dociekać tylko kierowcy, który ma przedstawić sprawne auto do przeglądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak i czy w ogóle podczas OBT, przy braku F3 na TZ, ustalić czy F3 w dowodzie jest prawidłowe i czy zamontowany hak spełnia parametry?
To napisz jak sprawdzasz prawidłowość mas przyczep np. w Renault? Czy w ogóle sprawdzasz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.