mr.kajak Napisano 9 Marzec 2018 Share Napisano 9 Marzec 2018 Jaki kod usterki wybrać przy zerwanych tulejach metalowo gómowych wahacza??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 9 Marzec 2018 Share Napisano 9 Marzec 2018 5.3.3.a) Niepewne mocowanie części do podwozia lub osi. [uI] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 9 Marzec 2018 Share Napisano 9 Marzec 2018 5.2.2.1. c) Nadmierny luz: na sworzniu zwrotnicy, na sworzniach wahaczy, w łożyskach kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 9 Marzec 2018 Share Napisano 9 Marzec 2018 lub ewentualnie: 5.3.4 a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 9 Marzec 2018 Share Napisano 9 Marzec 2018 A ja odpowiem tak- taki sam jak się wpisywało przed wejściem CEPiK 2. Tu akurat nic się nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.kajak Napisano 9 Marzec 2018 Autor Share Napisano 9 Marzec 2018 Przed wejściem cep 2 można bylo wpisac samemu usterkę. Tabela nie wyczerpuje wszystkich możliwosci, a teraz nie można, chyba nikt tego nie przewidział nawet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 9 Marzec 2018 Share Napisano 9 Marzec 2018 Przed wejściem cep 2 można bylo wpisac samemu usterkę. owszem, ale nie była widziana w cepie przez inną stację, a teraz mamy wszystko jak na dłoni, a kodów usterek jest aż nadto i nie widzę problemu z dobraniem do wykrytej usterki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.kajak Napisano 9 Marzec 2018 Autor Share Napisano 9 Marzec 2018 Akurat z ustarką tuleje wachacza ani słowa w tabeli. Tak samo jak z problemem uruchomienia silnika nie spowodowanym tylko rozładowanym akumulatorem bo tylko jest taka usterka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek1 Napisano 9 Marzec 2018 Share Napisano 9 Marzec 2018 Tak samo niezgodna ilośc miejsc Z DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 9 Marzec 2018 Share Napisano 9 Marzec 2018 Przed wejściem cep 2 można bylo wpisac samemu usterkę. A poz 996 to od kiedy obowiązywała? Samemu to się wpisywało jak obowiązywała 155... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.kajak Napisano 9 Marzec 2018 Autor Share Napisano 9 Marzec 2018 Nie rozchodzi sie o stary 155 i kazdy wie ze obowiazujacy jest 996. Tylko po co zapis na końcu tabeli, że nie wyczerpuje wszystkich możliwych usterek jak nie można i tak nigdzie wpisać tych, których nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 10 Marzec 2018 Share Napisano 10 Marzec 2018 Domyślam się, że przy wysyłce do CEPiKu z wynikiem negatywnym system dopomina się o przydzielenie konkretnej usterki, tak? A z ręcznie dopisaną usterką puszcza, czy próby pchnięcia czegoś takiego jeszcze nie było? Osobiście też jeszcze czegoś takiego nie ćwiczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.kajak Napisano 10 Marzec 2018 Autor Share Napisano 10 Marzec 2018 Zgadza się, przy negatywie nie ma możliwosci wysłania do Cep nie wybierając usterki z tabeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 10 Marzec 2018 Share Napisano 10 Marzec 2018 No to nie ma innej rady jak dobrać najbardziej zbliżoną i dalej dopisać z ręki, o który element dokładnie chodzi: 5.2.2.1. c) Nadmierny luz: na sworzniu zwrotnicy, na sworzniach wahaczy, w łożyskach kół - wybite/luźne/zerwane/wypracowane tuleje metalowo-gumowe przednich/dolnych/górnych wahaczy. Czy taki patent zadowalający jest? Czy taki patent CEPiK zassie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diagnosta a8 Napisano 12 Marzec 2018 Share Napisano 12 Marzec 2018 mr.kajak, Kolego zwróć uwagę na pisownię "gumowych" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 12 Marzec 2018 Share Napisano 12 Marzec 2018 Już dawno proponowałem aby wprowadzić jeszcze jedną usterkę o nowym kodzie i opisie ''Inna usterka". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 12 Marzec 2018 Share Napisano 12 Marzec 2018 Nie rozchodzi sie o stary 155 i kazdy wie ze obowiazujacy jest 996. No popatrz, a nam kazali 776 przestrzegać ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.kajak Napisano 13 Marzec 2018 Autor Share Napisano 13 Marzec 2018 Sorry 776... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benoo Napisano 17 Marzec 2018 Share Napisano 17 Marzec 2018 witam wszystkich,wczoraj patrze w rejestr usterek w programie norcom a tam dalej w pkt.4.1.1 a wisi usterka drobna?,abyła tam zmiana razem z hakiem i gazem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Marzec 2018 Share Napisano 17 Marzec 2018 Tak pytasz czy twierdzisz bo gupi się robię! - ale, że co, że nie można dokonać wyboru usterki drobnej lub istotnej, czy o co chodzi? - kiedy niby ta zmiana była, konkretnie; data, dziennik ustaw, artykuł, ustęp, punkt, paragraf? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 19 Marzec 2018 Share Napisano 19 Marzec 2018 Mało tego g... robię wie takie zapytanie - Aixam 400 - inny lekki - F.1 600 F.2 600 G.- 350 - co z takim zrobić - rejestrowany od lat - chwilowo pogoniłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 19 Marzec 2018 Share Napisano 19 Marzec 2018 Na PW,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Marzec 2018 Share Napisano 19 Marzec 2018 Nie, żebym Ci zaraz w głowie namieszał, ale z tymi Gadami to jest tak, że nasz system ustaw, rozporządzeń i rejestracji za unijnymi nie nadąża. W przypadku Gada nasza masa własna i unijna masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy nie zawiera ciężaru kierowcy (75 kg). Natomiast przy określaniu samej ładowności, to kierowca może myć doliczony do masy pojazdu w stanie gotowym do jazdy i na ładunek/bagaże zostaję 175 kg. No tak, czy nie tak?! Powtarzam: wytyczne co do mas Quada, a nasze rubryki w dowodzie są nie po drodze i wychodzi misz-masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 19 Marzec 2018 Share Napisano 19 Marzec 2018 Tak się zastanawiam - czy nie lepiej "przyciąć" F.2 na 550 i po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Marzec 2018 Share Napisano 19 Marzec 2018 Nie mieszaj, bo na te parametry mogły być papiery (homo, dowód). A 550 Ci wyszło nie wiadomo z czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.